Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show us your gear: Waar werk je mee? - Page: 3

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

leuke set,

je moet alleen uitbreiden als het nodig is, niet alleen om geld uit te geven.
je zou een djm kunnen kopen voor de effecten, maar als je hier tevreden mee bent, zou ik het lekker houden
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 2:35 am
Wat ik in de plaatjes toch wel miss is lasers
well mooie decks en dmx hardware :)
wat gebruiken jullie als dmx controller?
 

Posted Sun 09 Jan 11 @ 5:40 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
@tino

Hoe heb jij de beamer vast??? zag via een buis richting truss.
dit wil ik ook gaan doen, maar ben er nog niet uit.
en wat heeft ie gekost??

je mag een private message sturen.




en over lasers gesproken.

volgende week heb ik er 1.

2 kleuren en 200mw per kleur... maar ff zien of het wat is.

gr

 

Posted Mon 10 Jan 11 @ 8:15 am
Ik ben gek op foto's. En ik wordt dus best verwend. Nette sets.
Het laser-verhaal snap ik, maar heeft niet direct met VDJ te maken. Ik zal van de week eens proberen om wat plaatjes te schieten van het alternatief: Ik heb een beamer gekocht en ergens op de schijf een programmaatje, waarmee je de beamer als laser kunt gebruiken (Is maar een alternatief, maar schijnt leuke resultaten te geven)
 

Posted Mon 10 Jan 11 @ 5:06 pm
supra87PRO InfinityMember since 2009
 

Posted Sun 16 Jan 11 @ 4:37 pm
ook weer een mooie set,
leuk om te zien dat er toch nog best wat pro users zijn in nederland die bijna nooit voorbij komen op het forum.
mooie mixer die djm 700, geen haar minder waard dan de 800 :)
 

Posted Mon 17 Jan 11 @ 3:51 am
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Hier even een fotootje vanuit Oostenrijk.
Ben net klaar met een weekje draaien in de London Pub Kirchberg.

Ging perfect met m'n Denon MC6000 icm VDJ 7 !

 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 6:59 am
Een week maar? Balen....
Wel leuk om te doen. Zo heb ik heel wat jaren terug eens 3 weken in een reteluxe Marokkaans resort mogen draaien voor mensen met een maandloon dat 3x hoger lag dan mijn jaarloon.......
De Denon bevalt dus? Ik heb er ook al een aantal keren met een schuin oog naar gekeken. Mocht ik nog eens overstappen, dan is dat de eerste gegadigde.
 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 11:59 am
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Martin FourS wrote :
Een week maar? Balen....
Wel leuk om te doen. Zo heb ik heel wat jaren terug eens 3 weken in een reteluxe Marokkaans resort mogen draaien voor mensen met een maandloon dat 3x hoger lag dan mijn jaarloon.......
De Denon bevalt dus? Ik heb er ook al een aantal keren met een schuin oog naar gekeken. Mocht ik nog eens overstappen, dan is dat de eerste gegadigde.


Een weekje is lang zat. Maar ik ga over 2 weken nog een keer en eind maart ook nog een weekje ;-)
De denon bevalt me prima, draai nu nog 2decks ivm de netbook die ik gebruik. M'n laptop was de week ervoor gecrashed en de nieuw bestelde nog niet binnen, dus moest even improviseren ;-)
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 2:43 am
is dat een beetje te doen, vdj draaien op een netbook, wat voor een is dat er?
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 4:09 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Draaien met een netbook..... ik krijg mijn laptop niet eens normaal "aan de gang" (niet helemaal waar, want ik ben op de goede weg).
Over die Denon lees ik van alles: Veelal goede verhalen, soms is men wat teleurgesteld over de mogelijkheden.
 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 8:31 am
wilberg wrote :
Draaien met een netbook..... ik krijg mijn laptop niet eens normaal "aan de gang" (niet helemaal waar, want ik ben op de goede weg).
vandaar ook mijn vraag, ik het serato live en itch wel op netbooks zien werken maar vdj eigenlijk nog niet

