Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 8, nieuwsupdates 18-08-2012 - Page: 4

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Nou je het over Hans Core hebt (ik zou dat DJ nog maar een jaartje of wat weglaten),
wat denk je van
 

Posted Tue 25 Sep 12 @ 1:15 pm
Ik dacht eigenlijk dat'ie vroeger Donnie heette....
@Jan: af en toe denk ik dat dat de enige manier is waarop Chris kan communiceren.
 

Posted Tue 25 Sep 12 @ 1:41 pm
s.waterreus wrote :
[quote=jboerlage]maarja pro users hebben al betaald, dus die lijken niet belangrijk meer


Denk dat het ook gewoon wat interne frustratie is
 

Posted Wed 26 Sep 12 @ 3:37 pm
dat weet ik wel zeker, maar toch, het hoeft niet zo
 

Posted Wed 26 Sep 12 @ 5:56 pm
bobhofmans wrote :
Nou je het over Hans Core hebt (ik zou dat DJ nog maar een jaartje of wat weglaten),
wat denk je van


pffffff
 

Posted Thu 27 Sep 12 @ 12:16 pm
s.waterreus wrote :
dat weet ik wel zeker, maar toch, het hoeft niet zo


Na wat gelezen te hebben, mogen de Profs niet zeuren, meningen zijn daar over verdeeld.
Ben wel zo, als je wat aankondigd, maak het dan ook waar. *(probeer het in ieder geval)*.
En maak niemand blij met een dooie mus.

 

Posted Thu 27 Sep 12 @ 12:22 pm
 

Posted Sat 06 Oct 12 @ 11:53 pm
 

Posted Sun 07 Oct 12 @ 7:09 am
 

Posted Mon 08 Oct 12 @ 12:45 pm
En de video-nieuwsupdate vanaf de BPM Engeland:

 

Posted Mon 15 Oct 12 @ 2:32 pm
tvb007PRO InfinityMember since 2010
Iemand enig idee wat het probleem is met VirtualDJ 8?
 

Posted Sun 27 Apr 14 @ 4:14 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik ben thans van mening dat ze zich vooral verslikt hebben in het veel te vroeg aankondigen van versie 8 of........ commercieel gezien juist weer niet.
De geruchten machine draaide al op volle toeren voor er ook maar een beta klaar was.
en er lopen al meer dan een jaar mensen te vragen (snakken) naar meer info omtrent versie 8 dus het blijft dan ook lekker HOT.
Ik ben ondertussen zo verknocht aan mijn versie 7.4 dat ik zoiets heb van ik wacht het wel af.
En dan nog zal ik denk ik een periode wachten om er zeker van te zijn dat de eerste bugs en dergelijke ontdekt en verholpen zijn voor ik 8 daadwerkelijk ga gebruiken.
Er zijn maar een paar mensen die daadwerkelijk meer weten, maar die houden hun kaken stijf op elkaar.
Dus het blijft afwachten wanneer er een daadwerkelijke release is van versie 8
 

Posted Sun 27 Apr 14 @ 6:41 pm
Mijn visie is de volgende:

Ze hebben nu eind april 2 grote previews in Amerika met American DJ en VDJ 8.
In mijn branche komt het vaker voor dat er exclusiviteitscontracten worden gesloten.

American DJ heeft de geruchten machine ook gezien, betaald dikke smak geld om exclusief VDJ 8 te presenteren met hun apparatuur, hopen daardoor veel meer inkomsten te genereren en Atomix heeft dikke smak geld nodig voor ontwikkeling, advertisement en dergelijke en dat halen ze niet bij de eindgebruiker. Want Pro users krijgen alle updates for FREE ! :)

Ik zie het net als Pioneer en Serato... Eerst exclusief in ruil voor dikke smak geld, dan wat omzet genereren en dan mag het worden "vrijgegeven" voor alle anderen...

Ik verwacht dan ook dat als de American DJ "shows" zijn afgelopen.. dat we na enkele weken, misschien maandje of twee ook de publieke versie gaan krijgen.

Gewoon (nog een) beetje geduld :)
 

Posted Mon 28 Apr 14 @ 4:11 am
De clinics die afgelopen week zijn gegeven in L.A. en Miami geven toch wel een redelijk beeld van wat er aan gaat komen. De mazzelaars, die op de grote beurzen in de wereld, hebben mogen spelen met de eerdere Alpha-versies gaven meestal aan dat alles nog niet zo soepel liep, maar daar lees je nu niets meer over. Het lijkt erop dat ze de grootste problemen onder controle hebben.

