Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Record problemen met vdj7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.



Volgens mij mis ik dit stukje.
Hoe moet ik anders opnemen via de master out van mijn djm800 naar de line in van mijn laptop?
 

Posted Thu 14 Oct 10 @ 5:02 pm
Mogge,

Onder in je browser klik je op de tab Record (naast Effects, sampler, browser) Configuratie zit achter de knop Config boven / onder de knop Record)
De Master is het signaal van de uitgang van je geluidskaart. Wat je wilt, gaat via de Line-In. Dat is het signaal dat van je mixer terugkomt naar je PC.

Succes,
Martin
 

Posted Fri 15 Oct 10 @ 2:19 am
hoi richard,

in v7 mis je inderdaad dat gedeelte. stel je niets in dan zal je via de laptop ingang (dus het opgenomen bestand) alle audio horen die er gespeeld wordt dwars door elkaar heen.

je zal in jouw configuratie de master of booth out van je djm moeten omleiden naar je line in van je laptop.
dit doe je in config/sound setup/ advanced/ selecteer hier de + en zet in de nieuwe drop down box record loopback vul als apparaat de line in van je laptop in met de wegenste ingangen (waarschijnlijk input 1&2)

het ziet er dan ongeveer zo uit


als het goed is zal je nu enkel nog maar het geluid opnemen dat gemixd is en niet alle geluiden.
 

Posted Fri 15 Oct 10 @ 5:02 am
Helemaal perfect Sebastiaan, het werkt weer goed!!
 

Posted Fri 15 Oct 10 @ 9:27 am
Ik haak effies af.... Zit ziek thuis en heb met m'n duffe kop 6.1.2 geopend om het na te kijken i.p.v. V7. Krijg je verkeerde antwoorden........
 

Posted Fri 15 Oct 10 @ 11:18 am
beterschap martin :)
 

Posted Fri 15 Oct 10 @ 4:16 pm
Ja Martin, geeft niks ennuh...beterschap........
 

Posted Sat 16 Oct 10 @ 11:17 am
Dikke verkoudheid en 40 gr. koorts. Niks aan de hand dus dat niet vanzelf overgaat ;)
Bedankt!!
 

Posted Sat 16 Oct 10 @ 11:54 am
Ik heb onlangs ook Virtual DJ 7 Pro Basic geinstalleerd en helaas, zelfde probleem. De microfoon deed het niet en kon niet ingesteld worden.
Via deze uitleg kwam ik ook niet verder, want ik kan ook nergens de Advanced Config vinden.
Omdat ik vlak voor een uitzending zat ben ik via systeemherstel maar teruggegaan naar versie 6. Wel jammer!
 

Posted Fri 29 Oct 10 @ 12:14 pm
Ik ben weer een stap verder, alleen nu wil die alleen mijn mic uitzenden en geen muziek of andersom. Ik heb alles wel op Output 1&2 gezet, omdat het anders helemaal niet werkt.
 

Posted Fri 29 Oct 10 @ 2:29 pm
 

Posted Fri 29 Oct 10 @ 2:33 pm


(Old topics and forums are automatically closed)