Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem virtual dj opstarten - Page: 2

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

waar heb je hem gedownload??
 

Posted Fri 09 Jul 10 @ 8:51 am
Ik heb hem via een torrent site gedownload en heeft het altijd gedaan ondanks ik hem niet heb gekocht, ik kon altijd opnemen maar op de een of andere manier nu niet meer misschien dat er iets met mijn laptop aan de hand is, hij zegt ook steeds dat er geen geluids kaart aanwezig is maar die is er zeker wel.

Misschien toch maar over stappen op een originle.
 

Posted Sat 10 Jul 10 @ 6:44 am
misschien had je ons niet voor de gek moeten houden,

deze discussie is over.
 

Posted Sat 10 Jul 10 @ 9:00 am
hallo, ik heb gisteren de hercules dj control mp3 e2 gekocht,
ik heb virtual dj en de drivers geinstalleerd maar als ik virtual dj open kreeg ik eerst de melding: error ASIO sound driver en dan de melding: error invalid skin ( error in line 0 on xml) en dan gebeurt er niks meer.
help me !!!!!!!!!!
( ik ben maar 10 jaar ik ken wel veel van computers maar maak het ook ni té ingewikkeld :) )
met vriendelijke groeten,
robin van keyenberg
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 4:28 am
ha robin,
was jij niet gisteren gebanned omdat je illegale pro versies aanbood, je dacht ik ga met een nieuwe login gewoon weer verder.
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 5:09 am
nee ik ben ni gebanned ik begin gewoon opnieuw met een ander account
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 5:25 am
kunt gij mij helpen ja of nee
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 5:27 am
ik ken iks van da illegale gedoe ik ben pas 10 JAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 5:27 am
ja ja ja, dat is geen EEEEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXCCCCCCCCCCCCCUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!


en je hebt wel degelijk illegale versie pro versie aangeboden, je post is niet voor niets verwijderd.

 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 5:32 am
als ge mij ni wilt helpen moet ge maar weg gaan !
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 12:19 pm
wa brutaal bent gij eigenlijk
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 12:20 pm
Even wat dure woorden van een ouwe *** aan een 10-jarige: we houden er blijkbaar een verschillende mening op na over wat brutaal nu eigenlijk betekent. De reactie van s.waterreus kun je verwachten na je geschreeuw in de post van 13-07-10 @12.27. (Hoofdletters en herhalingen over je leeftijd).
Daarnaast kom je als nieuw forumlid net aanwaaien en gaat dan iemand vertellen die hier echt al wat langer rondloopt en erg veel tijd steekt in het helpen van anderen om te vertrekken omdat jij niet geholpen wordt? s.waterreus heeft de waardering van andere forumleden verdiend, en dat gaat jou op deze wijze nooit lukken.
Ook ik help je niet, en ik blijf.
Zoek je kennis maar in het illegale circuit waar je Pro-versie ook vandaan komt. Misschien zijn die welwillender.......
 

Posted Tue 13 Jul 10 @ 1:20 pm
ja sorry he ik hat niet zo boos moeten zijn en niet illegale pro versies aanbieden
en ik begrijp het ook waarom dat niemand mij wilt helpen :(
het spijt me !!
 

Posted Wed 14 Jul 10 @ 11:54 am
ok robin, je hebt blijkbaar nog een hoop te leren, vul nu enkel nog je serienummer in van je LE versie die je bij je console hebt gekregen en dan ben je goed opweg.
het serienummer staat op het papieren hoesje waar de cd in zit.

 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 3:14 am
oke wat ik nu heb gedaan: geklikt op de afbeelding van de console, dan gedownload,en dan mijn serial key gekopieert en dan geplakt bij het programma, en het werkt ! allen krijg ik nog een error van asio driver, maar het werkt !
he thanks he, en nog is sorry :)
met vriendelijke groeten,
robin van keyenberg
ps: gij weet er wel echt véél van hé :)
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 4:12 am
maar weet ge ook hoe ik aan de pro versie gratis kan komen ? (liefst legaal he :) )
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 4:19 am
zucht,

toch weer jammer die laatste post.

je kan niet komen aan een gratis pro versie en vraag daar ook niet om.
als je pro wilt zul je die moeten aanschaffen net als iedereen.

als je de asio error krijgt bij opstarten zoals deze

dan komt dat omdat je de geluidskaart die je hebt geselecteerd bij config/sound setup niet actief is tijdens het opstarten van vdj, of omdat de geluidskaart geen asio ondersteund.
zet eerst je console aan en daarna start je pas vdj op.
zorg er ook voor dat de geluidskaart in de console actief is in windows ( bij configuratiescherm/geluid)
de instellingen van vdj moeten zijn

input none
output headphones
soundcard asio met daarachter master front headphones rear ( of andersom afhankelijk wat je in welke output hebt gestopt)
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 4:50 am
sorry voor de post van Thu 15 Jul 10 @ 4:19 am ik dacht dat ik ook gratis legaal zou kunnen aanschaffen,
maar hoeveel kost die pro versie dan ?
groeten,
robin van keyenberg
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 7:47 am
je krijgt korting op de pro versie als je al een LE versie hebt (en die heb je)
je kan door het invullen van je serienummer bij upgrade (onder buy) zien wat je korting is, bij de upgrade van v 5 LE naar pro is de korting iets van 125 euro dacht ik, dus het kan behoorlijk oplopen.
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 9:35 am
ja ik vind het wel een beetje te duur
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 2:15 pm
95%