De feiten op een rijtje:
- De software is van bit 1 af volledig nieuw geschreven. Laat het uiterlijk je niet misleiden.
- Bij de ontwikkeling is zoveel mogelijk rekening gehouden met wensen en verzoekjes van de huidige gebruikers. Daar zitten er een paar bij waarvan ik benieuwd ben of ze dat voor elkaar krijgen......
- Er is inmiddels een Beta-uitrol onder geselecteerde gebruikers (dus (nog) geen openbare Beta) waarmee de software kan worden getest op de meest uiteenlopende configuraties. Uit uitspraken van sommige teamers blijkt dat zij zelfs al langer dan een jaar hun gigs doen met V8. Op specifieke configuraties lijkt het dus inmiddels goed te gaan. Dit overigens zonder dat alle nieuwe functies zijn ingebouwd.

Persoonlijk denk ik dat de updates van Traktor en Serato (met de nieuwe functies) voor de ontwikkeling wat nieuwe elementen heeft gebracht waarin ze niet achter willen blijven. De Remix-decks van Traktor bv zijn een hele nuttige aanvulling, maar het antwoord van VDJ (er zijn nu al 64 sample-slots gerapporteerd) is er wel. Wat sowieso is aangekondigd is een compleet en solide softwarepakket, waar ze waarschijnlijk niet elke 2 maanden een update voor uit willen brengen vanwege bugbestrijding en functietoevoegingen. En ik geef ze gelijk: mijn 7.4 draait als een zonnetje en ook ik wil 100% zeker zijn dat ik niet met zorgen naar V8 moet.

Overigens: Bovenstaande info is wat er in de loop van de tijd in het General Forum is verschenen. Wil je op de hoogte blijven, dan moet je dat een beetje in de gaten houden.
 

Posted Mon 28 Apr 14 @ 4:21 am
Martin FourS wrote :
En ik geef ze gelijk: mijn 7.4 draait als een zonnetje en ook ik wil 100% zeker zijn dat ik niet met zorgen naar V8 moet.


Inderdaad! Mijn VDJ 7.4 doet het voor mij geweldig en vertrouw ik blindelings en ja, er zijn wat verbeter puntjes mogelijk in het geluid en filters, maar het voldoet voor mij ook al langere tijd.

Sinds VDJ 8 is aangekondigt kan er plots niemand meer met VDJ 7 werken lijkt het wel hahaha.

Ik check heel af en toe nog de topics over VDJ 8 in Dutch en in General, maar helaas zijn er meer posts aan het zaniken over wanneer het nou komt, dan werkelijk functionele posts :)
 

Posted Mon 28 Apr 14 @ 4:27 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
VDJ 8.0 is voor de PRO-gebruikers al te downloaden.
Zal eens kijken wat het geeft.
 

Posted Sun 11 May 14 @ 12:26 pm
geen paniek meer mensen.....

it's finally here!!!
 

Posted Sun 11 May 14 @ 1:08 pm
Niet helemaal, het is een publieke beta en alleen beschikbaar voor Pro-users en hoger. Uiteraard fijn om mee te kunnen spelen, maar voor het serieuze werk wordt V7 nog aanbevolen.
 

Posted Sun 11 May 14 @ 2:23 pm
jopinhoPRO InfinityMember since 2012
Beste Mensen,
Vdj8 ziet er prachtig uit dat ten eerste, maar ik heb een probleem ik importeer normaal mijn playlisten uit Itunes, die netjes in VDJ7 op volgorde staat,
in VDJ dit gaat in 7 altijd goed, nu doe ik dat in 8 en alles staat door elkaar. ik krijg nummers uit andere mappen ook de volgorde is verkeerd en ik heb soms dubbele nummers.
Wat ik wel heb gedaan in 8 is het volgende: ik heb de map Itunes - Analyze for BPM ect. uitgevoerd. misschien heeft dit er iets mee te maken.
Waar gaat het fout en wat is een oplossing???
Hopelijk heeft iemand een idee
Mvrgr. Joop Zuurendonk
jzuurendonk@upcmail.nl
 

Posted Sun 25 May 14 @ 6:40 am
Hoi, Joop,

Dat probleem is met elke playlist en gerapporteerd. Dat moet dus nog opgelost worden.
 

Posted Sun 25 May 14 @ 4:49 pm
93%