Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Het Grote Hercules vragen topic - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information




Omdat ik het een beetje beu ben met altijd maar diezelfde vragen over de Hercules consoles en alles wat met hercules te maken heeft constant te zien opduiken in de vorm van nieuwe topcs. Krijgen jullie van mij één topic waarin jullie kunnen zagen en huilen over alles wat te maken heeft met Hercules. Alles mag, als het maar over Hercules gaat.

Hier nog wat handige links

Hercules Support website

Hercules website

Hercules Hardware products topic


PS: Geef het serialnummer van de Virtualdj software die bij je console zit altijd eerst in bij je Profiel. 'Modify my profile'

mvg

Solarius

-Dutch Moderator-
 

Posted Thu 21 Jan 10 @ 9:11 pm
Heb me net een hercules dj console mp3 e2 aangeschaft en dacht lekker te beginne draaie, niet dus!

ik heb de installatie gevolgd zoals hoort maar als ik vdj opstart krijg ik een foutmelding:" the controller has not been detected. Please plugin the
controller and start vdj again." ook als ik naar het icoontje rechtsonderaan in de taakbalk kijk zie ik dat er een rood kruis doorheen staat.

Het rare is dat op een andere, oudere medion pc van 2006 de controller gewoon werkt. het heeft dus niets met de controller zelf te maken.

Kan iemand me helpen aub? Heb al meerdere keren de drivers verwijderd en geherinstalleerd , hetzelfde met vdj

in ieder geval dank bij voorbaad
grts michiel
 

Posted Thu 11 Feb 10 @ 6:37 am
 

Posted Thu 11 Feb 10 @ 7:05 am
hallo,

ik heb een paar dagne terug een oudere pc van onder het stof gehaalt (nog niet zo oud) en hem op mijn kamer geplaatst zodat ik niet altijd op de bureau moet muziek maken... maar het blijkt dat mijn DJ control MP3 e2 hier niet op werkt want as ik de hem wil installeren met de bijhorende cd gebeurd er niets... is dit omdat de controller al op een andere pc staat geregistreed of door iets anders?
 

Posted Mon 15 Feb 10 @ 10:54 am
Nope. De registratie van de console moet niets uitmaken. Kun je ons meer specs geven van de stofdoos? (OS, geheugen, processor, enz...)
 

Posted Mon 15 Feb 10 @ 11:39 am
en leg ook even uit wat niets precies inhoud, meestal gebeurd er wel iets zoals een geluid dat aangeeft dat er een usb apparaat is aangesloten of wat dan ook,
 

Posted Tue 16 Feb 10 @ 6:10 am
VersaHome userMember since 2007
Heb problemen met vista. Nu zal je denken daar is al zoveel over geklaagd, maar ik ben alle forums afgegaan en alles geprobeerd. Ik heb een heleboel bestandjes geinstalleerd en weer gedeinstalleerd maar niets schijnt te helpen.
Ik kan m'n hercules mk2 console maar niet goed krijgen op windows vista! Hij installeert wel software, maar van de 4 stuurprogramma's die die moet installeren installeert ie dr maar 2..
Als ik virtual dj opstart krijg ik de melding: The controller has not been detected.
 

Posted Thu 25 Feb 10 @ 6:42 am
Versa wrote :
maar ik ben alle forums afgegaan en alles geprobeerd.



lol ,
5 posts hierboven wordt precies hetzelfde probleem omschreven, met de oplossing eronder,

succes

 

Posted Fri 26 Feb 10 @ 10:04 am
Ik zoek nog steeds het goede telefoonnummer van de Nederlandse helpdesk... Van Hercules dus. Op http://ts.hercules.com/nl/index.php?pg=contact staat een telefoonnummer met 11 cijfers. Heb verschillende geprobeerd, werken allemaal niet.


Iemand uitkomst?
 

Posted Fri 26 Feb 10 @ 12:00 pm
 

Posted Fri 26 Feb 10 @ 3:15 pm
venb13Home userMember since 2010
heey ik heb een hercules dj mk2 console en hij doet het niet op een of andere manier hij heeft het 3 jaar gedaan en nu doet ie het niet wie weet hoe dit kan
 

Posted Fri 12 Mar 10 @ 1:13 pm
Als je die van de foto's hierboven hebt, begrijp ik het best wel.....
FFies serieus: Wat wil je voor antwoord? Met "Hij doet het niet" zonder te weten wat is het lastig antwoorden geven. Wordt'ie herkend door je computer als hij aangesloten wordt? Heb je een nieuwe computer of Windows opnieuw geïnstalleerd? Heb je andere drivers geïnstalleerd (misschien de verkeerde)?
Wordt'ie herkend maar komt er geen geluid uit? Wordt'ie niet herkend en komt er rook uit?

Het mag duidelijk zijn dat we toch meer informatie nodig hebben (en als je toch bezig bent, vul dan even je registratienummer in bij "My Profile".......)
 

