Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Het Grote Hercules vragen topic - Page: 7

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo

Ik heb Virtual DJ v6.0.2 op mijn computer en ik wil hem aansluiten
op mijn Hercules RMX,
is dat mogelijk?
 

Posted Sun 05 Sep 10 @ 9:45 am
Hoi,

Misschien een domme vraag, maar heb je uberhaupt wel iets gelezen op deze site? Heb je de RMX al uitgepakt? Zit nl. een CD_ROM van VDJ bij.
Dat is geen versie 6.0.2, maar een oudere. Je hebt dus je VDJ niet geregistreerd of hij komt niet van deze site.
Graag eerst je Serial Number invoeren bij Modify My Profile bovenaan deze pagina.
 

Posted Sun 05 Sep 10 @ 9:54 am
moskriHome userMember since 2010
Hello. This is off topic but i need help with translating this email thats written on dutch.i played some game to win the trip to ibiza with Armin van Buuren so i wanna know if i won .Please,can someone help me?

Beste Moskri,

Onlangs heb je meegedaan aan de 24 uur Ibiza game van SEAT. Helaas heb je daarmee geen tickets bemachtigd voor 24 uur Ibiza. Maar niet getreurd! Je kunt namelijk nog steeds kans maken op een plekje aan boord van één van de twee vliegtuigen die 14 september op Rotterdam Airport klaarstaan om te vertrekken naar de releaseparty van Armin van Buuren’s nieuwe album!

Hoe? Door gewoon de game opnieuw te spelen. Maar doe het wel snel, want je hebt nog slechts tot vrijdag 10 september de tijd.

Veel succes! En vergeet niet dat je tijdens de actie ‘24 uur Ibiza’ natuurlijk altijd je voordeel kunt doen met de SEAT Ibiza Club Armin Approved. Kijk hier voor de details.

Bedankt voor het meedoen en wie weet zien we jou op 14 september!

Vriendelijke groet,

SEAT Nederland
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 12:50 pm
Come on! What is this forum about? Secretaries? At least register, maybe we might consider helping you.
Ever heard of Google Translate? You might give it a try.
BTW: You didn't win.
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 1:51 pm
ik dacht dat ik alle domme vragen nu wel voorbij had zien komen........ach ja, toch nog verrast vandaag
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 2:25 pm
Misschien toch m'n spiderman met middelvinger als avatar gebruiken... :)
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 2:31 pm
hahaha zou zeker toepasselijk zijn :)
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 2:38 pm
Weet iemand hoe ik contact kan opnemen met de helpdesk van Hercules?
 

Posted Thu 16 Sep 10 @ 12:52 pm
Hoi,

op de Hercules-website staat bij de support-page omschreven hoe dat moet.
Klik op deze LINK en je wordt meteen de goede kant op gestuurd.

Succes,
Martin. (die sneller is dan het licht vanavond..........)
 

Posted Thu 16 Sep 10 @ 1:25 pm
Ik gebruikte de Hercules RMX al een tijdje, tot dat er een beetje een storing op VDJ zat, telkens ik een fader verzette e.d.

Ik wou VDJ herinstalleren, en dat deed ik, maar dan werkte de drivers niet meer, dus had ik de drivers ook geherinstalleerd.
Het probleem is nu dat mijn pc de RMX Console niet meer vind, en er staat een kruisje bij het icoontje maar hij is toch aangesloten!
Verscheidene installaties van drivers en vdj hielpen helaas niet...

Iemand een idee?
 

Posted Sat 18 Sep 10 @ 8:49 am
Ik heb net geprobeerd de volgende tekst als onderschrift in m'n profiel te zetten, omdat het steeds herhalen van de boodschap wat eentonig wordt, maar het lukt niet...... (staat ook weer een beetje raar in het General Forum.....)
Dan maar weer met het handje: Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post.
Staat bovenaan deze pagina. Als we een statuswijziging zien, gaan we je helpen. OK?
 

Posted Sat 18 Sep 10 @ 9:28 am
Ik had de code wel, maar ben die kwijtgespeeld na 2 jaar... De cd had ik nog wel, omdat ik die vond in mijn cdhoesje...

 

Posted Sat 18 Sep 10 @ 9:55 am
:)
Op het hoesje staat normaal gesproken het nummer.
Je kunt contact opnemen met de Hercules Helpdesk en proberen het nummer te krijgen aan de hand van het Serial Number (SN) van je console. Linkje staat een paar posts hierboven.
[EDIT] DEZE dus.
 

