Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules Console - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Joost,
VDJ is een DJ programma en ondersteund geen dolby surround. Je rear speakers, ullen dus zowiezo niet werken als je VDJ gebruikt. Daarnaast is het gebruik van 2 geluidskaarten af te raden. De configuratie is lastig, er zijn veel problemen mee (driver conflicten, verschil in latency ussen de verschilende kaarten etc).
Als je de volledige versie aanschaft, koop je in weze de huidige versie. De updates vanaf VDJ 1.0 tot nu zijn altijd gratis geweest, maar of dat in de toekomst zo blijft weet alleen het VDJ team. Je kunt de huidige versie altijd opnieuw downloaden, hier van de site.
Ewout
 

Posted Mon 01 Sep 08 @ 11:25 am
Ik ben dus van plan om thuis gewoon een beetje te spelen met de hercules rmx, maar waar sluit ik mijn boxen op aan??

Op mijn boxen zit gewoon een mini jack (zo'n wat in alle laptops, mp3 spelers passen), maar kan ik deze ook gewoon aansluiten op de hercules rmx?? of heb ik hier een verloopstuk voor nodig? zoja? welke dan?

Barry.
 

Posted Wed 06 Jan 10 @ 10:51 am
hoi barry,

je hebt een verloop nodig van 3,5 inch jack female stereo naar rca male stereo.
kan je bij media markt ofzo wel halen en kost iets van 6 euro.
de rca ook wel tulp genoemd gaan dan in uitgank 1/2 of 3/4 afhankelijk van de instellingen in vdj

het verloop ziet er zo uit

 

Posted Thu 07 Jan 10 @ 7:49 am


(Old topics and forums are automatically closed)