Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show us your gear: Waar werk je mee? - Page: 6

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Samba zorgt er voor dat de diepgevroren pitcher-aanvoer op peil blijft .....
 

Posted Thu 14 Jul 11 @ 8:23 am
Intussen heeft echtgenote Ethel het "boven" in de Crazy Daizy ook druk:
 

Posted Thu 14 Jul 11 @ 8:28 am
Op straat is het relatief rustig.....
(iedereen zit aan de drank!:D)
 

Posted Thu 14 Jul 11 @ 8:37 am
Nou ja, vooruit dan maar. Nog één fotootje met een nieuw stel kleindochters............
 

Posted Thu 14 Jul 11 @ 8:44 am
he bob,

leuk om eens wat meer van de bar te zien,

veel plezier dit seizoen
 

Posted Thu 14 Jul 11 @ 2:56 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Idd erg leuk om meer te zien can BOB's en Cracy Daizy!
ik wil ook wel zulke kleinkinderen! nou ja?......................... ik wil NIET hun drankrekening betalen , zuipen zeg die "krengen"(LOL)
ik heb nog nooit zoveel loaded en prepped pitchers gezien , ja 1 keer in de VS maar toen zat er cola in.

maar euh back on toppic , ik heb ook wat fotootjes van gear:

Mijn Vrijdag en zaterdag avond uitzicht:


Gear (backstage) @ Kiwanis Tholen feestje


Gear (backstage) @ Kiwanis Tholen feestje
Hoog resolutie bamer staat een aantal meter achter me


Tijdens Beat um Up in Heidegger Rotterdam(let op het kleine grijze kastje naast de laptop ,Draadloze verbinding naar mijn beamer!!)


 

Posted Fri 15 Jul 11 @ 8:27 am
JivajoHome userMember since 2011
Leuk om al die setups te zien!

Dozo,
Een vraagje (eigenlijk twee :$)
Is de geluidskaart van mixtrack pro goed genoeg om een helder geluid door te versterken naar +- 100 mans feestjes?

Hoe heb je de mixer met CDJ's aangesloten?

Ik twijfel namelijk enorm tussen de mixtrack pro en hercules 4MX, omdat op de 4mx direct 2 externe apparaten aangesloten kunnen worden!
 

Posted Sat 16 Jul 11 @ 10:48 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik heb een optreden gedaan voor 600+ (Was origeel 800 maar dat redden ze niet volgens mij)
En ik heb geen opmerkingen van de geluidsman ( apart ingehuurde zaal versterking ) gehad, ik heb het ook expliciet nagevraagd bij hem puur omdat ik het ook niet wist hij gaf aan "lekker geluidje ,ik kan daar wel wat mee".
Ik koppel per 2weken de boel äan allerlei verschillende setups, oke het is niet het aller aller beste maar het werkt en het publiek ( en opdrachtgever) zijn tevreden.
De cdj's zijn gekoppeld als line in 1+2 3+4
Die lines koppel ik weer aan deck 3 + 4 ( gebruik de standaard 4 deck skin)
En je kan ze via VDJ laten lopen ( niet bedienen )
 

Posted Sat 16 Jul 11 @ 12:06 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
weekje ruilen Bob in zijn hok... ?????


even over videoclips:

ik heb lange tijd hitzone cd's gekocht waar ook clips op staan.
hele 40 jaar top 40 serie met CD en DVD en op jacht gegaan naar best of DVD's van artiesten.
Zo kom je al een heel eind.

er zijn genoeg mogelijkheden om clips te krijgen. is het niet via youtube (HD loader) of newsgroups waar genoeg te krijgen is.
ook de Promo only. Met dvd shrink kun je dvd's in tracks knippen indien nodig.

Zo heb ik al mijn zing maar mee karaoke dvd's geknipt met juiste geluidsspoor (zonder zang , maar met melodie lijn).

wel veel werk, maar resultaat is perfect.

ook heb je een site

http://www.hdmusicvideos.org/

kun je nieuwste clips afhalen.

genoeg info>>>????


 

