Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle problemen en vragen over de hercules RMX dj console [ENKEL HIER!!] - Page: 4

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

bwesHome userMember since 2007
met de dj console versie kan je niet opnemen.
mijn rmx gaat wel in de dj consle vesie maar niet in de versie 5.0 gewone.
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:22 am
nelieHome userMember since 2008
mijne werkt !!!!

 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:23 am
bwesHome userMember since 2007
en hoe is de configuratie?
daar bedoel ik mee:
-door de hercules dj series (rechtsvanonder)
-afspeelapparaten
-en in virtua dj (niet de console versie)
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:30 am
bwes:

wat bedoel je met gewone 5.0?
Je installeerd eerst de console versie LE daarna kan je diezelfde console versie updaten via deze site onder downloads

 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:36 am
nelieHome userMember since 2008
nieuwe installatie.
mijne staat op asio 3840 87ms (dit wil ik nog veranderen, maar werkt er wel mee)
16 bit
44100 HZ

externe usb hub

 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:37 am
nelieHome userMember since 2008
nieuwe installatie.
mijne staat op asio 3840 87ms (dit wil ik nog veranderen, maar werkt er wel mee)
16 bit
44100 HZ

externe usb hub



dus je kunt niet opnemen?

 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:37 am
bwes: kijk hier voor je update (moet je versie wel geregistreerd zijn) http://www.virtualdj.com/download/updates.html

nelie: 87ms lijkt me wel erg veel - je zult zien dat als je in deze setting je fx gebruikt deze vertraagd lijken - 6 0f 8 of zelfs 21 ms is beter
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:39 am
(zucht) ja je kunt wel opnemen maar hiervoor zal je online je versie moeten updaten naar DJC 5.2.1 via de download pagina - om deze te kunnen gebruiken moet je jou VDJ LE versie eerst registreren hier op de site en je serial invoeren die op het hoesje van de software cd staat
 

Posted Wed 10 Dec 08 @ 10:47 am
heb het zelfde probleem ,

krijg die haperingen er maar niet uit

wie weet nog raad ?
 

Posted Sat 13 Dec 08 @ 10:50 am
MilldjuHome userMember since 2008
Milldju,

Ik heb diverse dingen aangepast en getest om de RMX goed draaiende te krijgen.
Voor alle duidelijkheid zal ik hier een overzichtje van maken en dat volgt z.s.m.

Hey Marker,

Ben benieuwd naar de lijst van aanpassingen, zodat ik mijn toestellen ook performanter kan laten draaien.
Vanavond trouwens eerste test van RMX voor Live publiek.
Dus zou graag de optimale aanpassingen nog kunnen maken.
Alvaste bedankt
Greetzz
Milldju
 

Posted Fri 19 Dec 08 @ 5:50 am
Ja nog al druk, ik heb de RMX als volgt aangesloten/geïnstalleerd waarbij ik nu probleemloos draai.
Ik draai met een Compaq laptop 2,6 ghz processor en 768MB werkgeheugen (dus niks bijzonders)
De RMX volgens de handleiding geïnstalleerd en draai met de LE versie (niet via asio).
Vervolgens alleen de stroom instellingen van de laptop op thuis/kantoor gezet en de energie besparing op alle USB hoofdhubs uitgezet.
Een USB hub met eigen voeding tussen de laptop en de RMX geplaatst
Hierna opnieuw opstarten met de RMX aangesloten en updates draaien van de RMX en VDJ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tevens heb ik een poosje met de Pro upgrade gedraaid maar dat bracht niks extra’s qua functioneren van het systeem.
Bovenstaande is min of meer een samenvatting van wat je in het forum kunt vinden en ik ben ook drie weken bezig geweest om alles uit te vlooien maar wil wel duidelijk hebben dat je met de RMX gewoon goed kan werken.

