Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: headphones

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ingweHome userMember since 2007
een goeie dag,

ik heb net een draagbare djconsole gekocht en daarbij geleverd zat de virtualdj versie 3.4.1 djconsole. En ik heb ook al gewerkt met de nieuwste trial versie iets van uit de 4.2 serie denk ik... En in die nieuwere versie (als ik die thuis via een externe geluidskaart aan mijn mengtafel hang) werkte mijn poort van mijn ingebouwde geluidskaart als headphone. Maar nu ik die djconsole gekocht heb en dus werk met de versie bijgeleverd bij deze console. Kan ik dit niet meer aanpassen... En dan vind ik eigenlijk dat ik mijn geld gewoon ook aan mensen in nood kon geven want dan kan ik niet wat ik gehoopt had met deze console... Kan er iemand mij helpen hoe ik dit kan oplossen en indien dit niet kan... Mij dat dan ook even melden.. Ik wil nog even zeggen dat indien nodig ik misschien wel een nieuwere versie van VDJ wil aanschaffen...

Groeten
Jasper
 

Posted Sat 22 Dec 07 @ 5:40 am
NeyluzzHome userMember since 2007
Hallo,

Ik zie dat je een Hercules dj console Mp3 of Mk2 hebt,
Hieruit kan ik nu opmerken dat je dus gewoon kan voorbeluisteren via de console zelf (heb ik het niet goed meld het even)
Je zou dus (omdat je nu niet kan voorbeluisteren) de instellingen via virtual dj moeten veranderen, en de outputs moet veranderen.
Dat kan je doen als je rechtsboven in de vdj klikt op config (of set indien andere skin) Je krijgt dan meteen de in en output configuratie te zien.
Stel hier de gewenste dingen goed in.

Als het goed is moet je mk2/mp3 console dan naar normale wijze werken.

Groeten,

Niels
 

Posted Sat 22 Dec 07 @ 4:19 pm
ingweHome userMember since 2007
wel ik zit met het probleem dat ik idd de mp3 console heb maar daar is geen headphone uitgang op... Er is daar zelfs geen enkele uitgang op... vandaar dat het irritant is dat het niet werkt maar toch allesinds al bedankt dat je me probeert te helpen :)

groeten
jasper
 

Posted Sat 22 Dec 07 @ 8:46 pm
 

Posted Sun 23 Dec 07 @ 2:49 am
ingweHome userMember since 2007
inderdaad bedankt voor de info

gretz
Jasper
 

Posted Sun 23 Dec 07 @ 6:18 am
Hallo,
Ik zelf heb ook een dj control mp3 en ik kan ook niet voorbeluistern.
Dat licht aan je geluidskaart.
Je moet een 4.1 geluidskaart hebben en die selecteren op 4 speakers dan zou je gewoon moeten kunnen voorbeluisteren.
Quinten
 

Posted Sun 23 Dec 07 @ 8:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)