Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Voorluisteren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

theboxHome userMember since 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het voorbeluisteren. als ik een nummer voorluister wat ik doe via het browser en dan preview hoor ik dit nummer zowel via de hoofdtelefoon als de boxen. ik wil dat het voorluisteren alleen via de hoofdtelefoon te horen is dus niet via de boxen, wat bijvoorbeeld ook op een mengpaneel van toepassing is. weet iemand hoe ik dit moet doen?

Groeten, Thebox
 

Posted Fri 17 Oct 08 @ 1:09 pm
Zoek even op het forum naar mk2 of voorafluisteren deze vraag is al vele malen eerder gesteld en beantwoord.
Ewout
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 7:23 am
theboxHome userMember since 2008
klopt, heb ik al gelezen maar hier kan ik niet echt wegwijs uit. ik wil gewoon dat de preview alleen via de hoofdtelefoon te horen is, dus niet via de boxen. hier kan ik niet echt een helder antwoordt op vinden. wil jij het misschien uitleggen als je het weet?

groeten, thebox
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 7:33 am
Probeer toch even beter te kijken, er staan namelijk uitgebreide beschrijvingen op het forum. Het kost erg veel tijd om steeds dezelfde stappen plannen te beschrijven. Jouw post was 1 minuten na die van mij dus ik vraag me af of je wel gezocht / gelezen hebt.
Ewout
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 8:20 am
theboxHome userMember since 2008
dat had ik gister al gedaan maar ik kon er niet uit komen.

groeten, thebox
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 9:06 am
theboxHome userMember since 2008
bij het voorluisteren hebben jullie het trouwens ook allemaal over een console. zou dat betekenen dat ik alleen maar voor kan luisteren via koptelefoon als ik een console heb? en zou dat zo zijn, dan wil ik graag weten wat een console precies is en wat je ermee kan.
alvast bedankt ;)

groeten, dennis
 

Posted Sun 19 Oct 08 @ 2:14 pm
Dennis, met een console wordt in de meeste gevalen een Hercules DJ console bedoeld. Als je een 4.1 geluidskaart (of beter) hebt kan je al voorafluisteren, hiervoor heb je dus geen Hercules console nodig. VDJ installeren, Hoofdtelefoon en speakers inpluggen, juiste instelling doen op het config menu (Soundcard tabblad) en draaien maar.
Ewout
 

Posted Mon 20 Oct 08 @ 11:04 am
theboxHome userMember since 2008
Ok, erg bedankt!!!
Ik denk dat ik een console ga kopen; lijkt me erg leuk.
En dan ga ik waarschijnlijk de hercules dj console mk2 kopen.
Weet jij toevallig of dit een goed en gebruiksvriendelijk ding is?

Groeten, Dennis
 

Posted Mon 20 Oct 08 @ 11:58 am
Voor het geld is het een goed ding. Ik draai meerdere keren in de week: dan is die controller niet robuust genoeg, maar voor af en toe een feestje of om lekker thuis mee te draaien / oefenen is hij erg geschikt.
Een andere optie is de Hercules RMX, deze is nieuwer en weer verbeterd, maar ook duurder. Bij de Rmx zit een (uitgeklede) versie van VDJ5, bij de Mk2 zit een (uitgeklede) versie van VDJ 3.4.
Ewout
 

Posted Mon 20 Oct 08 @ 1:39 pm
theboxHome userMember since 2008
Ok, heb ik nog 1 vraag.
kan je met de hercules dj console mk2 ook met virtual dj 5 draaien of is dit niet mogelijk? want ik draai nu namelijk met virtual dj 5.

groeten, dennis
 

Posted Mon 20 Oct 08 @ 2:09 pm
Dennis,
met de mk2 heb je alleen een licentie voor de Hercules DJ versie van VDJ 3.4. Wil je versie 5 gebruiken, dan dien je VDJ aan te schaffen, dit kan met korting omdat je reeds de dj console versie hebt.
Ewout
 

Posted Tue 21 Oct 08 @ 11:21 am
theboxHome userMember since 2008
Ik heb de orginele virtual dj 5 al, dus die hoef ik niet meer aan te schaffen. kan ik dan in plaats van versie 3.4. (die er bij zit) versie 5 (die ik op m'n computer heb staan) gebruiken om met het console te mixen?

groeten, dennis
 

Posted Tue 21 Oct 08 @ 12:14 pm
Als je de originele versie reeds hebt, vul dan even je serienummer in via de knop "modify my profile". Lees deze post ook eens
Ewout
 

Posted Thu 23 Oct 08 @ 12:18 pm
theboxHome userMember since 2008
Waarom moet ik m'n serienummer invoeren als ik alleen maar even wil weten of deze dj console (hercules mk2) ook op virtual dj 5 werkt? Want ik wil dat eerst weten, voordat ik hem ga kopen omdat ik dan weet of hij daar wel of niet op werkt.

Groeten, Dennis
 

Posted Fri 24 Oct 08 @ 12:08 pm
thebox wrote :
Waarom moet ik m'n serienummer invoeren? Groeten, Dennis

Omdat anders iedereen denkt dat je geen legale versie hebt en je dús geen ondersteuning krijgt.

 

Posted Fri 24 Oct 08 @ 6:07 pm
Verder geeft Ewout je een link naar een andere post. Als je die doorleest zie je dat men gaat balen van no-licence users die ondersteuning vragen voor een gepirateerde versie.
 

Posted Fri 24 Oct 08 @ 6:14 pm


(Old topics and forums are automatically closed)