Posted Mon 25 Jul 11 @ 4:09 pm
In de "Crazy Daizy" doen we iedere week karaoke. We hebben een klein "magic sing" computertje met afstandbediening en 2 microfoons. De videouitgang gaat naar een beamer en naar wat kleine 14" tv-tjes die achter de bar staan als monitor. De audio-out via het gewone Behringer mengpaneel.
Die magic sing kopen we op de Filipijnen waar we overwinteren. Ze kosten zo'n 330 € en worden geleverd met rond 2.000 nieuwe songs in het Engels (en uiteraard en paar duizend in het Tagalog! :D)
Je kan er via USB van alles bijstoppen, het ding heeft zig mogelijkheden waarvan wij eerlijk gezegd geen gebruik maken (te veel werk en niet echt nodig), maar we zouden er Duitse of Nederlandse meezingers kunnen uploaden.
Wat we nu van de fabriek uit hebben is meer als genoeg en vooral is het heel weinig werk. Niks knippen, archiveren en gedonder met geluidssporen. Leuke achtergronden die je zelf kunt veranderen. 's Avonds bij het opengaan van de Crazy D. breng ik de set naar boven, stekker in het stopcontact, de A/V aansluiten, ff testen en klaar is kees. Een kind kan de was doen. De gasten kijken de songbooks door, schrijven een nr op, dat programeert een van de barkeepers en zingen maar.
De laptop met gewone VDJ playlist staat klaar voor tussendoortjes. Je hebt dus ook geen 2e laptop voor karaoke nodig!
Ik ben jaren bezig geweest karaoke via VDJ te laten lopen. VDJ neemt geen copyright-beschermde DVDs op en daar begon het gesodemieter al. Duizend tips van iedereen die geen van allen resultaat opleverden.
Die mini computertjes voor karaoke zijn echt te gek maar je kan ze natuurlijk alleen in karaoke-crazy landen kopen waar niemand op het copyright let:
dwz het Verre Oosten.

Fotootje van de eerste set. We werken nu met een 2e set waarvoor de mikes beter geswchikt zijn voor dronken publiek. Het basis principe is in alle gevallen hetzelfde. Prijs ook.:)
(btw die iPod erachter is voor het begin van de avond, vóordat de laptop warm gelopen is.......................)
 

Posted Mon 25 Jul 11 @ 8:20 pm
Hier werk ik (o.a.) mee:



Crazy Daizy, Aug 22, 2011
 

Posted Mon 22 Aug 11 @ 9:19 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
wil wel 2 weken bij je langs.!!! hahaha ziet er goed uit.

 

Posted Sat 27 Aug 11 @ 7:21 am
Het blijft een interessante "What if" these:
wát zou er gebeuren als idd één van jullie een house-dance-trance gastoptreden zou geven?
 

Posted Wed 31 Aug 11 @ 8:57 am
Dan sta je met een half uur voor de DJ z'n neus met je Go Menfis-bordje..... ;)
Je hebt (gezien de foto's) goed contact met je klanten. Is een prima basis om marketingtool nr. 1 uit de kast te trekken: Vraag het ze eens...
 

Posted Wed 31 Aug 11 @ 11:48 am
bobhofmans wrote :
Hier werk ik (o.a.) mee:
Crazy Daizy, Aug 22, 2011


Hey Bob, dat heb je toch maar goed voor elkaar.. moet eens bij je langskomen :p
 

Posted Sat 10 Sep 11 @ 12:15 am
djtimeuPRO InfinityMember since 2011
Martin FourS wrote :
Go Menfis-bordje..... ;)


Menfis, wat n tent was dat vroeger... Weet niet hoe het nu is...
 

Posted Thu 13 Oct 11 @ 1:18 pm
djtimeu wrote :
Menfis, wat n tent was dat vroeger... Weet niet hoe het nu is...


Ik denk dat het je nu zwaar tegen zou vallen.
De tijden van duizenden Hollanders in Calella, en Gigi en Tiesto, plus een reeks bekende Nederlandse DJs, in de Menfis, zijn helaas voorbij.
Het publiek is jonger dan toen en bestaat hoofdzakelijk uit Duitsers die niet zo voor de Menfis hard-core muziek gaan.
(ze gaan liever naar de BoB's - he he!)

 

Posted Thu 13 Oct 11 @ 6:29 pm
Hallo, Jojostarman stelt zich voor.

38 jaar uit utrecht. en sinds kort een nieuwe hobby. namelijk proberen om beats te matchen...

Setup 2x citronic mpcd-S6 + behringer vmx300.+ behringer uca202. Na een introductie les bij de DJ School Amsterdam aageschaft. De foto post ik nog.

Meteen maar met de deur in huis vallen want de boel draait nog niet. dwz het werkt maar geen geluid. Ik hoop op dat jullie kunnen helpen. Ik heb de zoek functie gebruikt maar kwam er nog niet uit. Ik heb de behringer uca202 aangesloten laptop via USB en VDJ opgestart.
VDJ herkent de MPCD niet en ook de VMX300 niet. Ik wil uiteindelijk via mijn draadloze gadget. http://fiercetiger04.web.officelive.com/images/logitech.jpg het geluid naar mijn versterker sturen. Ik hoop dat jullie mij in de juiste richting kunnen sturen.

Alvast bedankt

mvgr Joost
 

Posted Wed 19 Oct 11 @ 5:52 pm
Joost,

welkom, maar je doet ongeveer alles fout wat je fout kunt doen. Dit is een topic waarin forumleden hun gear laten zien dmv foto's. Gaarne registreren en voor je probleem een nieuw topic aanmaken aub.
 

Posted Wed 19 Oct 11 @ 7:07 pm
excusses !!!

maar het begin was goed toch... ??

 

Posted Thu 20 Oct 11 @ 2:58 am
51%