Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 8, nieuwsupdates 18-08-2012 - Page: 2

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Dozo10 wrote :
Ow, nou ik kreeg netjes alle tussenliggende versies van 7 zowel voor mijn pro als mijn LE licentie..


Ik zei ook niets anders :p, V5 is 5 gebleven, en jouw V7 krijgt wel alle updates voor 7, maar zal geen V8 worden. (Alleen voor LE. Alle andere versies krijgen wel de hogere versienummers. De Home-free kun je uiteindelijk zo vaak downloaden als je wilt en de betaalde versies lopen sowieso mee)

Forumlevels zijn gebaseerd op participatie, kennis en activiteit op het forum. Er zijn enthousiaste skinbouwers die nog steeds Pro-user zijn. Als je (positief) opvalt, komt er vanzelf een moment dat je er een ster bij krijgt. Zo geheim zijn die instructies dus niet.... ;)
 

Posted Wed 04 Apr 12 @ 3:32 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Martin FourS wrote :
Zo geheim zijn die instructies dus niet.... ;)

waar is de link waar staat hoe iemand wat kan bereiken ?
Buiten de mods weten heel weinig mensen hier vanaf , zo bedoel ik het meer ;)
Geheim is in dit geval een groot woord, ik hou het dan maar op : niet geinformeerd :)

Ik maak reclame voor vdj op mijn eigen website is dat niet een ster waard ? (ROFL)


 

Posted Thu 05 Apr 12 @ 7:53 am
er is geen link en er zijn oko geen geheimen,
mensen kunnen op verzoek van een mod sterren erbij krijgen, daar zijn geen vaste criteria voor, behalve actief meedoen.
dat er iemand is met 3 sterren die zich heel erg inzet kan voorkomen, op een een grootschalig (engels) deel zijn veel meer mensen die actief zijn, opvallen is dan een stuk lastiger.
 

Posted Sat 07 Apr 12 @ 12:17 am
hela ik leef nog en ben er ook nog,ik ben blij dat ik in Belgie woon,want moest ik in Amerika wonen dan had ik geen ster,want daar hebben de sheriffs
aléén maar een ster,hahahaha
alles gaat goed hoor
groetjes aan allen
 

Posted Fri 20 Apr 12 @ 2:08 pm
Wat ik eigenlijk wel hoop. want het ziet er nu al top uit. dat hij voor win8 geschikt is en 64bits. dan koop ik hem. tot die tiojd doe ik het met me le versie.
 

Posted Sat 21 Apr 12 @ 4:21 am
@Discorobinson: Je bent idd een beetje stil de laatste tijd ;)

@Tris20online: Waarom wachten op W8? Dat is (ook) nog niet eens uit. Niemand die kan vertellen of W8 net zo stabiel is als dat W7 nu is. En dan ook nog 64-bits: Kan ik je vast vertellen dat het nog even gaat duren voordat controllerfabrikanten drivers klaar gaan hebben die W8 64 ondersteunen. Zelfs voor W7 zijn nog niet alle drivers in 64-bits te vinden.
Voor de duidelijkheid: Ik heb W7 in zowel 32 als 64 bits en op beide machines draait VDJ prima.
 

Posted Sat 21 Apr 12 @ 7:49 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Martin FourS wrote :
Ik heb W7 in zowel 32 als 64 bits en op beide machines draait VDJ prima.


+1

 

Posted Sat 21 Apr 12 @ 10:21 am
inderdaad windows 7 werkt goed met vdj,

ik heb windows 8 ook al geprobeerd en ook daar werkt het gewoon op.
was bij windows 8 alleen niet echt gecharmeerd van de app achtige omgeving, en ik zie geen voordelen tov 7, maar dat is weer een hele andere discussie.
 

Posted Sat 21 Apr 12 @ 2:54 pm
Bert DJPRO InfinityMember since 2007
Ik heb de LE en de Pro versie ook beide getest in de windows 8 zowel 32 als 64 bit versie. De LE versie doet in de 64 bit versie af en toe raar. Maar de PRO werkt zowel in de 32 als 64 bit versie van W8 harstikke goed
 

Posted Tue 01 May 12 @ 8:06 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
ach, ik heb 3 sterren.. vind dat wel genoeg
 

Posted Wed 02 May 12 @ 11:56 am
Hebben de testers ook het Video gedeelte in VDJ 8 getest ?
En is dat beter?
Want dat gaat niet echt goed in de 7 (tijdens opname, het hapert te veel).
Te minste hier hapert het, ben daar ook mee bezig voor een oplossing.
Maar nog niet gevonden.


Os is W7 Ultimate (x86)




 

Posted Wed 02 May 12 @ 12:57 pm
Daar heeft niemand hier een antwoord op. Er is nog geen betaversie, dus, behalve de demo op de Musikmesse, heeft V8 nog geen daglicht gezien....
 

Posted Wed 02 May 12 @ 3:28 pm
Hoi,


Probleem video is opgelost.
Gewoon FFDshow installeren en configueren.
Heb gekozen voor H264.

Werkt perfect, en zonder haperingen

Hoop dat dit in VDJ 8 is opgelost.
Probleem is bekend, VDJ is gebaseerd op direct x 9, en nu is het allemaal 11.
Teminste dat wat ik heb gelezen op div sites.




 

Posted Thu 03 May 12 @ 10:39 am
lijkt mij dus geen vdj probleem maar een gebrek aan codecs op je systeem, tenzij in vdj 8 de codec standaard is opgenomen zal je dit blijven houden. codecs standaard verwerken kost geld, dus het zal mij niet verbazen als dit "probleem" niet opgelost gaat worden
 

Posted Thu 03 May 12 @ 10:53 am
 

Posted Fri 04 May 12 @ 12:56 pm
Da's wat anders als dat jij omschreef: de beruchte memory error. Daar hoef je het niet eens voor buiten het forum te zoeken: >>klik<<
 

Posted Fri 04 May 12 @ 1:28 pm
Martin FourS wrote :
Da's wat anders als dat jij omschreef: de beruchte memory error. Daar hoef je het niet eens voor buiten het forum te zoeken: >>klik<<


ok, het probleem heb ik zelf al verholpen
bedankt voor de duidelijkheid.
En het werkt grandioos.




 

Posted Sat 05 May 12 @ 9:17 am
Hier is het wel stil over of is de zomer vakantie al begonnen,ik kijk wel uit naar iets nieuw,betalend of niet betalend dat maakt mij niets uit

Groetjes
 

Posted Thu 17 May 12 @ 11:28 am
Dan toch weer een nieuwtje: De nieuwe RMX (2) komt eraan en wordt, volgens Hercules, geleverd met ....... VDJ8.
Onbevestigde berichten hebben het over een releasedate "deze zomer" maar dat blijft onbevestigd ;)

Artikel over het ding >>HIER<<

(En nee, nog steeds geen Beta....)
 

Posted Tue 26 Jun 12 @ 2:55 pm
Die RMX is ook zeker niet lelijk met die velocity pads!
 

Posted Tue 26 Jun 12 @ 2:57 pm
47%