Milldju,
Veel plezier vanavond maar als je voor het eerst live gaat zou ik wel voor een backup systeempje zorgen

 

Posted Fri 19 Dec 08 @ 7:21 am
erikdlHome userMember since 2009
Waarom verloopt het downloaden naar deck A en deck B zó traag ? Mijn laptopke heeft nogthans voldoende kloksnelheid, RAM en geheugen .. . Heb de bufferinstellingen al aangepast, energie-aanpassingen gedaan, alle andere HUB's uitgeschakeld, SD-kaarten verwijderd...
Het downloaden naar de deck's verloopt zo traag dat ik geen volledig nummer kan uitspelen ...
Och ja, het is al mijn tweede toestel, vorige werkte totaal niet. Deze werkte correct van in het begin (behalve het laden van de nummers).
En in Media-markt kennen ze er ook geen bal van !
Alvast bedankt.
 

Posted Sun 18 Jan 09 @ 4:16 pm
plaats de specks is hier van uw laptop, zijn uw antievirus uitgeschakelt, msn , enz!! kan je met de rmx uw nummers inscannen??
Mvg Albert
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 1:37 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Als je een goede laptop hebt he moet je zelfs niks aanpassen aan de energie instellingen.
Of extra up met stroom.
ik draai nu 1 volledig jaar met nog alleen virtual dj 5.2 heb nog nooit iets voor gehad.
heb maya 44 en een laptop van de Aldi http://www.medion.de/md96640/be_nl/flash.html
Mix zelfs nu video's in mijn set.
Heb wel de computer kaal geplukt alle overbodige softwaire is er af.
Werkt perfect
Mijn energie staat op standaard.
Met externe Hd usb 2.
Als je echt overschot wil hebben moet je (maakt niet uit welke laptop merk ) 3 ddr ram ,of 4 duall core, 320 Hd, kopen als je met minder doet krijg je last en dit teld ook voor serato of tracktor zenne
 

Posted Mon 19 Jan 09 @ 11:05 am
Nog steeds kleine onderbrekingen bij gewoon afspelen, de instellingen van de usb-poorten heb ik ook al aangepast. Zelfs Norton en internetverbinding uitgeschakeld, maar nog steeds dezelfde kleine haken in de muziek. Voor professionele aparatuur zit ik hier al verdomd lang mee te kloten. Sorry maar het is zo nu eenmaal.

Wat je moet doen is een USB Hub met externe voeding kopen, kost circa € 15,= Hierdoor wordt de RMX apart van stroom voorzien.
 

Posted Sat 24 Jan 09 @ 9:10 am
 

Posted Sat 24 Jan 09 @ 9:24 am
http://www.hercules.com/download/DJConsoleRmx_ProductSheet_2008_04_Long_NED.pdf

In deze handleiding lees je dat de RMX minimaal 5 volt trekt, kan je usb dit niet, gebruik dan een externe usb hub met voeding.
Ik hoop dat het werkt.

De DJ Console Rmx kan via de USB-poort worden aangesloten op een pc of een Mac. De USB-bus moet de volledige 5V-voeding leveren. Als de DJ de DJ Console Rmx wil aansluiten op een USB-bus met lage voeding, moet een USB-hub met een voedingsadapter worden gebruikt.
De DJ Console Rmx beschikt over een eigen USB-kabel van 2,0 m.
 

Posted Sat 24 Jan 09 @ 9:27 am
WDV40PRO InfinityMember since 2008
Hallo allemaal, ik heb een merkwaardig probleem met mijn rmx. Elke keer als ik een tijdje heb zitten mixen (vaak na een uur of zo ) treed er een soort storing op in het nummer dat ik dan afspeel. Het klinkt dan als een soort van distortion, het duurt vaak maar een paar seconden (6 a 7) maar wel erg storend als je voor publiek optreed. Wie kan me helpen ?? Ik heb de pro-versie van virtual dj, een nieuwe computer, en verder werkt hij fantastisch bij mij........ help help help .......
 

Posted Sun 01 Mar 09 @ 5:08 am
zijn er nog meerdere programma's actief? als mijn CPU zwaar wordt belast heb ik soms ook problemen met wat storing.
Ma in je instellingen van VDJ kan je dat aanpassen, dat je, je CPU ni te hard belast
 

Posted Thu 12 Mar 09 @ 4:38 pm
Normaal gezien kan je in de pro versie, de performance slider helemaal naar links verplaatsen en de buffer op auto. Maar ik weet niet of dat mogelijk is bij de limited version.

 

Posted Thu 12 Mar 09 @ 6:50 pm
27%