Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hulp met draaitafels - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ja je kunt deze kabels natuurlijk voor alle tulp->tulp verbindingen gebruiken. Een voorversterker heb je niet nodig die zit reeds in de mixer. Je sluit je mixer dus direct aan op je versterker.
Ewout
 

Posted Sun 24 Feb 08 @ 2:21 pm
Dus ik heb tulp kabels nodig om mijn mixer met mijn geluidskaart te verbinden en om mijn mixer met mijn versterker te verbinden?
 

Posted Sun 24 Feb 08 @ 3:58 pm
Dat hangt ervan af wat voor aansluitingen er op je versterker zitten. Op professionele versterers zit bijvoorbeeld vaak een Jack of Xlr aansluiting. Kijk dus even achterop je versterker of kijk in de gebruiksaanwijzing voor meer info
Ewout
 

Posted Mon 25 Feb 08 @ 11:18 am
Ik had al gekeken achter op mn versterker daar zitte 4 outputs, er staat boven dat het Speeker Outputs zijn maar ik neem aan dat het geen kwaat kan, ik heb ook gezien op een internet site waar mijn versterker op stond, dat ik XLR kabels nodig had, het zijn wel 2 verschillende ja ehh gaten :P dus ik zat te denken aan XLR Male En Female, heb ik gelijk?
 

Posted Mon 25 Feb 08 @ 11:44 am
Sorry, het bericht hier boven was helemaal fout, ik heb gewoon tulp ingangen.

HEEEL erg bedankt voor al je hulp Ewout.

Mvg. Marc
 

Posted Mon 25 Feb 08 @ 1:12 pm
hoi ik heb virtual dj 8 de gewone niet de pro kan ik daar een gewone draaitafel op aansluiten of een andere ?
 

Posted Sat 28 Jun 14 @ 8:40 am
Dat gaat niet.Wil je met een controller of andere externe apparatuur werken, dan zal je Virtual DJ moeten kopen of een abonnement (subscriber-versie) moeten nemen.

Zou je de volgende keer een nieuw topic willen openen? Deze is ruim 6 jaar oud en niet meer relevant.
 

Posted Sun 29 Jun 14 @ 2:23 pm


(Old topics and forums are automatically closed)