Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj Radio - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dan is óf je naam en adres al een keer voor een trial version gebruikt,
óf je hebt een 2e hands comp die ook al een keer de trial version had gedownloaded.
 

Posted Fri 16 Apr 10 @ 12:50 pm
help mijn dj2go kan ik geen internetradio ik heb hem wel al maar ik kan alleen met home free en dan gebruik ik mijn draaitafel maar 10 minuten help!!!
 

Posted Sun 25 Mar 12 @ 2:42 am
Dat je wel kunt broadcasten met Free verbaast me, want >>HIER<< kun je zien dat dat niet zo is. Je console (een draaitafel is een ding waar je van die ouderwetse zwarte schijven op kunt afspelen) werkt alleen met de meegeleverde LE-versie of de Full Pro-versie, en idd maar 10 minuten met de Free Home-versie. Dat is uiteindelijk gratis dus daar moet je niet alles van verwachten.
Wil je zonder beperkingen met je console kunnen broadcasten, zal je de Full Pro moeten aanschaffen.
 

Posted Sun 25 Mar 12 @ 3:15 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Dan zit er niets op dan VDJ Full PRO te kopen, kan je broadcasten , platen spelen ( zolang als je wilt) video full screen afspelen enz ...
 

Posted Sun 25 Mar 12 @ 3:17 am
bedankt voor de info ik ben maar 10 dus dat word laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang sparen
 

Posted Sun 25 Mar 12 @ 5:29 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ja lang sparen en zeuren bij je ouders....
 

Posted Sun 25 Mar 12 @ 7:42 am
dat helpt ook ja bedankt voor de tip
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 10:10 am
Martin FourS wrote :
Dat je wel kunt broadcasten met Free verbaast me, want >>HIER<< kun je zien dat dat niet zo is. Je console (een draaitafel is een ding waar je van die ouderwetse zwarte schijven op kunt afspelen) werkt alleen met de meegeleverde LE-versie of de Full Pro-versie, en idd maar 10 minuten met de Free Home-versie. Dat is uiteindelijk gratis dus daar moet je niet alles van verwachten.
Wil je zonder beperkingen met je console kunnen broadcasten, zal je de Full Pro moeten aanschaffen.


Je zou altijd je console kunnen terugsturen in een reguliere line in van een geluidskaart en die streamen met shoutcast. Beetje omslachtig maar werkt wel.

console -> versterker/mixer met line out -> geluidskaart met line-in -> shoutcast -> web

 

Posted Tue 08 May 12 @ 4:39 am


(Old topics and forums are automatically closed)