Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show us your gear: Waar werk je mee? - Page: 9

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Martin FourS wrote :
jboerlage wrote :
..... en echte hoorn!


Dat dacht ik dus ook, terwijl ik zeker wit dat we die nooit hebben gehad.....
En toen viel het kwartje: Pin-spot met kleurenschijf :D


Ja maar dan had je natuurlijk wel een spiegelbol op de foto moeten zetten!
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 8:15 am
:) In de bewuste 80-er jaren had vrijwel elke locatie waar we kwamen wel een systeemplafond. Het was dus redelijk simpel om de bol aan het plafond te hangen. De enige plek waar we geen systeemplafond vonden was de Hollandse Biesbosch (recreatiegebied waar de foto is gemaakt) en truss was toen nog geen gemeengoed...
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 8:53 am
Martin FourS wrote :
... en truss was toen nog geen gemeengoed...


Net als MTV :P Trends waren nogal lokaal en allemaal wat 'amateuristisch' .. en beatmaching? Was da?

 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 9:47 am
jboerlage wrote :
.. en beatmaching? Was da?


Dat hadden we al redelijk door. Vrijdagavond met 2 of 3 man bij elkaar om naar Ferry Maat te luisteren, trucjes van Ben Liebrand af te kijken / luisteren en zelfs meegedaan met wat competities die door Ferry Maat werden uitgeschreven. De brief terug was overigens weinig bemoedigend: "Wij hebben uw mix doorgestuurd naar Moulinex. Misschien dat zij hem in hun assortiment op willen nemen..."
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 10:00 am
haha, dat zijn geen new kids, maar old kids
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 10:23 am
Martin FourS wrote :
"Wij hebben uw mix doorgestuurd naar Moulinex. Misschien dat zij hem in hun assortiment op willen nemen..."


LOL LOL :P
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 3:36 pm
zo, die behringer B315d\'s zijn er uit, mooie speakers in een grote zaal, maar op de zolderkamer geven ze veel te veel ruis als de muziek zacht staat.
in de plaats gekomen twee KRK RP8 G2 monitoren en die klinken echt heel erg goed.
bij rock palace goed kunnen ruilen tegen de behringers, erg blij mee.

 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 2:36 pm
Ik zeg: Goed gedaan!
Is trouwens voor KRK-begrippen een flinke speaker..
 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 4:18 pm
dank u,

het blijkt maar weer , alle waar naar zijn geld
 

Posted Fri 23 Mar 12 @ 6:18 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
geweldig die oude foto's... zal ook even op zoek

 

Posted Sun 13 May 12 @ 8:43 am
Leuk om je gear aan elkaar te laten zien..
Recent pas mijn DVJ1000 laten \\\'vervangen\\\' door de cdj2000\\\'s met VDJ natuurlijk.
Nog vol aan het experimenteren naar de (on)mogelijkheden!
 

Posted Wed 30 May 12 @ 4:35 am
Leuk om te zien wat iedereen zoal gebruikt.

heb ook wat foto's gemaakt.


De computer is een i5 heb hem zelf gebouwd.( met SSD)
Daar om heen wat creative speakers (5.1) om het een en ander voor te bereiden.

Monitor 1 = Asus Full HD 24 inch
Monitor 2 = Lg ws 17 inch ( makkelijk om te video mixen)
Controller is een Dj Tech 4 mix
EQ is een Behringer FBQ1502
2 x Tannoy Reveal 501A actieve studio monitor





 

Posted Sat 09 Jun 12 @ 6:41 am
Zo bijzonder is het niet, is maar een hobby
 

Posted Mon 11 Jun 12 @ 11:51 am
't Is een beetje komkommertijd op het moment.....
Altijd bijzonder, ook met je zelfgebouwde PC ;)
Fatsoenlijke SSD gekocht? Ik heb er 1 gebouwd met een OCZ en ben (onder garantie) al met de 3e bezig in 7 maanden......

Moest wel een beetje lachen om de EQ, maar het is 1 van de dingen waar Behringer nu net weer lekker mee uit de verf komt.

Voorlopig staat je bureau voller dan het mijne ;) Maar aangezien de Denon een plekje heeft gekregen in mijn werksetje, denk ik dat we er straks een wedstrijdje van kunnen maken.... (Heb nog wat over....)
 

