Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show us your gear: Waar werk je mee? - Page: 8

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

leon neuray wrote :

Mocht wel nog ff €93 aftikken toen ze hem kwamen afleveren,belasting/invoerrechten...is uiteindelijk duur grapje geworden



jep, daar had ik je al voor gewaarschuwd, maar hebben is hebben,

veel plezier ermee

 

Posted Fri 27 Jan 12 @ 4:13 pm
EDIT MOD= heb dit even weggehaald omdat het foute links zijn

Komt nog een DMX controller, en daarbij nog 4 scanners, laser, en stroboscoop hebben we nog maar die hangt ergens anders.
En niet te vergeten een laptop standaard :P..


Nouja,, zo kan het ook niet?? Kan iemand mijn foto's erop zetten :P??
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 12:33 pm
 

Posted Tue 14 Feb 12 @ 9:37 am
Wat Nick doet kan ook, hij heeft alleen de verkeerde linkjes gebruikt in Tynipic. Direct foto's plaatsen kan een LE-user sowieso niet.
 

Posted Tue 14 Feb 12 @ 10:26 am
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 7:10 am
ziet er goed uit,

maaaaarrrrrreeeeeeee....... hoe stuur jij die cdj 850's aan op een LE licentie??? :)
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 4:24 pm
Heeft'ie hier al verteld..... ;) (ik kon het ook even niet volgen)
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:00 pm
ach zo,

die had ik even over het hoofd gezien
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:06 pm
Hey all,

Een 'vintage post :P'

Ik maak slechts nog cloudcasts tegenwoordig en die hoge uitzondering dat ik ergens op locatie iets doe dan weet ik de verhuurbedrijven wel te vinden. Maar ik vond toevallig dit weekend nog een hele oude website waarop wat foto's stonden van me and my gear in 1994. Toen ik nog een broekie van 16 was en laptops hooguit 8 bit Fasttracker samples konden afspelen via een zelfbouw covox adapter.



Cerwin Vega W-Bins (18'' + 12"), 4560's met JBL 15" E140's en top met JBL horn en bullits. Aangestuurd door twee 2x400 watt versterkers van het merk Eaton oid, met van die meters waarvan de lampjes dimden bij iedere piek. Alles opgekocht uit een stoffige kelder waar het stond te verrotten en met veel geduld gerestaureerd. Dat geluid van die JBL speakers is me altijd bijgebleven, fris hoog en goede punch in het mid low.
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 4:47 am
Briljant! Nu dat je zoiets meldt, herinner ik me dat ik uit die "goeie ouwe tijd" (begin jaren 80) ook nog foto's moet hebben liggen. Eens kijken of ik die boven water kan krijgen....
Die JBL-set heb ik ooit eens gehuurd voor een schoolfeest op de MTS. Dat was idd een prettige set om mee te werken: die was van zichzelf al lekker in balans, dus voor een middag muziek hoefde er tenminste geen uitgebreide EQ-sessie vooraf. Ik had meteen een voorliefde voor JBL, vandaar dat mijn eerste set ook JBL is geworden (Nooit spijt van gehad...) Nu zou ik nog wel even verder kijken....
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 5:52 am
hahahahaha geweldig.

ik kan me ook nog goed herinneren dat ik zulke lampen had, die reageerden op bepaalde toonhoogtes per kleur.
in 1994 had ik een kleine radiozender on een onguur gebied van europa waar ik de hele dag plaatjes draaide buiten het werk om.
wat is er een hoop veranderd aan de apparatuur sinds dien, ben benieuwd waar we over 20 jaar weer zijn
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 6:16 am
Martin FourS wrote :
Dat was idd een prettige set om mee te werken: die was van zichzelf al lekker in balans, dus voor een middag muziek hoefde er tenminste geen uitgebreide EQ-sessie vooraf. Ik had meteen een voorliefde voor JBL, vandaar dat mijn eerste set ook JBL is geworden (Nooit spijt van gehad...) Nu zou ik nog wel even verder kijken....


Inderdaad, ik gebruikte wel een EQ, maar minimaal, Ook gebruikte ik de 4560's en top kasten voor kleine locaties ook in een full range configuratie, werkte perfect.

JBL heeft nog altijd mijn voorliefde. In de woonkamer heb ik de Ti6K speakers staan en in mijn studio'tje hangen de Control One's.
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 6:46 am
De Hercules Rmx en Virtual Dj in de kast gezet.. en eens goed uitgebreid!

iMac 21,5" met Renoise en Ableton Live
Macbook pro 13" met Virtual Dj en nu dus ook Traktor 2 pro
Native Instruments Traktor kontrol S4
Technics rp-dh1200

EDIT MOD ( zie volgende reactie)

 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 3:04 am
ziet er goed uit peer,

zoek alleen even een andere pictureshare site, deze geeft wat ongewenste schermen mee

of plaats de foto's gewoon direct in het topic
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 1:33 pm
Heb dit gekocht om mee te starten voor wat te mixen kan iemand me wat tips geven
 

Posted Wed 14 Mar 12 @ 8:30 am
Hoi,
ziet er goed uit. Voor tips: kijk eens naar de forumpagina >>Mix Lessons<< en de >>Wiki-pagina's<<. Mocht je toch nog vragen hebben, begin dan even een nieuw topic. Dit is alleen bedoeld voor foto's van je set.
 

Posted Wed 14 Mar 12 @ 9:42 am
Eentje van de situatie nu dan :P

 

Posted Wed 14 Mar 12 @ 10:27 am
En ikke die van "toen"....
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 7:32 am
Martin FourS wrote :
En ikke die van "toen"....


Geweldig! Met zwaailichten en echte hoorn!
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 7:39 am
jboerlage wrote :
..... en echte hoorn!


Dat dacht ik dus ook, terwijl ik zeker wist dat we die nooit hebben gehad.....
En toen viel het kwartje: Pin-spot met kleurenschijf :D
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 7:47 am
68%