Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nederlandstalige handleiding Virtual DJ - Page: 4

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

s.waterreus wrote :
mooie foto bob


Bedankt, Bas, al is het dan off topic. Mijn zoontje Bradley helpt achter de bar in de drukke tijden en daarna racen we karts in Blanes. Kijk eens op facebook als je dit leuk vindt, daar staat een serie Bob & Crew in de karts. (TOTALLY off topic now!)

Back on topic: ik heb iets van 4 blz af. Eerlijk gezegd, de gijn gaat er af en toe een beetje af als ik op die onvertaalbare en soms onbegrijpelijke technische uitdrukkingen stoot. Waarvan ik dan ook nog eens vind dat ze niet altijd echt nut hebben.
Ik ga er vanuit dat hoofdzakelijk een beginnende dj dit leest en die wil weten hoe hij de boel leuk draaiende krijgt. Als hij later moielijkheden krijgt, verschijnt hij toch weer bij ons.
 

Posted Sun 25 Apr 10 @ 11:27 am
ik heb je een pm gestuurd bob,

hoor het wel

hoi
 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 9:42 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Tijdens de vakantie die voor mij vrijdag begint (30 april) maak ik mijn deel af, controleer ik de zinsbouw en spelling én is het daarna "een heel eind af".
Ik ben altijd optimistisch.
 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 10:15 am
Ik hoop dat ik nu goed geregistreerd ben
 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 11:46 am
is het n u wel gelukt bob, ik heb steeds problemen met pmmen
 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 1:45 pm
Okay, Bas
 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 2:56 pm
Sheepmeister wrote :
Ik hoop dat ik nu goed geregistreerd ben

Ik zeg ja. Je kunt dat zelf zien in het vakje links naast je posts: je bent nu Limited Edition-user. Helemaal goed!!

 

Posted Mon 26 Apr 10 @ 4:46 pm
kleine vertaal update,

bob heeft zijn stuk tekst ook af, hierbij komt de totale schade op blz 1 tot 33 en blz 51 tot 64 die af zijn,
een klein stukje nog en we zijn klaar..........
 

Posted Tue 27 Apr 10 @ 1:19 pm
Ikke van't weekend nog even m'n best doen (theater is klaar, ben nog wel de bok met Koninginnedag, en dan hoop ik dat m'n zus niet belt dat we verder kunnen met de verbouwing........)
 

Posted Tue 27 Apr 10 @ 3:48 pm
nou ja kan hem gewoon vinden op virtiual dj
 

Posted Sat 01 May 10 @ 1:33 am
Yep, in't Engels en Duits. Daarnaast uitleg over ASIO in het Frans. Als jij denkt hem in het Nederlands te hebben gevonden graag een linkje plaatsen. We zijn namelijk graag allemaal voor niks bezig....... ;-)
 

Posted Sat 01 May 10 @ 9:53 am
Echt weer zo'n wijsneus-zonder-licentie!
 

Posted Sat 01 May 10 @ 10:10 am
Dag iedereen,
Ik zou graag de nederlandse handleiding hebben, maar hoe geraak ik eraan?
 

Posted Sat 01 May 10 @ 2:17 pm
stap 1 koop vdj
stap 2 registreer je hier
stap 3 heb geduld we zijn nog niet klaar.
 

Posted Sat 01 May 10 @ 4:48 pm
Moet ik het kopen of mag ik ook de demo downloaden?
wanneer zouden jullie dan klaar zijn?
 

Posted Sun 02 May 10 @ 2:54 am
Nico, de Nederlandstalige Handleiding is alleen downloadbaar voor geregistreerde users.
Een demo-user is een blijft no-license tot ie VDJ koopt!!
Je hebt ook goedkopere versies -- b.v. met VDJ Basic à iets van 100 € kun je al heel veel doen!
 

Posted Sun 02 May 10 @ 3:01 am
het probleem is, heb voorlopig geen geld en zou de handleiding al eens grondig willen bekijken voor ik het binnen een paar maanden koop,
ik ben namelijk een student
zou ik daar nu al aan kunnen geraken?
 

Posted Sun 02 May 10 @ 4:58 am
helaas, de download sectie is alleen voor geregistreerd gebruikers, je kan de demo 20 dagen proberen, en studenten zijn toch slim genoeg om met de engelse versie uit de voeten te kunnen:)
 

Posted Sun 02 May 10 @ 5:10 am
ale kbedoel, ik zit in het 4de middelbaar e :p
maar als ik de demo download kan ik dan de nederlandse versie krijgen?
 

Posted Sun 02 May 10 @ 5:14 am
Ik zou dus eigenlijk niet moeten reageren maar doe het toch:
Kom op, Nico! Lezen! Er is nu 3 x gezegd dat de handleiding alleen beschikbaar is voor geregistreerde gebruikers, en 2 x dat je geen geregistreerd gebruiker wordt als je de demo download. Kan er nu nog een fijne opmerking achteraan zetten over het nut van een Nederlandstalige handleiding als je niet eens een paar regels kunt volgen, maar ik hoop dat dit je zelf duidelijk is.
 

Posted Sun 02 May 10 @ 6:30 am
47%