Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show us your gear: Waar werk je mee? - Page: 12

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

RiessiePRO InfinityMember since 2009
Hier nog wat foto's vd zelfde boeking.

 

Posted Mon 31 Dec 12 @ 6:10 am
Riessie wrote :
Hier nog wat foto's vd zelfde boeking.


Ziet er geweldig uit, jammer dat de DJ niet in het wit was :P
 

Posted Mon 31 Dec 12 @ 6:13 am
RiessiePRO InfinityMember since 2009
jboerlage wrote :
Riessie wrote :
Hier nog wat foto's vd zelfde boeking.


Ziet er geweldig uit, jammer dat de DJ niet in het wit was :P


Dat was helaas niet mogelijk, dag ervoor ook een White Show gehad, alleen vond toen iemand het nodig om rode wijn over mn jasje te gooien (gelukkig niet over de apparatuur!). Maar met mn witte koptelefoon en mic maak ik toch een hoop goed?! :-P
 

Posted Mon 31 Dec 12 @ 7:13 am
Hallo collega´s

Een paar foto´s van mijn set voorafgaand aan een bruiloftsfeest afgelopen zaterdag.
 

Posted Sun 06 Jan 13 @ 1:40 pm
mooie set maar waar gebruikt u de ipad voor?
 

Posted Mon 07 Jan 13 @ 4:22 am
ik gebruik deze voor mijn jingles, en heb er bovendien wat actuele hits op staan en div geluiden welke direkt oproepbaar zijn om snel te kunnen schakelen. (mooie app Soundbyte welke ik hiervoor gebruik)
 

Posted Mon 07 Jan 13 @ 9:59 am
ooh okee dankjewel
 

Posted Tue 08 Jan 13 @ 1:24 am
Deze week een nieuwe lamp gekocht voor mijn show:

 

Posted Wed 16 Jan 13 @ 1:32 pm
dat is een mooie lamp, ik had ze wel met 4 spiegels gezien, maar met 8 nog niet, top
 

Posted Thu 17 Jan 13 @ 4:32 am
Geinig! Meer info, plz? Merk, type, enz....
 

Posted Thu 17 Jan 13 @ 11:51 am
Product:
Bax TDC 888 Eyes DMX LED lichteffect

Algemeen:
Bax komt met steeds meer nieuwe, innoverende lichteffecten, die voor een goede prijs worden aangeboden! Dit unieke multi-scan effect biedt met 120 maal 5 mm LED's en goede lenstechniek een hoge lichtopbrengst, waardoor dit effect echt een aanvulling is op uw huidige of nieuw op te zetten lichtshow. Het effect - wat eigenlijk acht scanners inhoudt - is op verschillende manieren aan te sturen. Heeft u bijvoorbeeld de behoefte aan een simpel effect, zonder al te veel poespas? In dat geval is de automatische of geluidsgestuurde modus precies wat u nodig heeft!

De ingebouwde programma's worden simpelweg automatisch of geluidsgestuurd afgespeeld, zodat u zonder al te veel moeite een lichtshow weggeeft. Dit kan door middel van de Master/Slave modus zelfs nog tegelijkertijd gebeuren, als u meerdere van deze TDC 888 effecten heeft, kunt u deze met elkaar verbinden, zodat alle effecten hetzelfde doen!

Stel, u zoekt een goed scaneffect, maar wil deze in een bestaande of nieuwe lichtshow integreren. Geen enkel probleem, deze TDC 888 heeft namelijk de beschikking over een DMX-functie, waardoor u via liefst zestien DMX kanalen alle aspecten en functies van het lichteffect aan kunt sturen. Zo kunt u via een DMX sturing of software de TDC 888 volledig besturen, inprogrammeren en integreren!

Specificaties:
- LED multi-scan lichteffect
- talloze effecten te creëren
- LED's: 120x 5 mm LED
- RGB: 40 rode, 40 groene en 40 blauwe LED's
- per spiegel 15 LED's: 5 van elke kleur
- geluidsgestuurd, automatisch, Master/Slave of DMX-512 te gebruiken
- voorzien van interne microfoon
- gevoeligheid microfoon instelbaar
- DMX kanalen: 16
- DMX-kanaal 1-8: spiegelbeweging
- DMX-kanaal 9-16: kleurenselectie
- DMX-aansluitingen middels 3-polige XLR
- voorzien van dubbele ophangbeugel
- geleverd met stroomkabel en korte DMX kabel
- opgenomen vermogen: 80 Watt
- afmetingen: 1050 x 250 x 350 mm
- gewicht: 7,5 kg

 

Posted Mon 21 Jan 13 @ 12:44 am
Aloha,

hier een paar foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s van mijn setje.










groetjes boyd.
 

Posted Sun 21 Apr 13 @ 9:47 am
Ik heb zo wel het mengpaneel als het toetsenbord op een lade geplaats en zijn dus inschuifbaar.
Om dat er in de case nog een paar toestellen zitten zo als een dubbelen cd player word allen het mengpaneel gebruikt.
Voor virtual dj gebruik de VMS4.1 midi controller
 

Posted Sun 21 Apr 13 @ 1:25 pm
johansPRO InfinityMember since 2005
Hier ook enkele foto's van mijn recentste meubel, gemaakt voor mijn DDJ-SX.

 

Posted Sun 28 Apr 13 @ 7:32 am
johans wrote :
Hier ook enkele foto's van mijn recentste meubel, gemaakt voor mijn DDJ-SX.


Heel netjes! Je zou bijna niet zeggen dat het een disco meubel is, dus je hebt de kans dat er iemand mijn zijn iphone langskomt omdat ie denkt dat het een service punt is :P

 

Posted Thu 02 May 13 @ 12:15 am
Ik had 'm al voorbij zien komen op het General Forum: het ziet er idd megastrak uit. Kun je het nog een beetje inklappen of is een bus verplicht?
 

Posted Thu 02 May 13 @ 5:19 pm
johansPRO InfinityMember since 2005
Martin FourS wrote :
Kun je het nog een beetje inklappen of is een bus verplicht?


Dit is geheel demonteerbaar- bestaat uit 2 zijpanelen (+/- 9 cm dikte) een frontplaat en de middenconsole, kan dus vlot in de wagen.
Gemonteerd zijn dit de afm. HxBxD 95x130x62 cm.
 

Posted Fri 03 May 13 @ 12:12 pm


(Old topics and forums are automatically closed)