Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 8, nieuwsupdates 18-08-2012 - Page: 5

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Met de komst van VDJ 8 zijn er een hoop handige, nieuwe mogelijkheden bij gekomen.
Moet zeggen dat Virtual dj ver boven andere software uitsteekt qua mogelijkheden.

Maar een tip voor degene die VDJ 8 gemaakt hebben:

Zorg dat de handige mogelijkheden die in oudere versies zitten, ook nog mogelijk zijn in de nieuwe versie.
Neem dan ook de effecten, samples e.d. ook mee naar de nieuwe versie.

Met de komst van Virtual Dj 8 zijn b.v. een hoop video effecten niet meer mogelijk.
Dat zorgt ervoor dat gebruikers niet gauw overgaan op de nieuwe versie.
Gebruikers zorgen ook voor promotie, maar als de oude versie beter werkt, dan zal er weinig mond op mond reclame zijn.

Kortom, de nieuwe versie is geweldig met zijn nieuwe mogelijkheden, petje af virtual dj team. Dat doet momenteel niemand na.
Maar voordat je het bekend maakt, zorg dat de mogelijkheden van oudere versies behouden blijft of zorg voor het ombouwen van effecten e.d. voordat de nieuwe versie bekend wordt gemaakt.
 

Posted Wed 28 May 14 @ 6:24 pm
Anthony,

in VDJ zijn standaard al een hoop effecten meegeleverd (12 soundeffects en 8 video) die werken. Daarnaast worden regelmatig effecten aangepast. Na een week of 3 intensief testen thuis blijkt V8 met toebehoren voldoende bruikbaar (en nu ook stabiel) dat ik er een gig mee aan durf. Ik heb Milkdrop toegevoegd als "Audio Only"-visualisatie (en dus afscheid genomen van Sonique) en met dat rijtje is een avond prima te doen. Verder zijn bestaande effecten veelal verbeterd. VDJ is dus al prima bruikbaar.
Bijna alle samples uit de vorige versie zijn meegenomen en je hebt er zelfs een bergje extra gekregen. Mocht je willen, dan kun je de / je oude samples meenemen. Ik weet nog niet of ze worden herkend met de oude extensie, maar anders hernoem je ze naar .mp3 (dacht ik.....)
Voor de specifieke effecten die je vroeger gebruikte, zul je geduld moeten hebben of jezelf nieuwe trucjes moeten leren. Zoals je weet zijn veel effecten gemaakt door gebruikers en niet door het VDJ-team. Een aantal teamers lopen al een tijd mee in de Beta en die effecten zijn waarschijnlijk dan ook degene die nu al werken. Het zijn nu dus de gebruikersauteurs die aan de bak moeten.
Gaat goed komen ;)
 

Posted Thu 29 May 14 @ 9:36 am
jopinho wrote :
ik krijg nummers uit andere mappen ook de volgorde is verkeerd en ik heb soms dubbele nummers.
Wat ik wel heb gedaan in 8 is het volgende: ik heb de map Itunes - Analyze for BPM ect. uitgevoerd.


Joop,
er is inmiddels een update (1814) die dit probleem aan zou moeten pakken.
 

Posted Thu 29 May 14 @ 9:39 am
Hoi Martin,

Bedankt voor je antwoord en duidelijke uitleg.
Het klopt dat vele effecten door de collega's gratis zijn gemaakt waar inderdaad veel tijd in gaat zitten.
Daar zijn we ook heel blij mee.

Ik ga ermee aan de slag.
Sommige dingen lopen nog niet lekker bij mij, maar moet er nog wat meer tijd insteken.
 

Posted Thu 29 May 14 @ 5:30 pm
djgene25ControlleristMember since 2013
hmmm waarom slaat die van unlimited audio dat ik heb plots over naar video aaahn
 

Posted Sat 31 May 14 @ 8:52 am
Kun je iets duidelijker zijn? Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt.
 

Posted Sat 31 May 14 @ 3:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)