Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nederlandstalige handleiding Virtual DJ - Page: 8

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Oke. In iedergeval bedankt voor al je moeite. En succes nog verder :P

Mvg.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 12:17 pm
roy, ik wist ook niet dat nlu's geen pm konden ontvangen,
maar hoe dan ook ik had je bedankt dat je er achter was gekomen dat google de links indexeerde en dat ik het had aangepast.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 1:39 pm
Ik heb gisteren de Virtual DJ Home versie aangeschaft en mij geregistreerd, toch zie ik nergens een Nederlandse versie staan wanneer ik op de link klik op pagina 6 ?

Doe ik iets verkeerd?

Grungie
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 2:56 pm
Heb je de goede aangeklikt? Net getest, ze werken nog steeds.
Ik denk dat je de link hebt gehad waar ze zouden moeten komen te staan (De VDJ Wiki, waar nu de Engelse en Duitse handleiding staan).
Je moet verder naar beneden, zijn 2 linkjes, post van s.waterreus Posted Mon 13 Sep 10 @ 10:49 pm
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 3:19 pm
Dank je voor je snelle reactie. Ik moest dus nog iets meer naar onder scrollen :)

Grungie
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 3:58 pm
De cursieve tekst is gekopieerd vanaf die post. Je moet dus degene hebben van die datum en tijd.
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 5:13 pm
 

Posted Thu 30 Sep 10 @ 2:14 am
Martin en ik hebben de afgelopen tijd hard gewerkt aan het vertalen van de nieuwe handleidingen voor de nieuwe 7 versie van VDJ.
Als deze versie uit komt zullen ook de handleidingen op dit forum te vinden zijn, in de eerste instantie hier:

http://www.virtualdj.com/forums/134989/Dutch_Forum/Downloadlocatie_nederlandse_handleiding_voor_LE_en_hoger.html

en later ook in de WIKI hier :

http://www.virtualdj.com/wiki/PDFManuals.html

Ook deze handleidingen zijn voor LE gebruikers en hoger.

Voor het posten van vragen over versie 7, graag eerst de handleiding lezen!!!
 

Posted Mon 04 Oct 10 @ 10:29 am
beste mensen,

Wie kan mij helpen??

Ik heb mij onlangs lid gemaakt van netsearch bij vdj waardoor ik nu dus gebruik kan maken van meer dan 3 milj. liedjes!!! Ik kan dus fijn mixen, maar ik kan mijn mixjes niet recorden!!!
Is dit normaal of is er hier een oplossing voor???

groetjes
 

Posted Fri 15 Oct 10 @ 5:47 am
triciano wrote :
beste mensen,

Wie kan mij helpen??

Ik heb mij onlangs lid gemaakt van netsearch bij vdj waardoor ik nu dus gebruik kan maken van meer dan 3 milj. liedjes!!! Ik kan dus fijn mixen, maar ik kan mijn mixjes niet recorden!!!
Is dit normaal of is er hier een oplossing voor???

groetjes


dit is niet het juiste topic voor deze vraag, als je v7 gebruikt staat hier mogelijk je antwoord

http://www.virtualdj.com/forums/135754/Dutch_Forum/Record_problemen_met_vdj7.html
 

Posted Fri 15 Oct 10 @ 5:51 am
deeneLE userMember since 2010
hoe zit t
je hebt master+mic
hoor je je stem dan ook gwn door je boxen ??
 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 1:16 pm
deeneLE userMember since 2010
ik snap er niks van straks zeg ik van alles en nog wat en de mensen horen niks xD


wie helpt
 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 1:19 pm
deene wrote :
......ik snap er niks van......


Dat blijkt.....

s.waterreus wrote :
....dit is niet het juiste topic voor deze vraag....l
 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 1:33 pm
hallo,

Ik heb enkele dagen een Vms4 met virtual Dj 7LE, nu krijg ik hem niet aan de praat, krijg steeds als ik de software opstart een melding met
,, er is een fout opgetreden in virtualdj.exe en moet worden afgesloten.
Heb ook al eens een versie gedownload zonder succes, enkel als ik de Virtual Dj Home Free download werkt deze wel maar die is dan gelimiteerd op 10 minuten

Kan mij iemand helpen???
 

Posted Fri 11 Feb 11 @ 12:40 pm
Beste Tom,
kun je ons uitleggen wat jouw probleem te maken heeft met de Nederlandstalige handleiding?
>DIT< is waar je begint. Kom je daar niet mee weg, dan start je een nieuw topic.
 

Posted Fri 11 Feb 11 @ 5:33 pm
Hallo,
Eindelijk heb ik vdj pro gekocht.
Is er iemand die mij kan helpen met afspeellijsten tonen die in wmp 12 zijn gemaakt?
Ik heb ze nu opgeslagen als m3u files, en vdj kan ze lezen en afspelen.
MAAR: als ik een wijziging maak in wmp afspeellijst wordt die wijziging niet doorgevoerd naar vdj lijst, grrrmpffff....

HELLUP!
Groet, Floor
 

Posted Fri 04 Mar 11 @ 4:33 am
Beste Floor,
lees bovenstaand bericht van Martin.
Vervang Tom door Floor.
Succes.
 

Posted Fri 04 Mar 11 @ 6:24 pm
Hi VDJ's,

Volkomen nieuw in dit forum, ff kijken hoe het werkt.
Kan iemand mij vertellen waarom er op een mac-versie van VDJ de mogelijkheid aanwezig is om je i-tunes library in te voeren, en op een pc versie van VDJ GEEN mogelijkheid om je wmp-library in te voeren.
Ik heb gelezen dat maar 10%van de laptop gebruikers een mac hebben, dus.......
Heb sinds 1 week VDJ, vindt het geweldig!

Groet,
Floor
 

Posted Wed 09 Mar 11 @ 6:45 am
Floor,
om vervuiling van de topics te voorkomen kun je beter een nieuwe aanmaken. Dit gaat over de Nederlandstalige handleiding.
Om dezelfde reden geef ik je hier geen antwoord. Uiteraard wil ik dat wel doen als je je vraag in je eigen topic plaatst.
 

Posted Wed 09 Mar 11 @ 2:19 pm
De No-License users, kunnen die hem dan vinden op internet o.i.d. ?

Ik ben er zoeen en ik zit te springen om een handleiding xD

Greetsz, Willard (13)
 

Posted Wed 16 Mar 11 @ 10:14 am
94%