Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Behringer BCD 3000 virtualdj en time code vinyl - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ja Zoiets dacht k ookal,
Maarja k ben pas 14 dan is 200 best veel. Als ik op een feestje draai vraag ik daar 35 euro voor dus dat zijn 6 feestjes.
Dan weet ik dat iid, bedankt.
Greetz Keesz

Oja, dan kan je toch ook samples, en effecten enzo downloaden op de site
 

Posted Fri 29 Aug 08 @ 12:54 am
Klopt,
full version users kunnen plugins (geluidseffecten, mappers om je console zelf te mappen, video effecten, etc), skins en samples hier van de site downloaden.
Ewout
 

Posted Sun 31 Aug 08 @ 3:30 pm
Hallo kan iemand mij het BCD3000 tool vr virtual dj doorsturen of eventueel de link? Mijn Bcd3000 werkt prima maar na een tijdje mixen flipt mijn geluidskaart en technici hebben mij verteld dat dit euvel kan opgelost worden met deze tool? Kan iemand mij hem dan ook doorsturen?
Dank u
 

Posted Mon 08 Dec 08 @ 4:16 am
Leuk geprobeerd!
Schrijft Ewout hierboven niet dat het doorsturen aan no-licence users verboden en tegen de vdj grondwet is?
 

Posted Mon 08 Dec 08 @ 4:55 am
barthezz007 wrote :
Hallo kan iemand mij het BCD3000 tool vr virtual dj doorsturen of eventueel de link? Mijn Bcd3000 werkt prima maar na een tijdje mixen flipt mijn geluidskaart en technici hebben mij verteld dat dit euvel kan opgelost worden met deze tool? Kan iemand mij hem dan ook doorsturen?
Dank u


dat is geen enkel probleem om daar aan te raken, je voert je serial in jr profiel in en daarna kan je deze hier gewoon downloaden
 

Posted Mon 08 Dec 08 @ 2:24 pm
Hier even een mailtje van de gene die deze topic is begonnen.

Beste lezers,

Ik ben bezitter van virtualdj en een berhringer BCD 3000. Zo als je al eerder leest loopt dit prima. Ben al jaren gebruiker van virtualdj en ben zeer maar ook zeer te vreden over. Loop toch allemaal niet te klooie. Ja het is best een smak geld, maar dan krijg je ook een heel solide systeem. Als je het gekocht hebt krijg je alle ondersteuning en kan je alles down loaden wat je wild. Geloof me nou maar virtualdj is echt een goed systeem. Heb uit al die jaren nog nooit een geregistreerde gebruiker niet uit de problemen zien komen.

Virtualdj nog steeds bedankt voor de prima ondersteuning die ik als geregistreerde gebruiker altijd heb gehad bij jullie

Met vriendelijke groet,

Ricardo
 

Posted Tue 09 Dec 08 @ 3:28 pm
aromavera wrote :
Geloof me nou maar virtualdj is echt een goed systeem. Heb uit al die jaren nog nooit een geregistreerde gebruiker niet uit de problemen zien komen. Virtualdj nog steeds bedankt voor de prima ondersteuning die ik als geregistreerde gebruiker altijd heb gehad bij jullie.
Met vriendelijke groet,
Ricardo


Bravo, Ricardo! Ik sluit me helemaal bij je aan. Het is ook fijn om voor de afwisseling een positief bericht over Virtual DJ te zien.
(In plaats van al dat gezeur over de Hercules console...........)
In het begin (van dit jaar) had ik ook wat problemen met de nieuwe VDJ 5, maar Ewout duwde me geduldig in de juiste richting. Het loopt nu allemaal als een trein. De soundmachine is met VDJ 5 sterk verbeterd en de wissels zijn sinds 5.2 makkelijker gemaakt omdat je de cue kunt verschuiven en voor eeuwig vastzetten. (Geen voorluisteren meer nodig waar ook veel mensen problemen mee schijnen te hebben.)
Mijn echtgenote tevens collega-dj en ik hebben ieder in z'n eigen zaak een heel zomerseizoen in Spanje gedraaid, 7 nachten per week (!) zonder ooit een probleem. D.w.z. als er al een probleem was, was het onze eigen schuld, "human error". Vooral als je de stekker van de charger van je laptop er niet goed induwt en de muziek na 2 uur op batterij gedraaid te hebben, er mee stopt. Lachen!
En soms stoppen goedbedoelende handelaars een hoop troep in je laptop zoals het Norton anti-virus. Totdat je dat eruit gehaald hebt kun je ook wel eens een probleempje of irriatie krijgen.

By the way, onze laptops gaan direct naar Behringer mengpanelen van 250 euro p/stuk. In principe heb je geen sound card nodig.
Nu raak ik persoonlijk een beetje geirriteerd van die uitstekende stekker van de koptelefoonuitgang van je laptop die altijd voorin zit. Om dat op te lossen heb ik er inmiddels een Creative X-Fi soundcard tussen gezet. Via USB uiteraard. Dit is uitsluitend om eventueel aanstoten te voorkomen. Voor het geluid was het niet nodig.

Sinds 2005 heeft Virtual DJ mijn leven veranderd en makkelijker gemaakt en sinds 2008 en de 5 versie kan ik mijn lof niet hoog genoeg zingen!
Bob

 

Posted Tue 09 Dec 08 @ 6:46 pm
Yo!

Ik heb zegmaar VDJ 5 en bcd 3000 alleen hij werkt niet, wat moet ik doen om hem helemaal te kunnen gebruiken??


Groeten LouRens
 

Posted Fri 24 Apr 09 @ 6:50 am
Heey jongens en meiden!

Eehm ik heb dus al 2 jaar een BCD 3000 alleen nog steeds niets mee gedaan omdat hij het dus niet deed.
Ik heb een gekraakte versie van VDJ van iemand gekregen ooit, en die werkt prima. Alleen samen niet.
Als het nummer 10 seconde draait valt blijft het nummer vast zitten en doet hij niks meer. Ik moet dan eerst de instellingen weer neer zetten naar hoe ze waren... Heeft iemand hier een oplossing voor?? Heel erg graag even mailen naar _@_ (no license users mogen geen email adressen posten)

Alvast bedankt voor het lezen van dit.

Grt LouRens, DG

- post edited by Solarius (Dutch Moderator) -
 

Posted Mon 24 Aug 09 @ 5:36 pm
Je gebruikt een gekraakte versie...

Je kan VirtualDJ aankopen HIER

Dit topic gaat ook dicht.
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 5:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)