Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show us your gear: Waar werk je mee? - Page: 7

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

welkom joost,

aanvang was goed, maar voor een vraag kan je het best een nieuw topic openen

succes
 

Posted Thu 20 Oct 11 @ 6:53 am
Beste allen,

dit topic heet show us your gear, we willen het dus zien dmv foto's
alle reacties hier zonder foto zullen worden verwijderd.
NLU's kunnen hier dus niet aan meedoen

succes en we zien graag meer foto's tegemoet
 

Posted Sun 06 Nov 11 @ 2:54 am
Mijn nieuwe speeltje... na één jaar met veel plezier gedraaid te hebben met de RMX was ik toe aan wat anders.
Heb gekozen voor de Pioneer DDJ-ERGO en ik moet zeggen, Super machine! het voelt precies het zelfde als de CDJ\'s en de faders zijn gelijk aan de DJM. Ik had alleen in het begin moeite met de instellingen in vdj pro, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
 

Posted Sat 19 Nov 11 @ 6:53 am
Hey iedereen...

Ik ben dj Sven - AKA MadTheus.

Ik gebruik reeds enkele jaren VDJ in combinatie met Hercules Dj Console MK4 - en heb sinds kort een upgrade naar de Pro 7 gedaan. Heb bij dit setje nooit problemen ondervonden. Het enige vervelende bij de controller is dat de jog wheels niet aanraakgevoelig zijn. Zolang je aan de wieltjes draait heb je controle over je track (scratchen) - maar van zodra je stopt begint de track gewoon door te spelen.
Heb me een MEP 7000 van Pioneer gekocht waardoor ik eigenlijk geen behoefte meer had om nog mijn laptop mee te nemen.
Gebruik enkel een harde schijf en cd's.
Nu onlangs toch eens mijn MEP aangesloten op laptop en VDJ gestart.
Man wat een boel mogelijkheden als je die 2 combineert. Zelfs met video mixing.
In het begin wat moeten experimenteren met de juiste configuratie zoeken. Maar nu werkt alles perfect.
Had ook als eens geprobeerd met traktor maar daar krijg ik de ingebouwde geluidskaart van de MEP niet mee op gang. Bij VDJ ging het veel vlotter.
Wat me wel opvalt is dat VDJ mijn CPU meter vaker in het rood jaagt dan bij traktor. Maar heb geen problemen om mijn muziek te spelen.

Wat ik me afvraag is, of ik mijn MEP hier ook kan registreren in mijn gebruikersprofiel?

Groeten Sven

Een lekker compact plug & play setje.
 

Posted Sun 20 Nov 11 @ 9:31 pm
Hoi, Sven,
net setje zo. Ik ben wel fan van compact, en dat heb je goed voor elkaar.
Je vraag hoort hier eigenlijk niet (...) maar vooruit: Je registreert de meegeleverde software. Als je MEP is geleverd met VDJ, kun je die registreren en komt de controller vanzelf in je profiel te staan. Geen VDJ erbij? Jammer.... ;)

@Antwan: Het blijft een leuk ding om te zien en het is een Pioneer. Kan (bijna) niet mis gaan. Wat (voor mij althans) ontbreekt is de mogelijkheid het ding in een 19"-rack te schroeven. Maar een mens moet wat te zeuren houden :D
 

Posted Mon 21 Nov 11 @ 11:36 am
Martin FourS wrote :
@Antwan: Het blijft een leuk ding om te zien en het is een Pioneer. Kan (bijna) niet mis gaan. Wat (voor mij althans) ontbreekt is de mogelijkheid het ding in een 19"-rack te schroeven. Maar een mens moet wat te zeuren houden :D


dat kan....maar.... 2 cdj's en een djm bij elkaar zijn ook groter dan 19" dus voor mij is hij compact genoeg.
 

Posted Mon 21 Nov 11 @ 2:50 pm
Bedankt voor het antwoord - Bij de MEP zit er Pioneer DJS software - lijkt nergens op.
Dus kan hem niet in mijn profiel zetten.

Groetjes.
 

Posted Mon 21 Nov 11 @ 2:55 pm
mooi dingetje antwan,iets te Ipioneer voor mij, maar in ieder geval kwaliteit, kan je niet verkeerd aan hebben gedaan
 

Posted Thu 24 Nov 11 @ 10:46 am
Doctor-remix wrote :
hercules 4MX,


alleen beschrijving met foto's, zonder foto's wordt je bericht verwijderd
 

Posted Thu 22 Dec 11 @ 10:54 am
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 2:29 pm
gebruik je de draaitafels ook voor timecode
 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 2:55 am
nee ik heb nog de le versie dus ik gebruik de draaitafels nog op de ouderwetse manier
 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 4:50 am

Toch heeft het wel wat, die ouderwetse manier..
(moet aan m'n dj jeugd denken! Lol)

 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 5:38 am
bobhofmans wrote :

(moet aan m\'n dj jeugd denken! Lol)


dacht dat dit meer jou jeugd was :)
 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 6:45 am
een nieuwe aanwinst, groter dan ik had verwacht, maar wel leuk speelgoed
Behringer eurolive B315D


 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 10:43 am
Vind ik ook: Niet te kinderachtig, meteen voor 15" gaan ;) Netjes hoor!
 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 12:30 pm
s.waterreus wrote :
bobhofmans wrote :

(moet aan m\'n dj jeugd denken! Lol)


dacht dat dit meer jou jeugd was :)


Bas, schitterend!
Lag in een deuk bij m'n eerste kop koffie!

 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 6:58 pm
Zoals beloofd foto's van mijn nieuwe flightcase voor de Hercules 4-mx.


 

Posted Fri 27 Jan 12 @ 9:18 am
ziet er goed uit leon, en toch nog best snel geleverd.

past de laptop er nog in als de kist dicht zit?
 

Posted Fri 27 Jan 12 @ 9:41 am
s.waterreus wrote :
ziet er goed uit leon, en toch nog best snel geleverd.

past de laptop er nog in als de kist dicht zit?


Heeft 13 dagen geduurd eer de leverancier hem verstuurd heeft,maar na 2 dagen vanuit de states(New york) is hij vandaag gearriveerd.
De Macbook past er wel in met gesloten deksel,maar is niet aan te raden om te vervoeren door de leverancier,omdat hij kan verschuiven.
Mocht wel nog ff €93 aftikken toen ze hem kwamen afleveren,belasting/invoerrechten...is uiteindelijk duur grapje geworden,maar ben d'r wel happy mee,en dat is wat telt ;-))
 

Posted Fri 27 Jan 12 @ 9:58 am
59%