Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: American Audio VMS4 - Page: 4

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

engels, had ik even moeten zeggen,


misschien kan je in je mail ook even refereren naar deze link ( kan je niet openen)



http://www.virtualdj.com/forums/157178/Moderation_Team/serial_number_too_short.html


zou je ook het serienummer dat je nu hebt naar me willen sturen, ik heb inmiddels ook contact met degene binnen vdj die de serienummers maakt.
graag een jpg foto van het hoesje met het serienummer (leesbaar) en een kopie aankoopbon naar
.........
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 2:03 am
ErimaLE userMember since 2011
bedankt, heb je zojuist een mail gestuurd.

Laat me even weten of je er iets mee kunt.
Is dit probleem dan toch al eerder aan de orde geweest vanwege de link verwijzing?
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 4:28 am
ik jou terug,

probeer dat eens

hoor het graag
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 6:11 am
serienummerprobleem opgelost, zie mail
 

Posted Thu 08 Dec 11 @ 2:57 pm
ErimaLE userMember since 2011
Hartelijk dank voor de geboden hulp.
Het functinoneert en ga straks nog live testen.

 

Posted Sat 10 Dec 11 @ 7:21 am
hallo mensen ik heb een vraag
hoe verwijder ik een sample
 

Posted Thu 19 Jan 12 @ 1:20 pm
Dat hangt af van hoe je dat bedoelt.... Een sample kun je verwijderen zoals je elk bestand verwijdert: Deleten uit Mijn Documenten\Virtual DJ\Sampler.
Als je bedoelt dat hij uit de sampler in VDJ moet: Dakannie. Je kunt er wel gewoon een andere in laden, dan verdwijnt degene die er eerst in geladen stond.

Wil je aub de volgende keer je vraag in een relevant topic stellen of een nieuw aanmaken? Dit heeft niet veel met het originele onderwerp te maken.
 

Posted Thu 19 Jan 12 @ 3:20 pm
Ook nog een vraagske lanceren zie, bij mijn vms4.1 heb ik een probleem met de knoppen pitch bend - en + deze switchen tussen dek 1 en 3 ipv dat deze de bpm's tijdelijk aanpassen, weet iemand hoe ik deze terug kan instellen zodat ze niet meer switchen tussen dek 1 en 3 maar dus wel degelijik de bpm's tijdelijk aanpassen
Alvast bedankt
 

Posted Sun 27 Jan 13 @ 12:03 pm
 

Posted Sun 27 Jan 13 @ 12:05 pm


(Old topics and forums are automatically closed)