Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: software probleem met virtual dj - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo
Ik heb een tijdje gewerkt met atomix software die ik aangekocht had via het internet
Ik heb dit programma een jaar of 2 gebruikt en er nooit problemen met gehad
Onlangs heb een Hercules Dj Control Mp3 aangekocht met de virtual Dj er bij geleverd
Nu heb ik na de install de update uitgevoerd die ik via een vermelding heb gehad
Als ik aan het mixen ga en ik draai aan de bas of mid of tre dan gaat het programma aan het flippen
het gebeurd ook als ik een andere track wil opstarten
ik heb al alles geprobeerd tot een format c toe maar niks help echter
en er draaien geen ander zware programma’s op de achtergrond

het programma slaat dan volledig vast en heb dan problemen om af te sluiten
Aan mijn pc kan het echter niet liggen denk ik daar die zwaar genoeg is
Systeem Windows XP

AMD Turion 64 Mobile
Kloksnelheid 704 Mhz 1.00Gb

 

Posted Tue 06 Mar 07 @ 8:49 pm
Als je het aangekocht hebt, waarom heb je je serienummer dan niet ingevuld in je profiel?

Kan je eens zeggen wat je allemaal al geprobeerd hebt?
Als je 'alles' al geprobeerd hebt, wat kunnen wij dan nog doen?:P
 

Posted Wed 07 Mar 07 @ 8:00 pm
Ik denk dat je processor het niet aan kan. Je kunt een aantal dingen proberen:
- Zorgen dat alle processen die niets met audio of video te maken hebben aflsuiten, zoals virus scanners, firewalls, geen email, internet explorers etc
- Zorgen dat alle hardware die je niet voor audio nodig hebt op disabled staat, zoals (draadloze)netwerk kaarten, bluetooth adapters etc
- In het vdj config menu de reactivity verlagen.
- De software eens op een andere pc proberen
Ewout
 

Posted Thu 08 Mar 07 @ 8:52 pm
Hallo
Al vast bedankt om jullie reactie
Ik zal het eventjes nakijken wat jullie voorstellen in het forum voor mijn probleem
Nu heb ik virtual dj verwijderd en er terug atomix mp3 opgezet en dit draait zonder enig probleem
Natuurlijk zou ik erg graag verder willen werken met virtual dj
En een opmerking voor van erum ik heb mijn serial nummer wel geregistreerd hoor
Dit heb ik in een boodschap gekregen toen ik mijn registratie nog eens wilde invoeren
- DJConsole MK2/MP3: this serial is already registred -
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 12:02 am
Je DJ console versie is goed geregistreerd. Atomix heeft inderdaad veel minder resources nodig dan VDJ. VDJ is echter ook wel een aantal jaren verder (letterlijk en figuurlijk).
Ewout
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 6:14 pm
hoi daar,
Vandaag heb ik de djcontrol mp3 aangekocht maar telkens ik VDJ wil opstarten komt er een error te voorschijn (protection error 16)
Wat kan ik hier aan verhelpen
 

Posted Mon 16 Apr 07 @ 1:18 pm
Dit is een beveiliging tegen het illegaal gebruiken van Virtual DJ.
Verwijder Virtual DJ, inclusief alles van VDJ in het register.
Als het dan nog niet werkt kan je contact opnemen met de e-service, of wachten op iemand die er iets meer van weet dan mij.
 

Posted Mon 16 Apr 07 @ 6:06 pm
hallo ik heb het probleem dat als ik virtual dj 3.4.1 bijgeleverd bij mijn hercules Mk2 dj console wil opstarten dat het niet werkt.
ik krijg de melding internal database is corrupt en iets met de skin waar mee iets verkeerd is.
nu ja dan heb ik beginnen rondzoeken op internet heb ik hetzelfde programma geinstalleerd maar dan vanop de VDJ site,
maar blijkt nu nog niet te werken heb dan gemaakt dat alles wat te maken heeft met VDJ uit de map C\Program Files verwijderd was.
kan iemand mij helpen of raad geven?

