Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nederlandstalige handleiding Virtual DJ - Page: 3

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

oke,

ik heb mijn deel(blz 11 tot 30 ) af.


ik ga nu verder aan blz 51 tot het einde, of er moet een professional gebruiker zijn die het wil oppakken, het gaat grotendeels over instellen van timecode, dan is de hele handleiding verdeeld.

hoe staan jullie ervoor?
 

Posted Sun 28 Feb 10 @ 5:20 am
Vanmiddag de (PC)-problemen overwonnen. Ik hoop er vanavond weer een sleur aan te geven.
 

Posted Sun 28 Feb 10 @ 7:48 am
ik ben nu ook halverwege de vertaling van de quick guide.
die is van de week af, misschien wel handig voor iedereen die loopt te rommelen met de input en output instellingen
 

Posted Sun 28 Feb 10 @ 12:03 pm
pppffffffffffffff de quick guide is af. alleen nog controleren op spelfouten en consequent woordgebruik, dan stuur ik hem naar solarius.
 

Posted Sun 28 Feb 10 @ 3:03 pm
Was misschien handig geweest als ik dat even had gemeld: Ik heb hem ook opgehaald met hetzelfde idee. Dank voor de moeite, en ik begin er niet meer aan.... ;-)
 

Posted Sun 28 Feb 10 @ 4:00 pm
hoi mensen,

hoe staat het met de vorderingen van de handleiding.

ik heb de quick guide vertaalt, maar solarius wil die alleen doorsturen naar vdj als de volledige versie ook klaar is.

bedankt
 

Posted Wed 10 Mar 10 @ 10:14 am
Ik ben de tekst en layout aan het opschonen. Heb alleen een weekendje weg gehad en dus weinig uitgevoerd dit weekend. Ik ga je nog geen deadline geven, omdat ik nooit weet wat er tussen door komt....
 

Posted Wed 10 Mar 10 @ 12:32 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik ben ook nog niet zover.
Naast mijn DJ werk, heb ik ook nog een baan........

Ga me effe niet vragen om een deadline.
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 1:47 am
Same here.........
ik zit op Mindanao (Filipijnen) waar een power crisis heerst. We hebben dagelijks langdurige black-outs.
Ben een huis aan zee aan het afbouwen en het schiet allemaal niet echt op. Kan 's avonds het toetsenbord niet meer vinden........................
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 6:48 am
hoi

het is ook niet mijn intentie om mensen onder druk te zetten,
denk alleen wel dat we er geen jarenplan van moeten maken.
misschien dat we puur voor het vertalen toch iets van een inleverdatum kunnen afspreken.
laten we bijvoorbeeld zeggen eind april. dan kan ik de nodige aanpassingen maken (layout) en dan kan het half april af zijn.
mail anders vast wat af is, zodat ik dat in 1 bestand kan zetten en de layout kan matchen.
william doet dit al waardoor blz 11 tot 33 nu klaar zijn.
PM me even als je mijn email adres niet hebt.
ik hoor wel hoe een ieder erover denkt.

tnx
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 5:46 am
Eind april heb ik zeker mijn deeltje ingeleverd. Hoef je ook niets meer aan de layout te doen, die is dan zeker weer zoals het origineel.......
 

Posted Tue 16 Mar 10 @ 6:04 am
super.....tnx
 

Posted Sat 20 Mar 10 @ 4:41 pm
bladzijde 51 tot 64 zijn nu ook af. :)
 

Posted Sat 10 Apr 10 @ 3:46 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Over 3 weken heb ik 2 weken vakantie (ik zit immers "in" het onderwijs). Dan ga ik me storten op mijn aandeel.
 

Posted Sun 11 Apr 10 @ 1:58 am
Hallo Mensen Ik Dj nu een tijdje Met Vdj dat was de oude Versie 2.00 en ik ben nu de Trail laatste versie aan het Proberen te Djen,
Daarbij zit ik op een Online Game Waar ik kan Djen en Broadcasten met Mic deze Spel heet Second Life..
Mijn Probleem is dat wanneer ik Broadcast ik een Ego in de muziek hoor dus ik hoor het Dubbel in het Spel,, Het is erg Populair daarin En er zijn erg veel Djs die geen enkel Probleem heben alleen spreken en schrijfen ze allemaal engels Ik zou graag uitleg willen in NL Dank U.
 

Posted Wed 21 Apr 10 @ 6:35 pm
Hallo allemaal

ik wil beginnen met plaatjes mixen en heb de hercules vitual dj gekocht
gelijk op zoek gegaan naar een nederlandse handleiding en zo kwam ik hier terecht
ik zie dat jullie er mee bezig zijn:)
is hij al af, zoja waar kan ik hem downloaden?

Groetjes Sheepmeister
 

Posted Thu 22 Apr 10 @ 8:20 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Sheepmeister,

Downloaden zal biinekort mogelijk zijn voor geregistreerden......
 

Posted Thu 22 Apr 10 @ 8:22 am
okee bedankt, dan wacht ik het nog even af!

Groeten
 

Posted Fri 23 Apr 10 @ 6:20 am
Dan heb je nog even de tijd om je te registreren.
"No license" users kunnen de vertaling niet downloaden.
 

Posted Fri 23 Apr 10 @ 8:40 am
wilberg wrote :
Sheepmeister,

Downloaden zal biinekort mogelijk zijn voor geregistreerden......


zo william, je bent optimistisch, ik heb nog niet binnen gekregen (behalve 3 blz van jou) :)


mooie foto bob
 

Posted Sun 25 Apr 10 @ 11:05 am
35%