Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: software probleem met virtual dj - Page: 2

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

hallo iedereen,
ik heb een hercules rmx (waar ik nog nooit problemen mee had)
Mijn probleem is : wanneer ik mijn hercules rmx op mijn mac book aansluit , ik een liedje selecteer en op play duw, word er niks afgespeeld.
Weet iemand waar dit mee te maken zou kunnen hebben?
Mvg
 

Posted Sun 11 Jul 10 @ 6:20 am
Gelieve je post in het RMX topic te plaatsen.
Of open een nieuw topic, RMX vs Mac, of zo.
Mvg
 

Posted Sun 11 Jul 10 @ 9:37 am
Hoi,

Ik heb hier net een trail versie van vdj gedownlaod maar ik krijg steeds can't open mp3 encoderm kan iemand mij hiermee helpen?
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 10:59 am
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 4:06 pm
Hoe kan ik dat nu verhelpen dan?
 

Posted Fri 16 Jul 10 @ 3:43 am
hoe vind ik mijn serial code weer
 

Posted Fri 27 Aug 10 @ 1:58 pm
Zoeken.....
 

Posted Fri 27 Aug 10 @ 5:10 pm
ik heb zojuist virtual dj pro gekocht maar kan hem absoluut niet gebruiken op mijn laptop waar windows 7 ultimate draait 32 bits wels es waar maar de software van zowel virtualdj als de bcd 300 herkent hem niet dus een waardeloos produkt geen goeie drivers dus voor windows 7 lijkt me ga hem ook nooit installeren je krijgt er geheid problemen mee dat heb ik wel gemerkt
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 12:40 pm
weet iemand hoe ik deckadance wel kan installeren op mijn laptop en die wel met asio driver 32 bit windows 7 overweg kan
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 12:44 pm
hoe kan ik virtualdj pro gebruiken in windows 7
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:27 pm
ik ben nog steeds aan het wachten
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:28 pm
wie kan mij antwoordt geven
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:29 pm
ik weet dat ik ongeduldig ben maar ik wil de bcd300 gebruiken in c.m. mijn mengpaneel en ik moet gaan draaien voor zo,n 300 mensen dus ik wil weten wat er verkeerd staat
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:31 pm
waar blijven de antwoorden nou
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:32 pm
waar zijn jullie nou ik wil antwoorden op mijn vraag??????
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:34 pm
waar zit ik nou op een of andere geheimzinnige sekte of zo of hoe zit dat
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:36 pm
nou oke als jullie bij een of een ander geheim kerkgenootschap wilt horen zoals de kkk nou dan doe je dat maar de groeten
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:39 pm
ik weet het onderhand wel hoor ook de website www.virtualdj.com is er alleen maar om mensen geld afhandig te maken en er verder niks meer aan te doen reageren op een creditkaart betaling doen ze zo wie zo al niet ook niet van de creditcard maatschappijken die klagen ook al die gaan er binnenkort ook al tegen in beroep, de klanten service van virtual dj daar hoor je nooit van gewoon een klote site meer niet
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:45 pm
maar oke ik weet het nu wel ik ga er mijn adcocaat erachter zetten want ik pik dit niet meer ik heb het gehad met die klote site en dat oplichters zooitje wat zich virtualdj noemt
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:48 pm
zelfs de creditcard maatschappij heeft me een mail teruggestuurd met de boodschap wij zullen u de creditcard betaling gaan terugbealen omdat virtualdj na herhaalde pogingen onzerzijds helamaal niets hebben laten weten en dat hebben we nog nooit meegemaakt van onze klanten derhalve gaan wij nu over tot terugbetaling van onze kant kun je nagaan wat voor een zakkje virtual dj in feite is een mafia zooitje alleen geld inpikken en dan wegwezen.
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 1:57 pm
73%