Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle problemen en vragen over de hercules RMX dj console [ENKEL HIER!!] - Page: 9

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

hoi jim ,

er zit een fout in je setup,
maar voor je hulp krijgt moet je eerst je serial van vdj 6 invullen, je zegt dat je vdj 6.0.2 gebruikt, dit is een oude versie.
dus of serie nummer invullen in je profiel, of of je light versie weer gebruiken.
 

Posted Fri 12 Feb 10 @ 3:22 am
Jim123Home userMember since 2010
Bedankt Waterreus, eens kijken. :)
 

Posted Fri 12 Feb 10 @ 3:55 am
jordyvPRO InfinityMember since 2009
Beste mensen

Ik heb me de dj console remix aangeschaft met bijhorende 5 vdj LE edition die er bij zat.
Mijn console is goed geinstalleerd, maar mijn versie van het programma zelf gaat niet volgens behoren.
Ik kan geen muziek in mijn afspeellijsten toevoegen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt!
 

Posted Sun 14 Feb 10 @ 4:21 am
 

Posted Mon 15 Feb 10 @ 12:27 pm
je hoeft niet perse die the hebben hoor, timecode is nieta meer dan een berg piepjes die zijn opgenomen en op plaat zijn gedrukt,
een apparaat herkent de piepjes en "hoort" hoe snel ze gaan. op die manier wordt dat omgezet in digitale data waar vdj mee kan werken.
je hebt dus buiten zo'n plaat ook nog een time code audio interface nodig en die zijn duur.
ik weet niet waar in belgie je woont, maar in goes, net over de grens bij antwerpen zit bax-shop, die heeft deze wel.
 

Posted Tue 16 Feb 10 @ 6:08 am
Is de Hercules RMX dan geen timecode audio interface???
 

Posted Tue 16 Feb 10 @ 6:53 am
nee,
de line ingang is alleen een doorgeefluik voor een audio signaal
 

Posted Tue 16 Feb 10 @ 8:29 am
 

Posted Tue 16 Feb 10 @ 9:31 am
djpbpHome userMember since 2009
ik heb mijn virtual dj maar heel leuk de lijsten met muziek die ik open daar staat staat in virtual dj geen nummers meer dus virtual dj kan mijn nummers niet meer zien ik denk dat het door aan paar aanpassingen komt maar hoe draai ik die weer trug :p
 

Posted Tue 23 Mar 10 @ 3:22 pm
lees je eigen zin even terug en bedenk dan bij jezelf of dit duidelijk zou moeten zijn voor anderen
 

Posted Wed 24 Mar 10 @ 3:21 pm
Hallo, ik heb weer een vraag over de Hercules RMX:
Als je iets opneemt, broadcast... kan je bij het aparte CONFIG. menu hiervan aanduiden: master, master+mic of line in.
Als ik dan master+mic aanduid om ook geluiden via mijn micro op te nemen (geluidskaart staat op Hercules RMX) en ik druk op start recording,
krijg ik een error-melding en zegt Virtual DJ dat de soundcard unavailabele is.
Is het gewoon onmogelijk via een micro op te nemen met de RMX als geluidskaart, of moet ik hiervoor iets instellen in het taakbalkpictogram (waar je rechts onderaan op de taakbalk kan klikken) of iets anders???

Alvast bedankt!
 

Posted Fri 09 Apr 10 @ 10:32 am
Je kunt met een Limited Edition niet broadcasten (ik ga eens een topic aanmaken met deze zin als titel.........) Van recording weet ik het niet (zeker)
Goede kans dat de link van VDJ/broadcast naar je RMX softwarematig onderbroken is. Wat doet hij zonder microfoon?
 

Posted Fri 09 Apr 10 @ 11:11 am
Zonder micro is er geen probleem.
(PS: ik gebruik momenteel de trial-versie)
 

Posted Fri 09 Apr 10 @ 11:24 am
controleer in windows of je microfoon op de juiste ingang staat en geactiveerd is.
bij jou staat hier waarschijnlijk iets met hercules.
kijk ook even in de rmx driver setup , daar kan je ook wat dingen instellen
 

Posted Fri 09 Apr 10 @ 2:29 pm
MR.D14PRO InfinityMember since 2010
hey,

vraagje: ik heb vdj 6 pro maar het lukt mij niet om mijn rmx console op aant te sluiten. normaal kan je tog met elke pro een console gebruiken?
 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 4:50 pm
Ik heb een oplossing voor de mensen die een laptop gebruiken.
Sommige laptops (acer) geven te weinig power aan de USB Poort, hierdoor krijg je pops en clicks.
De Ts van Hercules gaf aan dat dit eventueel op te lossen om een los gevoede usb hub aan te schaffen. Die geeft wel genoeg Power.
 

Posted Tue 13 Apr 10 @ 3:12 pm
Ik krijg het zooitje ook niet aan de praat.
Heb de versie van virtual dj gedownload (oftewel de versie die bij het apparaat hoort)
Maar in windows 7 64 bit en in 32 bit, krijg ik exact op 6:00 een freeze en een plop.
Dit maakt niet uit wel nummer ik draai.

Gedaan:
nieuwe drivers intel
nieuwste hercules drivers
van win7 64 naar 32 begaan.

Ik krijg het gewoon niet aan de praat met mijn laptop. Op pc's is het allemaal geen probleem.

Voor de mensen die 6.02 of 6.07 gevonden. Dat werkt ook niet..... aangezien deze versie gewoon illegaal is, en een goede beveiliging van het pakket. Ik ga hier geen .nfo's plaatsen, maar geloof me die versies werken NIET.
 

Posted Mon 19 Apr 10 @ 2:26 pm
bhaiwaHome userMember since 2010
Ik heb sinds kort ook een hercules remix console aangeschaft en ben er erg blij mee!!
Alleen heb nu een probleem. Ik heb van de week mijn laptop weer geformateerd en nu wou ik mijn console weer aansluiten op me pc. wat blijkt heb ik mijn installatie cd gebroken . Ik had hem in de tas gedaan bij de console ..... :s
wie weet waar ik een nieuwe software cd kan bestellen? kan het namelijk nergens vinden.
Mvg
 

Posted Sat 24 Apr 10 @ 5:39 am
Je CD is meegeleverd door Hercules. Je zult daar contact mee moeten zoeken om een verse CD te krijgen. Met je serienummer en de CD als bewijs moet je toch een eind kunnen komen. Het nummer van de helpdesk is te vinden op de .NL-site van Hercules.
De tweede optie (waarschijnlijk een duurdere) is hier een versie kopen. (Helemaal bovenaan dit scherm, "Buy") Koop je de Pro, krijg je ook nog eens een flinke korting (in combinatie met je serienummer van de huidige versie)
 

Posted Sat 24 Apr 10 @ 6:36 am
60%