Posted Mon 11 Jun 12 @ 2:01 pm
Martin FourS wrote :
't Is een beetje komkommertijd op het moment.....
Altijd bijzonder, ook met je zelfgebouwde PC ;)
Fatsoenlijke SSD gekocht? Ik heb er 1 gebouwd met een OCZ en ben (onder garantie) al met de 3e bezig in 7 maanden......

Moest wel een beetje lachen om de EQ, maar het is 1 van de dingen waar Behringer nu net weer lekker mee uit de verf komt.

Voorlopig staat je bureau voller dan het mijne ;) Maar aangezien de Denon een plekje heeft gekregen in mijn werksetje, denk ik dat we er straks een wedstrijdje van kunnen maken.... (Heb nog wat over....)


Heb een Corsair Force F60 SSD, zit er nu 1 jaar in, en doet het nog steeds erg goed, PC start lekker rap op 25 sec.
En programma's open snel.
Heb wel enkel Windows en Allerlei progs op de SSD gezet. Muziek ed staan op normale HDD's
Heb nu een Kingston SSD in mijn Notebook geplaatst, weet niet wat ie gaat doen. Maar functioneert goed.

Die OCZ's waren die kapot ? Want dat is ook geen onbekend merk.



 

Posted Tue 12 Jun 12 @ 5:46 am
Vwb snelheid is een SSD onovertroffen. Ik heb een (probleemloze) Intel in mijn laptop gezet: Pure winst. (Zeker als je een probleempje zou hebben en moet rebooten)

De OCZ-drives gaven gewoon niet meer thuis. Onherkenbaar voor de BIOS, en geen OS meer dus nada opstarten... De 2e ging in Panic-Mode en daar kun je hem zelf niet meer uit halen. Waren 2 Vertex 2's, nu aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in die schijven. Nu een Agility 3 gekregen. Ben benieuwd....
 

Posted Tue 12 Jun 12 @ 7:08 am
Martin FourS wrote :
Vwb snelheid is een SSD onovertroffen. Ik heb een (probleemloze) Intel in mijn laptop gezet: Pure winst. (Zeker als je een probleempje zou hebben en moet rebooten)

De OCZ-drives gaven gewoon niet meer thuis. Onherkenbaar voor de BIOS, en geen OS meer dus nada opstarten... De 2e ging in Panic-Mode en daar kun je hem zelf niet meer uit halen. Waren 2 Vertex 2's, nu aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in die schijven. Nu een Agility 3 gekregen. Ben benieuwd....


heb je de SSD nog getweaked en de juiste instelling gegeven ? (defrag uit, wisselbestand uit, AHCI modus ed.)
Ik zag dat OCZ inderdaad veel klachten heeft.

Ik hoop dat ie het blijft doen. Want goedkoop zijn ze niet.
 

Posted Tue 12 Jun 12 @ 8:41 am
Alles draait zoals OCZ heeft voorgeschreven (vooral de overstap naar AHCI is er 1 geweest waar ik avonden lol van heb gehad: alsof je terug was in het 5,25"-diskettetijdperk....)
Prijs is mijn zorg niet: in het eerste jaar betaal ik er echt maar 1: garantie ;) Na dat jaar stuk? Dan wordt het een hamerstuk en komt er geen OCZ meer in.
Ik heb alleen nu continu een HDD meedraaien die elke avond een volledige backup draait van de SSD. Gaat'ie weer onderuit, dan hoef ik alleen de boot-sequence te veranderen :p
 

Posted Wed 13 Jun 12 @ 11:41 am
Hoi Martin,


Draait het allemaal nog op de nieuwe SDD ?
Ben wel benieuwd.

Hier draait het allemaal goed .
 

Posted Mon 30 Jul 12 @ 11:39 am
Yep. De laptop met de Intel is nog steeds probleemloos, de OZC gaat nu de 3e maand in en draait nog steeds goed. Alleen de BIOS twijfelt nog wel eens en boot dan gewoon van de verkeerde schijf.....
 

Posted Mon 30 Jul 12 @ 12:32 pm
76%