Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nederlandstalige handleiding Virtual DJ - Page: 5

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

LOL
 

Posted Sun 02 May 10 @ 7:29 am
Guess who will be the boogieman.......
 

Posted Sun 02 May 10 @ 12:54 pm
ach wat, hij is misschien dyslectisch..........
 

Posted Sun 02 May 10 @ 8:46 pm
Is de nederlandstalige handleiding al klaar? Zo ja, waar kan/mag ik deze downloaden?
 

Posted Thu 13 May 10 @ 5:01 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
jaag me niet op, jaag me niet op.......
Ik lever op vrijdag de 14e mijn deel in én volgens mij heb ik dan ook nog de vraag gekregen het "taalkundig" en "spellingtechnisch" ook nog eens te bekijken.
 

Posted Thu 13 May 10 @ 5:19 am
Ok, sorry zal geduldig afwachten ;-)
 

Posted Thu 13 May 10 @ 5:21 am
Is de vertaling eigenlijk alleen voor pro-users of ook voor limited?
Solarius, Bas? Jullie mening?
 

Posted Thu 13 May 10 @ 8:56 am
ik weet niet of de LE gebruikers de rechten hebben om deze te downloaden, de handleiding zelf is duidelijk gericht op de pro versie,
de LE versies hebben hun eigen handleiding.
ik gok daarom dat het enkel voor pro gebruikers is.
 

Posted Thu 13 May 10 @ 11:59 am
snelstartgids is verstuurd naar Solarius, die stuurt hem naar het VDJ team en zal binnenkort op deze site te downloaden zijn,

details en downloadlink volgen nog
 

Posted Thu 20 May 10 @ 3:47 am
ben zo benieuwd naar jullie goede werk!
 

Posted Mon 24 May 10 @ 3:49 pm
Sorry, ik ben op dit moment de vertragende factor.... Ben nu gelukkig wel door de zooi heen die ik nooit gebruik en waarvan ik de functies nog moest testen. De rest is echt alleen nog maar vertaal- en DTP-werk. Ik lever deze week nog in.
 

Posted Tue 25 May 10 @ 6:23 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Maar ook IK ben een vertragende factor.....
Komt eraan.
 

Posted Tue 25 May 10 @ 6:40 am
arniejjPRO InfinityMember since 2008
Goed initiatief :)

Ik heb de handleiding van VDJ nog nooit gelezen eigenlijk. Dus er zullen nog veel dingen zijn die ik nog niet weet. Ik ben benieuwd naar jullie versie van de handleiding! Van mijn kant uit erg veel succes gewenst :)

Groetjes,
Arnold
 

Posted Fri 28 May 10 @ 1:45 pm
als echte hollander lees ik normaal gesproken ook nooit een handleiding, maar dit was wel verfrissend.
ik ben zeker twee dingen tegengekomen waarvan ik altijd dacht " als dat zou kunnen, dat zou mooi zijn"
blijkt dat dit ook al kon, ik had het alleen nog niet gevonden.:)
 

Posted Tue 01 Jun 10 @ 10:29 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik voel me erg "schuldig" over het, op dit moment NIET kunnen nakomen van mijn gedane belofte.
Door mijn werkzaamheden kan ik op dit moment géén tijd vrijmaken om mijn laatste pagina's "vertaling" af te maken.

Wie biedt een helpende hand ?
 

Posted Tue 01 Jun 10 @ 2:49 pm
is geregeld.
 

Posted Tue 01 Jun 10 @ 2:55 pm
Heeft er nu al iemand zicht op wanneer de nederlandstalige handleiding klaar is?
 

Posted Tue 29 Jun 10 @ 9:47 am
ja, daar heb ik zicht op, maar zolang vdj geen haast heeft met het plaatsen van de vertaalde quick guide die ik al een hele tijd geleden (20 mei) heb ingestuurd, heb ik niet zo'n haast meer met de volledige handleiding.
hoe dan ook ik wil hem voor mijn vakantie half juli af hebben, maar wanneer dat geplaatst gaat worden...................................
 

Posted Tue 29 Jun 10 @ 11:18 am
Ohoh.... Dat had je er niet bij verteld...... ;)
 

Posted Tue 29 Jun 10 @ 7:06 pm
ik heb je een pm gestuurd martin
 

Posted Wed 30 Jun 10 @ 2:36 am
58%