Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle problemen en vragen over de hercules RMX dj console [ENKEL HIER!!] - Page: 10

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

je kan de le versie ook gewoon downloaden op bittorent ofzo, met gebruik van je eigen serie nummer ben je dan toch legaal bezig.
 

Posted Sun 25 Apr 10 @ 11:11 am
Aanvulling: Niet een gekraakte versie, dan kun je niet eens met je eigen serial werken. Zoeken dus naar een versie ZONDER crack.
 

Posted Sun 25 Apr 10 @ 7:30 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
De LE-versie moet je hier gewoon kunnen downloaden in het download-center aangezien je geregistreerd bent.

De hercules-drivers zal je wel op hun site vinden. Daar moet je zelfs niet geregistreerd zijn want wat kan je met de drivers zonder de hardware ???
 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 4:14 am
pepeis wrote :
De LE-versie moet je hier gewoon kunnen downloaden in het download-center aangezien je geregistreerd bent.


nou kijk, dat is helemaal simpel
 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 9:48 am
Ik weet het gewoon echt niet meer.
Ik heb 4 laptops gebruikt om uberhaupt muziek normaal muziek eruit te krijgen maar geen van alle werkt goed.

Het volgende: MSI laptop CR620 om de 6 minuten freeze en geplop. Dit gebeurde op Win7 64 en 23 bit op win xp, was het al meteen over.
De volgende DELL vostro 5700: deze draaide ook winxp en na 3 seconde geplop en gejengel.

De laptop waar ik vroeger op gedraaid heb een ASUS F5 (Win XP), was geen probleem, maar nu weer exact hetzelfde geplop.

Thuis gekomen, steek ik het mengpaneel in mijn dedicated DJ pc (p4 2,8ht met 1,5 GB) (win XP) , en hup draaien, geen last van geplop.

Allen hebben dezelfde driver.
Gaat dit nou aan mijn hercules liggen of Virtual DJ.
 

Posted Thu 06 May 10 @ 1:25 am
hoi ziggy,

kijk bij de laptops naar de spaarstand op de usb poorten, deze staat vaak aan.
dit doe je bij device manager/ usb root hubs en dan in de tabbladen


verder kan je nog even kijken in vdj bij config/performance.
probeer hier de instellingen van de geluidskaart aan te passen, mogelijk helpt dat ook, hoe meer richting fastest des te minder problemen heb je.


als laatste kan je deze tool gebruiken om te kijken of je latency problemen hebt.

http://www.thesycon.de/eng/free_download.shtml

zet eventueel ook alle bluetooth, infrarood en netwerkadapters uit
 

Posted Thu 06 May 10 @ 10:32 am
Hoi allen,

Sinds vandaag heb ik een hercules rmx, maar na de instalatie van de drivers vind het bedieningspaneel de rmx niet terwijl deze wel is aangesloten. Enig idee wat de oplossing is? Ik heb de nieuwste drivers vanaf de site van hercules gebruikt.

vr.gr.
 

Posted Thu 06 May 10 @ 10:40 am
Mocht je hem hebben probeer dan eens een andere USB-kabel. Door de gegegvens die je nu geeft kan ik op dit moment geen andere oplossing bedenken.
 

Posted Thu 06 May 10 @ 4:35 pm
Hallo,

Ook dat heb ik allemaal gedaan. Ik Heb alles uitgezet wat je maar kan uitzetten. van netwerkkaarten tot firewire/niet gebruikte usb poorten e.d.
ik krijg steeds meer het idee dat het in de driver zit. Aangezien ik een jaar geleden ook met een laptop heb gedraaid en daar geen problemen mee ondervond. Nu met de nieuwste drivers heb ik op 3 totaal verschillende configuraties exact dezelfde problemen.

Die lag tool had ik al draaien, maar die gaf na een paar flinke hikken aan dat de laptops (alle 3 dus) niet geschikt waren voor audio streaming (beetje vreemd een Core i330 en een Ahtlon Xp 3000+)
Nog vreemder word het dat ik dus mijn mengpaneel van de week gebruikt het om mijn oude dj pc (p4 2,8) en in de 4 uur dat ik gedraaid heb nergens last van heb gehad.

Op dit moment, weet ik het gewoon echt niet meer, en ga maar eens op zoek naar een Mac, daar schijnt wel alles goed te werken. Sommige verwijten dat Virtual Dj niet het "juiste" pakket is en dat ik maar naar Traktor Duo moet gaan kijken.

Ohh en nog 1 ding over spaarstand, hercules gaf dat ook al aan, en tevens dat sommige laptops te weinig stroom aan hun USB poorten leveren (dit zag ik ook bij een aantal laptops, 450 mA ipv 500 mA.) Hercules gaf daarom aan, probeer het eens met een non usb powered hub. Dus dit gekocht, eentje die dus 1mA op usb poorten zet (2x zoveel als een usb hub uit de pc geeft) maar daar exact hetzelfde probleem.
 