Posted Sat 18 Sep 10 @ 10:41 am
Bedankt voor de link ;)

Normaal gesproken zal ik de licentienummer wel terugkrijgen en kunnen jullie mij helpen :)
 

Posted Sat 18 Sep 10 @ 11:19 am
Geen probleem.
 

Posted Sat 18 Sep 10 @ 11:49 am
Ik heb de dj control mp3 e2. Hij is zeer fijn maar toch wel klein dus zou ik de RMX willen kopen(ik weet het hij is niet veel groter maarja) ook omdat ik dan een headset zou kunnen gebruiken vanwege de RMX zijn ingebouwde geluidksaart. Jullie zullen nu wel denken: “maar robby koop toch gewoon een geluidskaart” dus denk ik dat ik dat toch maar ga doen. Maar nu een vraagje. Ik neem soms een mixje op met de functie van VDJ. Maar als ik het daarna beluister hoor ik soms een krakend geluid als ik een overgang doe met treble,medium of bass Maar tijdens het maken van het mixje hoor ik het niet. Hoe zou dit komen weten jullie dit en zouden jullie kunnen zeggen wat het beste is een geluidskaart of de RMX kopen. Is de RMX misschien ook beter dan de mp3 e2 in sommige dingen waardoor ik deze zou kopen i.p.v de geluidskaart.

M.V.G Robby
 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 1:08 pm
ik vind het niet raar dan je liever een rmx zou hebben ipv een mp3e2. ik zou ook een rmx kopen ipv een geluidskaart.
meerdere geluidskaarten in 1 setup is altijd af te raden, hoewel het wel werkend te krijgen is.
de kraakjes kunnen diverse oorzaken hebben, maar heeft waarschijnlijk te maken met een latency probleem van je geluidskaart. als je geluidskaart asio ondersteund zou ik dat proberen. je kan universele asio driver downloaden bij www. asio4all.com
verder kna je nog kijken in je versie van vdj (als je deze optie hebt) om onder config/performance iets te doen aan de snelheid van de latency.
als je deze hobby echt leuk vind zou ik trouwens nog even doorsparen en de rmx overslaan en gaan kijken naar een wat serieuzere hardware, maar ieder zijn budget.

succes ermee
 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 1:19 pm
Wat versta je zoal onder serieuzere hardware en wat zou hiervan de prijs zijn. Wat is dan ook het verschil met die hardware en die van de RMX.
Bedankt, Robby
 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 1:40 pm
hardware kan je onderverdelen in een paar secties,
controllers met ingebouwde decks of lossen componenten, dus losse decks en losse mixer.
hier kan je weer een verdeling maken tussen wat men "professioneel" noemt en wat voor de slaapkamer dj is.
merken als denon en pioneer richten zich op de pro's waarbij pioneer de standaard heeft gemaakt met de djm 800 en de cdj 1000 lijn en de varianten daarop.
merken als reloop en numark maken redelijke kopieen hiervan waarvan sommigen beter zijn dan anderen.

de combi controllers kennen en zelfde verdeling, hercules richt zich op de thuis gebruiker, met de mk serie en de rmx. sommigen hiervan zijn niet meer dan een joystick waarmee je een programma kan besturen, net als een joystick voor een spelletje.
serieuzere combi controller komen van vestax en numark maakt met de ns7 een serieuze controller voor mensen die het viny niet los kunnen laten. professionele combi's vind je bij allen en heat's xone serie.
de combi controller kom je in clubs (bijna) niet tegen.
natuurlijk hang er aan de verschillende hardware een hele reeks aan prijskaartjes waarbij de losse componenten je al snel 2000-4000 euro terug zetten op je bankrekening.
een serieuze controller van bijvoorbeeld vestax kost ongeveer 850 euro en kan uitgebreid worden met een effecten controller.
de verschillen zitten hem in kwaliteit, zowel van de hardware als de software. ook de layout en gebruiksgemak zijn anders.
een GROOT verschil is dat je de losse componenten ook kunt gebruiken zonder computer, terwijl een controller niets doet zonder pc en software. maw valt je pc uit, dan kan je gewoon verder gaan met cd's.
er zit ook een hoorbaar verschil in de geluidskwaliteit tussen bijvoorbeeld de rmx en een cdj 900, ook voor de niet audiofiel.
maar zoals ik al zei ieder zijn budget en afhankelijk van wat je er mee doet moet je keuzes maken.
 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 2:17 pm
Je hebt me goed geholpen, bedankt voor de hulp.

M.v.g Robby
 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 2:30 pm
65%