Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Het Grote Hercules vragen topic - Page: 6

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

zorg dat je altijd dezelfde usb poort gebruikt na installatie van de drivers en controleer in vdj onder mapper of de steel daar geactiveerd staat


succes
 

Posted Mon 16 Aug 10 @ 2:49 pm
Nee ik weet niet wat je bedoel ik heb gewoon bij het pakket Virtual dj DJC 5.2.2 gekregen en er staat alleen rechtsboven "REC" & "MORE"
dus ik weet niet wat je met mapper bedoeld
 

Posted Tue 17 Aug 10 @ 6:16 am
zorg dat je altijd dezelfde usb poort gebruikt na installatie van de drivers en controleer in vdj onder mapper of de steel daar geactiveerd staat


succes

Nee ik weet niet wat je bedoel ik heb gewoon bij het pakket Virtual dj DJC 5.2.2 gekregen en er staat alleen rechtsboven "REC" & "MORE"
dus ik weet niet wat je met mapper bedoeld
 

Posted Wed 18 Aug 10 @ 2:52 pm
heey,

Ik heb een paar maanden geleden de Hercules RMX gekocht met VDJ 5 erbij.
En nu is het probleem dat ik nadat ik VDJ 5 voor het eerst op mijn computer had geinstalleerd het hoesje
waarom de code staat heb weggegooid. En ik heb laatst mijn computer opnieuw geinstalleerd en toen
moest ik VDJ 5 natuurlijk ook weer installeren alleen nu heb ik de code dus niet meer. En nu kan ik het niet
meer gebruiken.
Wat moet ik doen?

Gr, Kalle
 

Posted Tue 24 Aug 10 @ 6:16 pm
Kalle,

Uiteraard niet handig dat je een hoesje weggooit met een licentiecode. Dit had je kunnen voorzien. Daarnaast had je direct na de installatie hier moeten registreren. Log je in op de site, dan kun je meteen je licentie inzien en de code overnemen na herinstallatie. Je hebt dus een backup mocht je het hoesje kwijt zijn.
Wat je kunt doen is contact opnemen met de helpdesk van Hercules en met het serienummer van je RMX proberen of zij kunnen achterhalen welke licentie er is meegegeven met je RMX.
Heb je hem, dan uiteraard direct hier registreren...!

Succes,
Martin.
 

Posted Wed 25 Aug 10 @ 4:44 am
Kan er mij iemand vertellen hoe ik mijn tekst van al mijn mp 3 kan afdrukken
zou de lijst moeten hebben die op virtual dj komt te staan


Voorbeeld

Titel Artist Genre Bpm Lenght

Abba Dancing Qeun Dance 128 3.07
Marco Bordsato Rood Nederlandstalig 230 7.23


Kan ik dat selecteren en afdrukken om een lijst te krijgen van alle Mp3 die ik heb

Alvast bedankt

e mail franklinda@pandora.be
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 9:48 am
Hoi,

niet vanuit VDJ. Tenzij iemand een goed idee heeft, zou je eens een Google-zoekaktie kunnen doen of er iets is dat aan je wensen voldoet.
Maar: Waarom? De zoekfunctie van VDJ is (afhankelijk van de moeite die je hebt genomen om de tags goed te zetten) redelijk waterdicht. Ik kan vrij goed terughalen wat ik heb via het Search-veld in de browser. Mijn "administratie" wordt dus al door VDJ bijgehouden. Een papieren lijst is dus ballast, troep die je mee moet zeulen.....
Mocht je er niet uitkomen, wil ik ook wel eens zoeken.