Posted Sat 08 May 10 @ 4:19 pm
hoi ziggy, probeer het anders inderdaad eens met een oudere driver, of in ieder geval een andere, gebruik ook een de asio4all driver, dat is een universele driver voor asio apparaten, mogelijk werkt die ook voor jouw hardware.
als je met het gebruik van die latency tool inderdaad problemen hebt, moet je het toch ergens in die hoek zoeken,
wat zijn de ervaringen als je de 60.8 pro demo probeert?

je kan overstappen naar traktor, maar ik denk niet dat het probleem in vdj zelf ligt, maar aan de communicatie tussen de controller en de computers
vdj werkt op heel veel systemen namelijk prima
 

Posted Sat 08 May 10 @ 4:52 pm
Hey, met de demo heb ik dus exact dezelfde problemen. Freezes e.d.
Ik heb vanmiddag naar een Mac gekeken, een 15" macbook Pro, maar das toch wel ff andere koek.
Effin daar weet je gewoon van dat het gewoon werkt zonder problemen.
 

Posted Sun 09 May 10 @ 12:45 pm
Houd er rekening mee dat er v.w.b. skins, effecten e.d. véél minder is dan voor de PC. Als je overigens het General Discussion Forum een beetje heb gevolgd, weet je ondertussen ook dat de Mac echt niet zo probleemloos is als je het nu voorstelt. Ze zijn echter vergelijkbaar met de PC-problemen. Persoonlijk denk ik dat je een grote investering doet die dat niet helemaal waar maakt. (Ik heb overigens ook een Mac staan waar VDJ op draait, dus het is beslist niet zo dat ik een verstokt Windows-liefhebber ben.......)
 

Posted Sun 09 May 10 @ 1:30 pm
hoi ziggy,
je kan door het gebruik van een andere versie van vdj( de demo) dus eigenlijk uitsluiten dat het een vdj probleem is.
het zit dus mogelijk in windows zelf of in de drivers die je gebruikt, je zegt dat je verschillende laptops hebt gebruikt dus dat het aan windows zou liggen lijkt onwaarschijnlijk. heb je de oude drivers als verwijderd en het geprobeerd met de asio4all drivers of met oudere drivers?
probeer het anders ook eens met een schone windows installatie waar nog geen andere software op staat. dus windows installeren, vdj installeren en opstarten,geen updates of niets verder.
puur overstappen naar een mac voor een hoop geld hoeft niet direct, vdj draait op heel veel systemen goed, het zou op de jouwe ook moeten kunnen werken.
 

Posted Wed 12 May 10 @ 2:17 am
Aan de driver kan het ook niet liggen.
Als ik het mengpaneel aan mijn 3 jaar oude install (PC) aansluit kan ik er draaien wat ik er mee wil.
Schone install heb ik ook gedaan op de laptop. van win7 64,32 en winxp sp3.
Het beste was nog de win7 64 bit versie, dat was maar om de 6 min een freeze.
 

Posted Wed 12 May 10 @ 10:28 am
ik zou het toch even proberen, laptops kunnen (onder andere door de veel uitgebreidere spaarstand) heel anders reageren op drivers dan normale pc's
 

Posted Wed 12 May 10 @ 10:48 am
welke versie gebruik je?
welke controller gebruik je
welke drive is je E drive
 

Posted Thu 13 May 10 @ 12:04 pm
Hoog Deja Vu-gehalte. Jammer dat we van Sandraatje nooit meer iets hebben vernomen.......

BTW: Het bestand E:\crack\sampler\copyright.txt........?
 

Posted Thu 13 May 10 @ 2:04 pm
ik gebruik dj contraller mp3 e2 van hercules
versie is de laatste versie
e drive is mijn cd-rom
 

Posted Fri 14 May 10 @ 4:32 am
Martin FourS wrote :


BTW: Het bestand E:\crack\sampler\copyright.txt........?



dit baart mij ook zorgen

bjorn, weet je zeker dat je een legitime versie hebt?. Ik vraag het voorzichtig omdat ik anders weer problemen krijg met schietende nederlanders, die zich beledigd voelen maar zich uiteindelij toch weigeren te registreren ( heel raar......) maar dat even terzijde.

het probleem dat je beschrijft is al eerder aangehaald, het heeft te maken met een defect in de partitietabel/register van windows.
herinstalleren van windows lijkt de enige optie, tenzij je een partitietabe/registerl wizard bent.
een bypass is om de cdrom drive een andere letter te geven, dan een usb stick aan je pc te hangen en die de driveletter e te geven.
vdj zal nu op die usb stick gaan installeren en vanaf de usb stick gaan werken.
 

Posted Fri 14 May 10 @ 9:53 am
hey
heb een vraagje ivm mn hercules
door da ik overlaatst een mac aangeschaft heb en mn hercules een eind niet meer in gebruik was is de software voor de controller vervallen en mijn DOS leopart is te nieuw
maw hij herkend de software niet meer en kan mn hercules niet meer gebruiken
wat moet ik doen??

mvg
 

Posted Sun 16 May 10 @ 5:21 am
67%