Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: software probleem met virtual dj - Page: 3

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dus ik zeg alleen maar ga niet in op welke atomix production dan ook want je wort gewoon belazerd door ze
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 2:01 pm
windows 7 drivers die kennen ze gewoon nie ze zeggen gewoon dan moet je maar xp hebben raar he
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 2:03 pm
ik vraag me af of er uberhaupt virtual dj gebruikers aanwezig zijn op dit forum volgens mij worden ze er gewoon uitgefilterd door virtual dj
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 2:06 pm
ik wacht nog steeds op de reacties van de virtualdje gebruikers of durven ze niet meer
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 2:15 pm
en als je iets wilt gaan annuleren omdat het je het niet bevalt dan laten ze gewoon niets meer van ze weten zo,n bedrijf is het blijkbaar alleen geld inpikken en verder niks meer
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 2:22 pm
madopron wrote :
maar oke ik weet het nu wel ik ga er mijn adcocaat erachter zetten want ik pik dit niet meer ik heb het gehad met die klote site en dat oplichters zooitje wat zich virtualdj noemt


hahahah Sorry hoor....wat een opgefokt vervelend mannetje ben jij zeg.........misschien wel 10 vragen in 20 minuten tijd????
Ik zou je ook geen antwoord geven;).....sorry datk dus toch gedaan heb
grtjes Rob
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 5:00 pm
+1.
Het forum is een "voor gebruikers, door gebrukers"-verhaal. Op het Nederlanse forum zit niemand van het productieteam dus je fijne opmerkiingen aan hun adres komen geen van allen aan.
Denk je nu echt dat we geen van allen een leven hebben en de hele avond achter onze computer zitten in de hoop dat iemand een vraag stelt?
Get a life...
VDJ draait onder Windows 7, 32 en 64 bits, Vista en XP. Oh, ja, zelfs op een Mac. Honderden gebruikers kunnen het, alleen jij niet. En dat ligt aan VDJ..... yeah, right.
Er zitten een hoop opmerkingen in je roman waar geen r**t van klopt. En aangezien je je blijkbaar hebt zitten vervelen, had je ook de site eens kunnen bekijken. Dan had je ook gezien dat je eerst je Serial Number in had moeten voeren bij Modify My Profile voordat je iets post. Dan hadden we in ieder geval geloofd dat je VDJ had gekocht.

Wat mij betreft heb je niet alleen een softwareprobleem.....
 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 5:40 pm
Wat is dit? De MAD-O-Pron one-man show?
Dit hoeft toch niemand ernst te nemen.

 

Posted Wed 08 Sep 10 @ 7:52 pm
 

Posted Thu 09 Sep 10 @ 7:59 am
bobhofmans wrote :
Dit hoeft toch niemand ernst te nemen.


....ja, maar.... snif......die bedplasser zegt allemaal rare dingen.......snif.... over m'n favoriete speeltje.... snif....

PS: Linkje naar het ADHD-forum?
 

Posted Thu 09 Sep 10 @ 11:53 am
zo martin, een avatar gemaakt? eindelijk van dat saaie grijze hoofd af :)
 

Posted Thu 09 Sep 10 @ 2:13 pm
[OFF TOPIC MODE ON]
't Is helemaal knudde...
Ik had er en paar gevonden, maar dat zijn animated GIF's. En dat pikt de site niet. Dus uiteindelijk had ik een Spiderman, die blijkbaar met z'n middelvinger omhoog stond. En zo erg is het nou ook allemaal weer niet ;)
Ben ik nog 3 kwartier aan 't zoeken geweest naar iets dat in ieder geval muziek-gerelateerd is...... (je kunt een eenmaal ge-uploade avatar niet verwijderen......) Is geen blijvertje maar heb nu geen fut meer om nog te zoeken.
[OFF TOPIC MODE OFF]
 

Posted Thu 09 Sep 10 @ 2:58 pm
hallo , ik heb de laatste tijd problemen met virtual dj pro ---
ik heb een mix console van pioneer ( wego ) en mijn muziek staat op een macbook pro
tijdens het draaien gebeurt het soms dat het heele systeem blokkeert 1 nr is aan het spelen het blijft wel uitspelen maar je kan niks meer doen , knap vervelend !!!
ligt het aan de software ? ligt het aan de pc ,? of is het de console die niet deugt ?
heeft er iemand zo'n dergelijk probleem gehad , let me know !!!
 

Posted Wed 29 May 13 @ 1:26 am
ik zou ff een nieuw topic aan maken als ik jou was
deze is bijna 3 jaar niet meer gebruikt
 

Posted Thu 30 May 13 @ 7:48 am
Mee eens.
Patron, controleer eens of VDJ een foutrapport heeft gemaakt (zal straks kijken waar dat wordt geparkeerd) en kom dan even terug met een nieuw topic waar je dat rapport in zet. Dan kunnen we iig kijken wat de ellende veroorzaakt.

Ga ik deze sluiten, is een topic om zachtjes weg te laten zakken.....

Locked
 

Posted Thu 30 May 13 @ 11:36 am


(Old topics and forums are automatically closed)