Succes,
Martin.
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 12:28 pm
hoi bedankt voor je antwoord
ik heb dit nodig daar ik volgende week een feest moet draaien waar de gasten uit een boekje moeten kunnen kiezen welke nummers ze willen horen, vandaar
op mijn harde schijf staan de nummers niet zoals op vdj, hier op de schijf staan nog nummers voor en al die troep
nogmaals bedankt mocht je me kunnen helpen
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 2:01 pm
Ik denk dat ik iets heb gevonden waar je een stuk verder mee komt. Kijk hier eens naar....
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 4:49 pm
Omdat ik vind dat waar ik naar verwijs, ook uitgeprobeerd moet worden, heb ik het pakket gedownload en geïnstalleerd.
Kan best een hoop: Tags exporteren naar XML (te openen in een browser), .TXT (makkelijk te printen), Excel-spreadsheet, enz.
Op dit moment draait het een index van mijn werkschijf. Is alleen best een berg werk. Morgen laat ik je weten wat het resultaat is en of het "printable" is.
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 6:12 pm
Ik heb geslapen, dus is het morgen..... ;D

Screendump van Tagscanner staat hieronder.
\'t Is wel wat, denk ik.



Rechts alle mogelijkheden om de resultaten van je scan op te kunnen slaan. Van daaruit kun je printen tot je een ons weegt.
De schuifbalk onderaan suggereert dat er naar rechts toe meer info te vinden is: Dat klopt. Tijd, BPM, pad waar het bestand te vinden is, eigenlijk alles dat je in een tag kwijt kunt.
Oh, ja: Pakket is freeware.

Succes ermee.
Martin.
 

Posted Fri 27 Aug 10 @ 12:00 pm
ben er ook al mee bezig geweest, inderdaad je kan er printen, heb alleen nog een 500 tal mp3 staan waar de tags niet van juist zijn en dan ben ik nog aan het zoeken hoe je dat doet

Toch bedankt voor je hulp
 

Posted Sat 28 Aug 10 @ 4:09 am
djlooneytunetjen wrote :
ben er ook al mee bezig geweest, inderdaad je kan er printen, heb alleen nog een 500 tal mp3 staan waar de tags niet van juist zijn en dat ben ik nog aan het zoeken hoe je dat doet

Toch bedankt voor je hulp


 

Posted Sat 28 Aug 10 @ 4:10 am
Daar kun je een programma als MP3Tag (freeware) of Tag&Rename (betaald) voor gebruiken. Wat iets is om rekening mee te houden is dat je een pakket kies met toegang tot online databases, omdat je anders van 500 nummers handmatig de tags in moet kloppen. En dan ben je echt wel even zoet. Een andere prettige optie is de mogelijkheid om de tags uit de bestandsnaam te halen.

Succes,
Martin.
 

Posted Sat 28 Aug 10 @ 4:31 am
GoalKHome userMember since 2010
Weet iemand of de vestax VFX-1 effects controller ook kan worden aangesloten op de dj console RMX.
Alvast bedankt.
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 9:42 am
deze controller sluit je niet aan op de rmx, maar direct op je computer via usb.
de controller kan je dan gebruiken om effecten die in vdj zitten aan te sturen.

deze controller is eigenlijk gemaakt om te werken met serato itch, maar hij is ook gemapt in vdj om mee te werken.

je gebruikt dan dus en de rmx en de vestax controller.

LET WEL: er is een PRO versie nofig om deze controller aan te kunnen sturen, volgens je profiel gebruik je een gelimiteerde editie die alleen op de rmx werkt.
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 1:38 pm
hallo ,
ik wil doodgraag een feestje geven , maar ik weet nie hoe ik in hemelsnaam met vdj 6 + een dj control mp3
en pc , boxen er op aansluit ..
kan iemand mij helpen hoe ?
er zijn geen in/outputs in de hardware console . dus snap ik er niets meer van.
kunnen jullie mij helpen ?
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 2:58 pm
Beantwoord in het door hemzelf geopende topic.
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 3:27 pm
GoalKHome userMember since 2010
ik heb nu tracktor pro en heb een hercules dj console rmx alleen tracktor pro krijgt mijn dj console niet te pakken het geluid doet het wel gewoon. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik met mijn RMX kan draaien op het Tracktor progamma?
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 11:25 am
Hmmmmm.....
Dit is het VDJ-forum. Wij bieden support bij VDJ-problemen. Wil je Traktor-hulp dan moet je daar zijn. (Hebben volgens mij ook een forum.)
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 1:20 pm
56%