Posted Fri 12 Mar 10 @ 1:22 pm
Hallo,

ik weet niet zeker of ik nu op de juiste plek mijn vraag stel, zo niet dan mijn excuses en als ik wel op de juiste plek zit, hoop ik dat iemand me kan helpen.

Mijn zoon van 11 heeft een DJ control MP3 e2 gekocht van Hercules. Vandaag is hij binnen gekomen en natuurlijk wil hij er meteen mee aan de slag. We gaan samen instaleren en stuitte vervolgens op het volgende probleem: Bij het installeren van de software van Virtual DJ krijg ik de melding: This software requires an additional 21187K bytes free on the F: drive to install. Please remove unnecessary files and try again.

Ik heb geen flauw idee wat ik hier mee aan moet. ik heb al van alles geprobeerd, zoals evt demoversies van de C: schijf gehaald de software van de cd gekoppieerd en op bureaublad gezet om vervolgens van daaruit te gaan installeren, maar het lukt gewoon niet. Telkens krijg ik dezelfde melding.

De CD die we gebruiken zat bij de verpakking dus ik kan er wel vanuit gaan dat het een legale versie is.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast hartelijk dank.

Vriendelijke groeten,

Sandra
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 8:31 am
This software requires an additional 21187K bytes free on the F: drive to install. Please remove unnecessary files and try again.

Beste

Deze foutmelding geeft aan dat de F: schijf vol is en je plaats moet maken op je harde schijf. Er is te weinig ruimte om de software te installeren.

mvg
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 10:11 am
beste,

daar dacht ik eerst ook aan, maar de harde schijf heeft gewoon de letter C en niet F, helaas. Het enige wat ik kan bedenken is dat de cd-rom de letter F heeft want mijn data schijf heet gewoon D en DVD station heet E maar van een cd kan ik natuurlijk niks afhalen en lijkt me ook onnodig ;-)

Met andere woorden: Ik heb helemaal geen F: drive... zucht...

groeten
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 11:07 am
Dag, Sandra,

de omvang van het bestand (21187Kb) is ongeveer het formaat van het hele pakket. Dit lijkt erop dat er ergens een tijdelijke schijf wordt aangemaakt waarop het bestand wordt uitgepakt. Dat gebeurt alleen op een plek waar daar dus geen ruimte voor is.

1e hulp: Als je de CD start, vraagt het installatiebestand dan waar de tijdelijke bestanden kunnen worden uitgepakt? Dan kun je namelijk ook de bestemming wijzigen (C:) en zou het probleem opgelost moeten zijn.

Een maand of 3 geleden is er al eens iemand tegen dit probleem opgelopen. Ik zal eens zoeken of dat ook een oplossing heeft opgeleverd. Ik kom hier dus nog op terug. (Tenzij de 1e oplossing dé oplossing is.....)

[EDIT] Bewuste post gevonden. Helaas heeft de vrager nooit meer gereageerd (althans niet op die vraag). We wachten dus eerst jouw resultaten af.
(BTW: Ik heb geen CD met een LE-versie, dus ik kan het installatieproces niet naspelen.)

Groet,
Martin.
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 11:35 am
Hallo Martin,

bedankt voor je snelle reactie. Ik ben meteen gaan kijken, maar helaas geen resultaat. Ik kon wel aangeven op welke schijf hij moest komen te staan, maar dat stond al op C: Vervolgens handmatig opnieuw geselecteert, maar ook geen resultaat, steeds weer dezelfde mededeling. , Toen dacht ik, laat ik het eens op D: proberen, maar ook dat bleek niet te gaan want weer kreeg ik dezelfde mededeling.

Ik snap het niet, ik zou bijna denken dat er nog ergens sporen op de pc moeten staan van een oudere versie ofzo, maar dat heb ik al helemaal nagezocht en niks kunnen vinden.

Is wel sneu, het manneke wil er zo graag mee aan de slag en nu heeft hij hem dan eindelijk, kan hiij er niks mee. Laten we maar hopen dat ik het opgelost krijg met jullie hulp.

Groeten, Sandra

PS: Het instalatieproces stelt eigenlijk niks voor, je klikt 3 keer ofzo op volgende en het zou moeten werken
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 12:21 pm
OK, da's jammer.
Stapsgewijs proberen de zaak boven water te krijgen.......
Op de CD staat waarschijnlijk een bestand dat "Autorun" heet. Dat is vrij klein en kan je openen met Wordpad. Zou je die tekst eens kunnen kopieren en hier posten? Eens kijken of we zo uit kunnen vinden waarom hij naar F: zoekt.
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 12:46 pm
Dat wordt dan morgen dat ik daar mee aan de slag ga. Ik moet er voor vandaag vandoor, helaas. wel alvast heel hartelijk bedankt en je leest morgen hoe het gegaan is.

groeten en een fijne avond alvast.
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 12:51 pm
;-) Ik had hetzelfde probleem, wilde je melden dat ik nu weg ga.

Tot morgen, fijne avond.
 

Posted Wed 07 Apr 10 @ 1:12 pm
9%