Ik heb een sony vaio met Intel core 2 duo processor en VISTA...
mijn pc is normaal zeker zwaar genoeg. er hebben al versies van VDJ op gestaan
 

Posted Mon 10 Nov 08 @ 4:36 pm
Als je Vista hebt is de Virtual DJ map uit je Program Files verwijderen niet genoeg.
Je instellingen, skins, database e.d. staan in Vista hier:
C:\Users\"gebruiker"\Documents\VirtualDJ
Waarin "gebruiker" dus je eigen gebruikersnaam is.

Backup bovenstaande map, verwijder Virtual DJ en daarna handmatig ook bovenstaande map (die je dus al hebt gebackupt).
Installeer Virtual DJ opnieuw en als het goed is zal hij weer werken.
Daarna kun je eventueel weer skins, sneltoetsen e.d. toevoegen uit je backup map.

Succes!
 

Posted Tue 11 Nov 08 @ 4:46 pm
richjeHome userMember since 2007
Sinds vandaag ook het probleem weer met internal database corrupt.. getracht te verwijderen en opnieuw te installeren.. geen reactie.. (draai op vista) dj control mp3 heeft prima gedraaid en zonder problemen.
Database file als gedeleted en virtualdj maakt ook geen nieuwe aan..??

Heb nu de forums al nagezocht maar niemand heeft echt een goede reden of oplossing hiervoor...
Rara wat klopt er niet..
 

Posted Sat 13 Dec 08 @ 9:59 am
ok ik heb dus als ik men cd in de pc steek een kadertje en daar zie ik maar de helft van installatie van u product ongedaan maken
daaronder registeren en daaronder afsluiten

dan krijg ik een foutmelding

>SetupDLL\SetupDLL.cpp(462)
PAPP: Hercules DJ Console Driver
PVENDOR: Hercules (http://www.hercules.com)
PGUID:7A649F27-1A7B-42B1-8668-3BC2DD590919
$9.1.0.429
@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 0.64

dan komt er , er is een fout opgetreden in de setup doe het volgende
- sluit alle programma's
-maak de tijdelijke map leeg
-controleer uw internetverbinding

probeer setup opnieuw uit te voeren

foutcode -5001

wie kan me helpen ,, ik vind ook geen tijdelijke mappen terug !!

dringend !!
 

Posted Wed 28 Oct 09 @ 2:33 pm
Ik heb ook een probleem...

Als ik Virtual DJ opstart stopt hij bij 'Load plugins'. Dan komt er in beeld 'Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht'. Wat moet ik nu doen?

Dit heb ik al geprobeerd:
- Alles verwijderen (incl. c:/users/kevin/documents/virtualdj)
- Crashquart opstarten (krijg weer hetzelfde)
- Systeem herstellen met Systeem Herstel
- Uitvoeren in de 'Windows Xp SP 2' mode.

Informatie over mijn systeem:
Model: DESKTOP PC
Systeem: Windows Vista Home Premium (SP 1)
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU @ 2.66GHz
Geheugen (RAM): 2,00 GB
Type computer: 32-bits besturingssysteem

Groetjes,
:D Kevin
 

Posted Sat 21 Nov 09 @ 12:58 pm
Is het de demo versie?
Ewout
 

Posted Sun 22 Nov 09 @ 11:42 am
Nee, het is niet de demo versie. Het gaat over Virtual DJ 5.2...

En het gekke is: Als ik de Virtual Dj 6.0 Trial installeer doet de trial het wel (wel maar 20 dagen natuurlijk).

Groetjes,
:D Kevin



Re:
Ik heb ook een probleem...

Als ik Virtual DJ opstart stopt hij bij 'Load plugins'. Dan komt er in beeld 'Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht'. Wat moet ik nu doen?

Dit heb ik al geprobeerd:
- Alles verwijderen (incl. c:/users/kevin/documents/virtualdj)
- Crashquart opstarten (krijg weer hetzelfde)
- Systeem herstellen met Systeem Herstel
- Uitvoeren in de 'Windows Xp SP 2' mode.

