Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: American Audio VMS4 - Page: 3

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Waarom kopieer je je eigen tekst? Je weet hoe je een post moet toevoegen, dat heb je vaker gedaan.....

Ik heb je de link naar de handleiding geavanceerde setup al gegeven. Daarin staat precies beschreven hoe dit ingesteld moet worden. Dat geldt ook (en zeker) voor de Pro-versie.
Je zal echt met een duidelijkere omschrijving moeten komen. Omschrijving van wat je hebt gedaan, screendumps, evt. foutmeldingen, enz. Je antwoord is nu net zo duidelijk als dat wij "Je moet het instellen" zouden zeggen.
 

Posted Mon 23 May 11 @ 12:07 pm
lokonlLE userMember since 2010
Ik heb al een oplossing mijn broer had nog een klein mengpaneeltje die ik tussen mijn vsm4 en de versterker doe en daar ook de platenspeler op aansluit.

Maar toch bedankt voor alle hulp.
 

Posted Mon 23 May 11 @ 3:06 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Ik dacht dat je de mapping moet aanpassen.
De standaard mapping voor de VMS-4 is : CH2 is deck1, CH3 deck2, CH1 deck3 en CH4 deck4.
Als je dit in de setup/mapping verandert, zou het moeten werken.
 

Posted Tue 24 May 11 @ 3:56 am
lokonlLE userMember since 2010
ja dit snap ik, maar hoe moet je dat dan goed zetten.
 

Posted Tue 24 May 11 @ 12:37 pm
Ik ben weer helemaal in " the mood....":

@ Pepeis: Succes met uitleggen ;)
 

Posted Tue 24 May 11 @ 6:02 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Martin FourS wrote :
@ Pepeis: Succes met uitleggen ;)


Zal het eens proberen wanneer ik voor mijn laptop (waarop VDJ staat) zit. Ik weet natuurlijk niet of je dit kan instellen op de VDJ LE-edition.
Heb je een tabblad 'Mappers' bij VDJ-Le. Ik begin ervoor te vrezen.
 

Posted Wed 25 May 11 @ 3:48 am
lokonlLE userMember since 2010
Je mag het ook uitleggen voor pro versie.
 

Posted Wed 25 May 11 @ 9:15 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
In de Config vind je het tabblad 'Mappers'.

Hier zie je de instellingen staan voor CH1-CH2-CH3-CH4, die gemapt zijn aan respectievelijk DECK3-1-2-4. Probeer deze eens te mappen aan DECK1-2-3-4 en bekijk dan eens hoe het werkt.

Maar misschien kan het nog eenvoudiger zonder dat je moet hermappen.
Ga naar de 4-decks skin.

Swap Deck1 met Deck3 en Deck2 met Deck4

Ga dan weer naar 2-decks en je werkt met Deck3 en 4 zoals vroeger (met Deck 1 en 2) en deze zijn standaard gemapt met CH1 en CH4.


Succes
 

Posted Wed 25 May 11 @ 5:15 pm
lokonlLE userMember since 2010
ik zal het eens proberen
 

Posted Thu 26 May 11 @ 1:32 pm
lokonlLE userMember since 2010
hoe heb jij je sound settings staan?
 

Posted Thu 02 Jun 11 @ 2:55 am
ErimaLE userMember since 2011
de vms4 met dj LE werkt maar voor 10 minuten daar de serie code niet juist is. is er een versie waarbij ik de vms4 wel aan de praat krijg met alle functies? zo ja welke zonder dat dit een berg geld kost. de code althans dat antwoord krijg ik is onjuist aldus een het antwoord op mijn aangemaakt ticket. contact gehad met ADJ enzovoort enz.
Controller werkt wel, echter na 10 minuten schakelt hij uit.
home free gedownload en dan werken weer niet alle functies. zelfs een pro versie van een vriend geprobeerd, echter daar zit de skin van de vms4 weer niet in.
zou graag horen van iemand hoe dit op te lossen. ben helemaal nieuw op dit terrein en heb het aangeschaft voor mijn zoon.wie kan mij svp helpen want ik ben een beetje aan het eind van m'n latijn.
 

