Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nederlandstalige handleiding Virtual DJ - Page: 6

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

even een updatje over de handleiding.
deze is in princiepe klaar, er wordt nu nog naar de spelling gekeken en dan sturen we hem door naar het vdj team, nog even geduld dus.
 

Posted Tue 06 Jul 10 @ 4:14 pm
De vertaalde handleiding is klaar en ingestuurd naar vdj, het is nu aan hun om deze te gaan posten, dit zullen we moeten afwachten.
als de handleiding gepost gaat worden zou dat hier gaan gebeuren


http://www.virtualdj.com/wiki/PDFManuals.html


 

Posted Mon 12 Jul 10 @ 6:46 am
Bas,

we zijn (op een dag na) een maand verder. Zijn er wat schenen waartegen geschopt kan worden? Het zou op zich niet onredelijk zijn als ze ons vertellen waarom publicatie zo lang moet duren.......
 

Posted Wed 11 Aug 10 @ 12:43 pm
hoi martin,

dit is precies wat ik van de week ook al dacht en heb deze reactie terug gekregen:

I have been very busy with a lot of different projects that have had higher priorities. I have not forgot and will get them up soon.

Chris


door deze reactie ben ik echter niet al te hoopvol, want dit heeft hij ook al 2 maal gezegd over de verkorte handleiding, die al maanden klaar is. zit er hard over te denken, dat als het niet snel gaat gebeuren, ik de handleidng gewoon op een site post met een download link erbij, maar dit zal wel tegen reglementen in zijn.
naar mijn idee is het posten van de handleinding en het aanmaken van een link nog geen 5 minuten werk, maargoed, we wachten af.........


in ieder geval wordt de motivatie om nog eens wat te doen voor vdj hier niet groter van.
 

Posted Sat 14 Aug 10 @ 3:36 am
s.waterreus wrote :
........maar dit zal wel tegen reglementen in zijn.......


Zit er wel in. Copyright-issues en zo.

s.waterreus wrote :
...... ieder geval wordt de motivatie om nog eens wat te doen voor vdj hier niet groter van.


Ik denk maar zo: We doen het niet echt voor Atomix/VDJ, maar voor de community hier. Krijgen we er weer een hoop vriendjes bij ;D
 

Posted Sat 14 Aug 10 @ 8:51 am
Martin FourS wrote :


Ik denk maar zo: We doen het niet echt voor Atomix/VDJ, maar voor de community hier. Krijgen we er weer een hoop vriendjes bij ;D



tja, maar als er niet gepost wordt houdt dat ook op en ik heb nog wel vriendjes nodig, boehhhhoeoeoeoeoeoe.

 

Posted Sat 14 Aug 10 @ 9:06 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Ik heb via support een ticket aangemaakt waar ik vroeg waar de Nederlandstalige handleiding bleef.
Dit kreeg ik als antwoord :

--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sun 22 Aug 10 @ 12:57 pm
Teamer: dj-in-norway
Message:
Sir.
Do you know who made the Dutch guide, and to who at VirtualDJ it was sent to?

Regards
Dj In Norway


--------------------------------------------------------------------------------

Misschien naar de verkeerde persoon gestuurd ? Laat maar iets weten, dan kan ik hen antwoorden.
 

Posted Tue 24 Aug 10 @ 7:30 am
hoi peter,

ik heb de handleiding naar cstoll gestuurd, de schrijver van de originele handleiding , hij zou het gaan regelen en naar solaruis. ik heb je een PM gestuurd
 

Posted Tue 24 Aug 10 @ 11:28 am
Even de statistieken verknallen: Voor mijn reactie hadden we 111 posts in dit topic en was het topic 11.111 keer gelezen. Daarmee dus het poulairste topic op het NL-forum. Hoe bedoel je, lijkt wel nodig? :D
 

Posted Sat 28 Aug 10 @ 6:07 am
tja, ik was weer even een weekje weg, ik was namelijk aan vakantie toe :), maar ik heb vandaag van dj in norway het verzoek gekregen om hem de handleiding ook te geven en dan zou hij hem gaan plaatsen. met enig sarcamse--> ik ben beniewd!
 

Posted Sun 29 Aug 10 @ 6:49 am
s.waterreus wrote :
tja, ik was weer even een weekje weg, ik was namelijk aan vakantie toe :), maar ik heb vandaag van dj in norway het verzoek gekregen om hem de handleiding ook te geven en dan zou hij hem gaan plaatsen. met enig sarcamse--> ik ben beniewd!


ben benieuwd!
 

Posted Sat 04 Sep 10 @ 5:01 pm
fc113Home userMember since 2010
hallo,

Ik wil ook wel helpen te vertalen van de handleiding!
Mijn e/mail: **********
Ik hoor het wel

gr, DJ Heijn.

geen emailadressen toegelaten in posts van no license users (solarius - Dutch Moderator)
 

Posted Sun 05 Sep 10 @ 11:59 am
s.waterreus wrote :
De vertaalde handleiding is klaar en ingestuurd naar vdj, het is nu aan hun om deze te gaan posten, dit zullen we moeten afwachten. als de handleiding gepost gaat worden zou dat hier gaan gebeuren: http://www.virtualdj.com/wiki/PDFManuals.html


Ffies lezen, dan weet je meer......
PS: In de forumregels staat dat NLU's geen contactinfo mogen plaatsen. Graag weghalen.
 

Posted Sun 05 Sep 10 @ 12:43 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Grote klasse !
Geweldig dat er zoveel tijd en energie in gestoken is. Jammer dat er niet wordt meegewerkt om de handleiding gewoon beschikbaar te krijgen via de "normale" weg.
 

Posted Tue 14 Sep 10 @ 3:15 am


toppie!!! dank jullie wel, dat leest een stuk makkelijker.

 

Posted Wed 15 Sep 10 @ 11:56 am
bedankt , kan ik eens kijken of er nog dingen bij zijn die ik nog niet wist , altijd makkelijk zo een handleiding

bedankt aan alle auteurs ;)
 

Posted Thu 16 Sep 10 @ 8:30 am
Eindelijk een nederlandstalige handleiding, respect voor de mensen die dit vertaald hebben. bij deze hartelijk dank hiervoor..
Mvg Bére
 

Posted Sat 18 Sep 10 @ 1:47 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Respect voor de vertalers...!!! echt toppie..
 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 3:49 pm
DJPie11PRO InfinityMember since 2008
Super werk mannen,hier ga je veel mensen een plezier mee doen,heel veel dank u welssssssssss
 

Posted Tue 21 Sep 10 @ 5:57 am
Waar staat de link dan? Ik kan hem niet vinden hoor!.

Mvg.
 

Posted Fri 24 Sep 10 @ 8:01 am
70%