Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 8, nieuwsupdates 18-08-2012 - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

sikko03PRO InfinityMember since 2008
 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 11:58 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Het uitbrengen van 8 zal nog wel even gaan duren, in het artikel word gesproken over een 60% gereed zijn...
 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 12:27 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Okee, nu zit hier weer een Dozo te kwispelen als een labrador met hondsdolheid ;-) .... VIDEOTIMELINE is het magische woord!!!
Ben heel benieuwd, als je de beta foto's mag geloven en het artikel dan staat er heel wat te veranderen.
Alleen al de manier waarmee 8 om gaat met video ..... ik kan niets anders dan toegeven zo snel mogelijk 8 te willen proberen!!!
(mogelijkheid via het beta gedeelte??? (( VETTE KNIPOOG naar Bas en Martin)
 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 2:15 pm
helaas, enkel vips en hoger testen beta versies, maar ik zal je laten weten hoe hij is:)


wel knullige foto's allemaal, zeker de snipping tool nog niet uitgevonden
 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 2:26 pm
Maak 'm gek.... :D
Schrale troost: er valt nog erg weinig te beta-testen.... :s
Leuk dat op het General Forum mensen het nog steeds in twijfel trekken of het echt is. (hoewel er dan wel een skinbouwer met skills bezig is geweest...) maar met de foto's van de MusikMesse in Frankfurt maken ze toch wel een punt: >>KLIK<<
 

Posted Thu 22 Mar 12 @ 4:16 pm
tja, ik zie al weer dat de gekleurde waveforms hier weer zijn vervangen door de "oude" rood/blauwe.
we zullen nog even geduld moeten hebben....
 

Posted Fri 23 Mar 12 @ 6:23 am
Mijn Italiaans is ook niet zo daverend dat ik begreep wat er rond de foto's stond, maar gelukkig heeft ACW de tekst rond de foto's op het italiaanse forum vertaald: >>KLIK<<, wat wrs meteen antwoord geeft op de kleur van de wavevorm: grafische weergave staat nog niet vast. De demo is deels met oude VDJ7-skins (of segmenten daarvan) gedaan.
 

Posted Fri 23 Mar 12 @ 6:35 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Zag ook tussen de andere pics dat er meerdere kleuren in 1 form werden weergegeven (regenboog) maar of dat voor het visuele is of daadwerkelijk read outs van het gespeelde kon ik er nog niet uithalen....
 

Posted Fri 23 Mar 12 @ 7:31 am
Facebook is met sommige dingetjes dan wel weer lekker vlot:



Uitgebreide uitleg van Heiko wat er aan nieuwe gizmo's in VDJ8 zijn verwerkt. Best heftig..!
[EDIT] (Realiseerde me ineens dat ik nu kan zien hoe je video kunt embedden....:p)
 

Posted Fri 23 Mar 12 @ 2:29 pm
Uhhmm.... Da's dezelfde als de mijne :s
 

Posted Sat 24 Mar 12 @ 8:30 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Ja, hebt gelijk... verwijder hem wel ff...
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 1:17 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
sikko03 wrote :
17 minuten filmpje wat VDJ 8 allemaal kan

hier stond een link die hetzelfde is als hierboven..


have fun


 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 1:18 pm
LOL!!
Dat lukt je niet..... :D (is geregeld)
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 1:25 pm
Als ie uitkomt, moeten we daarvoor gaan betalen, of wordt ie een update ?
 

Posted Fri 30 Mar 12 @ 6:52 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Policy van Atomix is dat je indien eenmaal betaald hebt je niet hoeft blijven betalen (in tegenstelling wat andere fabrikanten doen , die laten je per versie of variant betalen)

Je krijgt de versie die je nu bezit alleen dan in 8.
Dus heb je :
Virtual DJ 7.** LE dan krijg je Virtual DJ 8.** LE
Virtual DJ 7.** Broadcaster dan krijg je Virtual DJ 8.** Broadcaster
Virtual DJ 7.** Professional dan krijg je Virtual DJ 8.** Professional

Heb je meerdere versies dan krjig je ook meerdere versies.
Ik heb bijvoorbeeld zowel LE als Professional 7.**
dus krijg ik ze allebei maar dan in 8.

en dat helemaal voor niets.... ;-)
 

Posted Fri 30 Mar 12 @ 8:17 am
Ben benieuwd of je dat gaat lukken met de LE-versie..... Ik heb bij mijn DMC2 V5 gekregen en die krijg ik met geen geweld naar een hogere.
Ik denk dat alleen de aangekochte versies profiteren, de "kadootjes" moeten het wrs zonder doen.
 

Posted Fri 30 Mar 12 @ 9:45 am
dat weet ik ook wel bijna zeker .LE versies worden bijna nooit bijgewerkt.
 

Posted Fri 30 Mar 12 @ 4:46 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ow, nou ik kreeg netjes alle tussenliggende versies van 7 zowel voor mijn pro als mijn LE licentie..
Beide staan nu in mijn center als 7.05 ...
We merken het dan wel tegen de tijd dat 8 uitkomt, met mijn PRo zit ik goed .... LE is blijkbaar ff afwachten dan ....
Sorry voor mijn stellige bewering eerder ...

 

Posted Sat 31 Mar 12 @ 8:31 am
s.waterreus wrote :
helaas, enkel vips en hoger testen beta versies, maar ik zal je laten weten hoe hij is:)


Hoe kom je toch aan al die sterretjes :P Mijn http://www.virtualdj.com/addons/13224/VDJFlacTags.html heeft al meer dan 1000 mensen gelukkig gemaakt, staat in de top 5 van meest gedownloade tools en nog steeds moet ik het doen met 3 sterretjes :S
 

Posted Wed 04 Apr 12 @ 12:28 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
jboerlage wrote :
s.waterreus wrote :
helaas, enkel vips en hoger testen beta versies, maar ik zal je laten weten hoe hij is:)


Hoe kom je toch aan al die sterretjes :P Mijn http://www.virtualdj.com/addons/13224/VDJFlacTags.html heeft al meer dan 1000 mensen gelukkig gemaakt, staat in de top 5 van meest gedownloade tools en nog steeds moet ik het doen met 3 sterretjes :S


de creteria is niet gebaseerd op 1000 happy peeps,
er zijn "geheime"instructies voor beheerders en mods die aangeven wat wat opleverd...
zodra je een bepaald iets doet en of realiseerd krijg je sterretjes.... Vraag me niet wat je moet doen , ik weet het ook niet ... :)
ben geen mod ;)


 

Posted Wed 04 Apr 12 @ 2:41 am
23%