Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nederlandstalige handleiding Virtual DJ - Page: 7

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Ik zei pagina 7, ik zei het verkeerd.....
Vorige pagina (pag. 6), bijna onderaan, post van s.waterreus "Mon 13 Sep 10 @ 10:49 pm".
 

Posted Fri 24 Sep 10 @ 8:09 am
 

Posted Fri 24 Sep 10 @ 9:15 am
 

Posted Fri 24 Sep 10 @ 11:44 am
ha!!
Dat had ik nooit geweten als je het niet had gemeld. Het lijkt erop dat de post alleen zichtbaar is voor geregistreerde gebruikers.
Nu hangt het af van de goedheid van de poster (s.waterreus) of hij je van de link kan voorzien. Je begrijpt dat er echt onderscheid wordt gemaakt in NLU's (zoals jij) en geregistreerde gebruikers.
de Engelstalige handleiding is (dacht ik, maar ik heb me vaker vergist.....) wel bereikbaar voor je, via Downloads / Manuals (Bovenaan deze pagina.
 

Posted Fri 24 Sep 10 @ 11:54 am
Ik dacht dat we een half jaar geleden al waren overeengekomen dat de Ned handleiding niet voor non-license toegankelijk zou zijn.
En dat is ook juist zo -- vind ik, tenminste.

Sorry, Roy, daar hebben we helaas niet eerder aan gedacht.
We kunnen klaarblijkelijk niet iedere dag voor Einstein spelen.

Mvg

 

Posted Fri 24 Sep 10 @ 12:13 pm
Kan goed hoor, Bob. Ik vertrouw vaak (teveel) op m'n geheugen, maar deze was ik ff kwijt. Is het zo, dan is het niet anders.
Roy is trial-user en daarom ben ik waarschijnlijk iets behulpzamer dan zou moeten.
 

Posted Fri 24 Sep 10 @ 12:22 pm
de afspraak was inderdaad dat de handleiding enkel voor mensen was die ook daadwerkelijk een gekochte ( of bijgeleverde) versie van vdj hadded, trial gebruikers zullen het met de engelse versie moeten stellen. kopen ze vdj alsnog, dan kunnen ze wel bij de vertaalde handleiding.
 

Posted Sat 25 Sep 10 @ 5:48 am
Inderdaad zeer veel respect voor de mensen die dit verwezenlijkt hebben. Stom van VDJ dat ze het niet kunnen/willen in de wiki zetten, maar ja, in het leven kan men niet alles willen :p
Vind het alleszins zeer goed en ga hem direct eens doorbladeren, om te zien of er nog dingen zijn die ik kan bijleren (voor zover het gaat met mijn gelimiteerde versie) :)
 

Posted Sat 25 Sep 10 @ 6:48 pm
william, je mag trots zijn je topic heeft de 13000 lezers gehaald


 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 2:49 pm
Woehoew, bent de 13000e lezer van dit topic :p
btw, voor diegenen die me niet zouden (her)kennen, ben DJ Skullknight, maar heb me via de productcode van mijn MK4 onder een nieuwe naam geregistreerd ;)
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 6:24 pm
Ook een manier om van je naam af te komen. ;)
Beetje late reactie maar wel nuttig: Ik ben van het vertalen een berg wijzer geworden. Wil je er de tijd voor nemen (en ik raad jullie uiteraard zeker aan om dat te doen) probeer dan alles uit. Je kunt VDJ haast niet om zeep helpen omdat er altijd een mogelijkheid is om terug te gaan naar de standaard instellingen. Mocht VDJ nu goed werken voor je, dan zou ik zeker de huidige instellingen even noteren zodat je na een reset altijd weer terug kan naar de goede persoonlijke instellingen.
Om met de bekende energiereclame te quoten: Gewoon doen.
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 7:13 pm
Waarom zijn mijn 2 posts weg gehaald?

Mvg.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 9:42 am
Dat ze nou weg worden gehaald oke. Maar geef dan een reactie. Zoals bedankt voor de oplettentheid, we gaan het aanpassen. Want ik zie dat de linkjes nu uit waterreus zn profiel zijn gehaald.

Mvg.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 9:45 am
ik heb je een (positieve) reactie per pm verstuurd. lees je pm voor nadere informatie.
je hebt dus wel degelijk iets gekregen.

als je nog iets toe te voegen hebt aan een post kan je dit kortstondig nog doen door het groene logotje te gebruiken rechts bovenin, dit scheelt een hele reeks aan posts van dezelfde gebruiker
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 9:47 am
Sorry, Bedankt voor de tip.

En ik ga dan even in mn pm box kijken.

Mvg.

EDIT:
Ik kan mijn PM box negens vinden... Is dit ook uitgeschakeld voor trail users?

Mvg.

EDIT:
Iemand? Hoe kan ik mijn PM lezen?
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 9:48 am
Roy,

op je eigen naam klikken (post hierboven bv) Je komt dan in je profiel. Van de 4 tabjes bovenaan de pagina is de meest rechtse "My Private Messages".
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 10:26 am
Die staat er bij mij niet.

Er staat alleen. Download Center, Modify my profile en My Home Page.

Mvg.

EDIT:
Volgens mij is PM ook alleen voor geregistreerde gebruikers. Dus moderator, kan jij de PM die je hebt gestuurt niet emailen? Ik weet dat ongeregistreerde gebruikers geen persoonlijke infomatie morgen plaatsen maar anders kan je mij niet emailen/ pm'en.

edit by s.waterreus NLU's mogen geen email adressen posten
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 11:34 am
Weer iets dat ik dus niet wist..... Ik ga lekker vandaag. Bedoeling was goed.
Heeft waarschijnlijk te maken met je status. (NLU)
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 11:48 am
Dat komt omdat ik zo slim ben ;)

Normaal ben je iedereen de baas die hier nieuw komt... Maar ik ben niet zo achterlijk als dat ik lijk :P

Mvg.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 11:53 am
Je hebt gelijk. Ik ben blond (geen grap) en over een jaar of 10 waarschijnlijk wit.
Maak je verder geen zorgen: Als ik vind dat je achterlijk lijkt of zo gedraagt ben ik beslist niet te beroerd je dat te melden.
De enige reden dat ik me niet tot NLU-niveau kan verlagen is dat ik nooit NLU ben geweest. Ik heb eerst de Pro-versie gekocht voordat ik me registreerde.
Je moet Bas z'n reactie even afwachten, ik kan hier verder niets aan veranderen.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 12:15 pm
82%