Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Behringer BCD 3000 virtualdj en time code vinyl - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Ok ben in het bezit van het volgende.

Virtualdj
Bhringer BCD 3000
Heb de mapper 3.3 ge-douwn loud

Alles loopt als een zonnetje echt hellemaal top. Ben echt hellemaal over te spreken. virtualdj echt mega klasse. (Zo als gewoonlijk) Als mensen twijvelen kopen. Er is echt geen beter systeem!!!! Met Bhringer 3000 en de extra 3.3 mapper weet je niet wat je mee maakt. Maar goed genoeg veren. Nu de vraag:

Als ik nou de virtuadj time code vinyl koop. En mijn twee stanton 120 aansluit op me behringer. Heb ik dan een goed time code systeem?, en werkt dat met de bovenstaande gegevens of moet ik dan dan nog extra mappen douwn louden. Welke instellingen moet ik veranderen om daar mee te kunne werken. Graag advies van iemand die het op die deze manier werkend heeft.

Alvast Bedankt voor de ondersteuning.

Gr. Ricardo

 

Posted Thu 27 Mar 08 @ 6:19 pm
Ricardo,
ik heb geen ervaring met de Behringer 3000, maar als hier 2 stereo inputs op zitten dan kan je deze gebruiken met timecode. Of dit goed werkt hangt een beetje af van de drivers van de Behringer.
Het is voor tijdcode niet nodig om een extra mapper te downloaden. Je dient alleen in de sound config aangeven dat je tijd code witlt gebruken. Tijdcode heeft zelf ook een config menu, waar je oa de de input volume in moet stellen (zie de manual voor meer info).
Ewout
 

Posted Sun 30 Mar 08 @ 1:06 pm
Ewout,

Bedankt voor de info, Ga ze bestellen en lekker even mee klooien. Hoe het af loopt hoor je nog wel.
Groetjes Ricardo
 

Posted Tue 01 Apr 08 @ 7:18 am
Ewout,

Tcv binnen aangesloten en draaien maar. Echt hellemaal top. Heb inderdaat alleen even aan moeten geven dat ik tijd code wl gebruiken, maar voor de rest ging het van zelf. Heb totaal niks hoeven veranderen in het config menu van de tijdcode. Heringer BCD 3000 en virualdj software en tcv werken echt prima met elkaar pllug en play. Mijn complumenten voor de gene die dat heeft ontwilkkeld. Totaal geen last van vertraging, slecht signaal, storing en dat soort geklooi. Gewoon knalle.

Heel erg bedankt voor alle ondersteuning

Ricardo

 

Posted Sat 12 Apr 08 @ 2:21 pm
zoals altijd: Graag gedaan en veel plezier met draaien.
Ewout
 

Posted Sun 13 Apr 08 @ 6:44 am
zou een van jullie mij de mapper van de bcd 3000 sturen? downloaden doet hij niet bij mij.

mail:vincentvanschijndel(apenstaartje)tiscali.nl
 

Posted Wed 25 Jun 08 @ 5:02 am
ik zal anders de volledige versie van vdj naar je sturen en nog een gig aan mp3tjes.(Sarcasm)

 

Posted Wed 25 Jun 08 @ 5:07 am
als je dat zou willen doen graag, als ik mijn bcd 3000 maar met vdj kan gebruiken vind ik het super!!!
 

Posted Wed 25 Jun 08 @ 7:42 am
grapje,
ik kan gewoon dei mapper niet downloaden, dus die heb ik alleen nodig.
als iemand die mij kan mailen, graag
 

Posted Wed 25 Jun 08 @ 10:26 am
De mapper is alleen voor full version users. Wil je deze dus hebben dien je de pro versie van VDJ aan te schaffen. De mapper doet t trouwens ook niet op de demo versie.
Daarnaast is het niet toegestaan om skins, mappers, effecten etc te geven aan non licence users, als je dit wel doet breek je de eula en wordt je VDJ pro licentie ongeldig verklaard. Daardoor kun je geen updates meer downloaden. Dus ik denk dat de meesten dat er niet op wagen.
Ewout
 

Posted Wed 25 Jun 08 @ 2:17 pm
ok, dus eigenlijk heb ik niks aan mijn behringer bcd 3000???
 

Posted Thu 26 Jun 08 @ 7:56 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Ik dacht dat Native Instruments Traktor 3 LE DJ bij de BCD-3000 meegeleverd was. VDJ zal je apart moeten aanschaffen.
 

Posted Thu 26 Jun 08 @ 8:49 am
ja dat klopt, maar dat werkt voor geen meter dus wou ik vdj proberen, kijken of het werkt, en als het werkt de versie kopen. maar om dit te testen kan ik dus niet de mapper downloaden
 

Posted Thu 26 Jun 08 @ 10:32 am
klopt, je kunt wel de demo testen met de standaard instellingen voor de bcd. Dit zou voldoende moeten zijn om te bepalen of VDJ iets voor je is. Als je dan de full version aanschaft, wordt het werken met je console dus alleen maar beter.
Ewout
 

Posted Thu 26 Jun 08 @ 11:13 am
maar in de demo staan alleen de instellingen voor de bcd 2000 en ik heb de 3000. dit werkt niet samen daardoor.
 

Posted Fri 27 Jun 08 @ 12:23 am
In het config menu staat een plaatje van een bcd2000, maar deze werkt ook voor de 3000. De 2000 en 3000 hebben dezelfde controls en dezelfde midi mapping. Alleen qua electronica intern ziten er verschillen (lees verbeteringen in de 3000 tov de 2000). Vik dus de 2000 aan en je kunt aan de slag.
De hieroven beschreven info staat trouwens ook in de manual ;-)
Ewout
 

Posted Sun 29 Jun 08 @ 10:20 am
nou het zal dan wel aan mij liggen, want als ik deze aanvink doet hij het toch echt niet
 

Posted Sun 29 Jun 08 @ 3:44 pm
welke versie is dat dan?
Ewout
 

Posted Mon 30 Jun 08 @ 11:18 am
Hallo,
Ik heb laatst ook een BCD 3000 gekocht en t werkte perfect met de trial. Maar nu is die verlopen en moet ik toch iets ondernemen. 200 euro vind ik toch nog best veel geld. Vraag: werkt hij ook met een goedkopere versie??

alvast bedankt
Greetz Keesz
 

Posted Thu 28 Aug 08 @ 2:12 am
Nee,
bij de Hercules DJ onsole zit een gratis versie, maar die doet het alleen als je de dj console aansluit. Die versie werkt dus alleen met de DJ console. Wil je dus gebruik blijven maken van VDJ dien je de complete versie aan te schaffen. Aan de ene kant lijkt het veel geld, maar aan de andere kant krijg je er een goed software pakket voor. Als je een paar keer draait op een feestje heb je het er al uit, draai je voor de hobby: een hobby kost eenmaal geld.
Ewout
 

Posted Thu 28 Aug 08 @ 11:08 am
67%