 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 9:48 am
RiessiePRO InfinityMember since 2009
s.waterreus wrote :
wilberg wrote :
Draaien met een netbook..... ik krijg mijn laptop niet eens normaal "aan de gang" (niet helemaal waar, want ik ben op de goede weg).
vandaar ook mijn vraag, ik het serato live en itch wel op netbooks zien werken maar vdj eigenlijk nog niet



Het werkt als een tierelier! Ik gebruik zelf een MSI Wind. Wel met 2gig intern geheugen, de meesten zijn nl. uitgerust met 1gig.

Heb er een week zonder problemen mee gedraaid op versie 7.0. Effectjes, beatmixen, loopen etc.
 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 11:46 pm
RiessiePRO InfinityMember since 2009
wilberg wrote :
Draaien met een netbook..... ik krijg mijn laptop niet eens normaal "aan de gang" (niet helemaal waar, want ik ben op de goede weg).
Over die Denon lees ik van alles: Veelal goede verhalen, soms is men wat teleurgesteld over de mogelijkheden.


Ik kan er kort over zijn... TOP! Ik kan alles naar eigen wens aanpassen, draait soepel, voelt solide aan (tov de plastic S4 bijvoorbeeld).
En het grootste voordeel vind ik dat het ook als analoge mixer kan dienen. Voor een Allround DJ als ik die meestal in het kleinste hoekje van de sportkantine geduwt word is dit een heerlijke compacte oplossing!



 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 11:48 pm
bedankt, ga ik ook eens voor zo'n dingetje kijken
 

Posted Sat 05 Feb 11 @ 12:39 pm
Hier even een fotootje vanuit Oostenrijk.
Ben net klaar met een weekje draaien in de London Pub Kirchberg.

Ging perfect met m'n Denon MC6000 icm VDJ 7 !

[IMAGE1]


Ik ga ook naar Kirchberg, maar dan om gewoon te gaan skieën.
En ik ga soms naar de london pub.

groeten
 

Posted Fri 11 Feb 11 @ 8:00 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen foto ......
 

Posted Sun 13 Feb 11 @ 2:47 pm
Quoten is best moeilijk....
1e stukje is de post van Riessie van 1 februari maar alle haakjes zijn weggehaald. Daarom lijkt het net een post van VINCC maar is het stikum niet ;)
 

Posted Sun 13 Feb 11 @ 8:01 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Een podium gemaakt dat alles wat hoger staat.
 

Posted Tue 15 Feb 11 @ 12:38 pm
Home-Studio



2 * Pioneer CDJ 900 (Deck 1 & 2)
1* Denon DN-X500
1* Denon DN-HC4500 (Deck 3 & 4)
1* Macbook Pro
1* VDJ 7.x

Omdat de pioneer CDJ's geen extra programmeerbare knoppen hebben om bijvoorbeeld de effecten snel op te roepen,
ga ik de iPad-VDJ-toepassing aanschaffen. Op de Denon kan ik per deck 3 effecten snel programmeren.





Er is maar 1 probleem, wanneer je een CDJ op audio mode zet, worden de commando's nog steeds naar uw deck in VDJ gestuurd.
Of soms marcheert de audio cd wel maar freezed de gehele VDJ zodat je niks meer kunt zien, wanneer je de CDJ terug linkt,
unfreezed het systeem maar kun je je audio-track niet meer bijsturen. Spijtig en ik hoop dat daar een oplossing voor komt,
want wanneer je op locatie gaat spelen en jij gebruikt HID en de dj achter u audio/time-code dan kan het wel eens verkeerd lopen.
Omgekeerd geen probleem denk ik, want zolang je geen Link induwt is er geen koppeling met een deck in VDJ. De geluidskaart is via een aggregate device in Mac, dus dat is ook geen probleem.

Greetz
 

Posted Tue 01 Mar 11 @ 4:25 pm
25%