Informatie over mijn systeem:
Model: DESKTOP PC
Systeem: Windows 7 Home Premium (SP 1)
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU @ 2.66GHz
Geheugen (RAM): 2,00 GB
Type computer: 32-bits besturingssysteem

Groetjes,
:D Kevin
 

Posted Sun 20 Dec 09 @ 1:59 pm
Beste Kevin,
je beantwoordt zelf je eigen vraag:
1) als je de trial versie gebruikt, is alles in orde.
2) echter, als je je piraten versie van 5.2 opstart, flipt de boel.
Als je dit goed doorleest moet je toch zelf ook wel begrijpen dat je troubles veroorzaakt worden door het feit dat je geen originele versie van VDJ Pro hebt?
Je kan overigens nog veel meer moeilijkheden krijgen met piraten versies: virussen die binnen sluipen en je hele operative system naar de moer helpen.

Prettige feestdagen!
 

Posted Mon 21 Dec 09 @ 11:59 pm
Ik gebruik inderdaad niet de betaalde versie. Maar ik ben nog maar 13 en Virtual Dj 6.0 Pro is een beet je duur. Ik wil het liefst Virtual Dj 6.0 Home Edition hebben (betaald). Alleen wil pappa niet betalen via www.virtualdj.com omdat dat helemaal via america moet. Ook heeft hij geen creditcard.

Hoe hebben jullie Virtual Dj gekocht?

Weet jullie een NEDERLANDSE (web)winkel, waar ze 'Virtual Dj 6.0 Home Edition' verkopen????


Groetjes,
Kevin
 

Posted Wed 23 Dec 09 @ 7:21 am
Kevin Broeren wrote :
Hoe hebben jullie Virtual Dj gekocht?
Weten jullie een NEDERLANDSE (web)winkel, waar ze 'Virtual Dj 6.0 Home Edition' verkopen????
Groetjes,
Kevin


Bijna iedere Pro user heeft VDJ via het bovenstaande "BUY" gekocht, het programme downgeloaded en met een credit card betaald.
Indien je geen credit card hebt (wat voor een 13-jarige sowieso niet mogelijk is), wordt het allemaal een beetje moeilijk.
Een enkeling maakt een het geld via de bank over. Dan moet je maar eens in het forum kijken onder "banktransfer", daar staan wel wat aanwijzingen.

Ik dacht niet dat je tegenwoordig nog de home edition in de winkel kunt kopen (vroeger ging dat wel). Je zou het allicht bij een winkel als "Media Markt" kunnen proberen, als je er tenminste één bij jullie in de buurt hebt.

In het huidige "informatica leven" is het nu eenmaal zo dat zonder Internet én Credit Card de boel niet meer zo lekker draait.

Mvg
Bob



 

Posted Wed 23 Dec 09 @ 12:42 pm
Het is dus wel veilig om via Virtual Dj te betalen? Hier kun je namelijk wel de 'Virtual Dj 6.0 Home Edition' kopen. Die andere is namelijk een beetje duur... Hoe moet je dan via de bank betalen??????

Groetjes,
Kevin
 

Posted Thu 24 Dec 09 @ 3:15 am
Kun je zelf niet ff het forum doorsnuffelen naar bankbetaling?
 

Posted Thu 24 Dec 09 @ 6:03 am
Kijk anders ook eens naar Paypal. I heb juist om VDJ aan te schaffen een Paypal-account geopend. Kost niets, je moet alleen geen haast hebben (overschrijven van je bank naar de Paypal-rekening duurt 5 werkdagen). Staat het eenmaal op je Paypal-rekening dan kun je meteen je versie downloaden. Ook is je aanschaf verzekerd (tot een bepaald bedrag) maar dat is bij een download niet nodig. Mocht die mis gaan, dan kun je altijd opnieuw downloaden.
Nu is overigens een hele goede tijd om VDJ te kopen. Vanwege de belachelijk lage Dollarkoers is VDJ goedkoper dan ooit.
 

Posted Thu 24 Dec 09 @ 7:33 am
36%