Posted Fri 25 Nov 11 @ 10:12 am
begin eens met het registreren van je LE versie, je kan dan de voor jou controller geschikte versie downloaden van de site.
gooi alle versies die je al eerder hebt geinstalleerd weg, uninstall en alle mappen en register invoeringen verwijderen.
dan de LE versie installeren en serienummer gebruiken dat erbij zit. problemen komen vaker als er verschillende versies geinstalleerd worden waarbij oude installaties niet (goed) verwijderd worden
 

Posted Fri 25 Nov 11 @ 12:32 pm
ErimaLE userMember since 2011
Dit is nu juist het probleem, krijg het nummer met geen mogelijkheid geregistreerd en weet 100% zeker dat het nummer nieuw en ongebruikt is. Zelfs VDJ zegt dat het een unknown number is, terwijl het bij de vms in de doos zat. En toen, ik ga geen nieuwe VDJ aanschaffen.
 

Posted Fri 25 Nov 11 @ 12:49 pm
in dat geval zou ik contact opnemen met american audio of de winkel waar je het hebt gekocht en van jou probleem hun probleem maken
 

Posted Fri 25 Nov 11 @ 1:52 pm
ErimaLE userMember since 2011
Ik heb zojuist een scan gemaakt van mijn product CD hoesje met het nummer en dit opnieuw naar VDJ gestuurd, wacht hun antwoord af. Het is de enige manier om de code te resetten of wat dan ook. Ben gisteren in de winkel geweest en hun hebben me dit advies gegeven.
Indien er anderzins een mogelijkheid is, zou ik deze graag horen van iemand die me wil helpen.
 

Posted Sun 27 Nov 11 @ 7:09 am
Bas had het al aangegeven en ik doe dat dan nog maar een keer: VDJ staat hier los van. Er wordt een standaard LE-versie naar American Audio gestuurd en ZIJ maken het geschikt voor de VMS. Je hebt in de winkel het verkeerde advies gekregen en dus de verkeerde aangeschreven.
>>HIER<< staat het verhaal over verkeerde / vermiste serials.
 

Posted Sun 27 Nov 11 @ 11:31 am
ErimaLE userMember since 2011

VDJ geeft antwoord op mail: something wrong with packaging serial number en ADJ zegt sorry, krijgen we aangeleverd van VDJ.
Nou mooie boel is dit zeg, van het kastje naar de muur sturen noemen ze dit in zeer net ABN.

Ik blijf er niet mee bezig zinloze tijdverspilling, apparaat werkt 80% en de rest zal wel aan de instellingen liggen. Gebruik nu een pro versie en alleen de crossfader geeft nog niet thuis. Indien er iemand zou willen zeggen waar dit aan ligt graag en anders even goede vrienden.
 

Posted Fri 02 Dec 11 @ 3:51 pm
kijk even of je crossfader uit staat onder config/options


anders kan je hem opnieuw mappen onder tabblad mapper
reageert hij daar niet op, dan kan het ook zijn dat er ergens op je apparaat een schakelaar zit waarmee je de crossfader aan en uit kan zetten.


verveld van je serienummer, wij kunnen daar niets aan doen om je te helpen, blijf het probleren en ga anders terug naar de winkel, die heeft het je verkocht en je moet het probleem naar mijn indee bij hun neerleggen.
succes
 

Posted Sat 03 Dec 11 @ 2:53 am
erima, heb even voor je rondgevraagd,

mail deze gast even

chris@virtualdj.com

geeft hem zoveel mogelijk info over waar je het hebt gekocht en evt kopie aankoopbon en plaatjes van je hoesje en weet ik wat je kan verzinnen, hij gaat het voor je uitzoeken


succes
 

Posted Sat 03 Dec 11 @ 1:55 pm
ErimaLE userMember since 2011
Helemaal top en alvast bedankt voor de geboden hulp.

Misschien een domme vraag, kan ik die chris in het nederlands mailen of engels?
 

Posted Sat 03 Dec 11 @ 4:29 pm
87%