Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Dj console mk2 + Vista - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

markvdjHome userMember since 2009
ik wil graag een link zodat ik de laatste versie voor de dj console (3.4.1) kan downloaden
gr gogum
 

Posted Mon 28 Dec 09 @ 11:18 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Tue 29 Dec 09 @ 5:58 am
remc-oHome userMember since 2007
Hallo,

Ik heb op de website van VDJ altijd de software + patch voor vista kunnen downloaden, maar nu is de patch weg! Iemand enig idee hoe het dan werkt? Ik heb nu dus de Hercules software ook geïnstalleerd enzo. De Firmware van de console geupdate enzo, dus die werkt nu waarschijnlijk ook niet meer met mijn andere pc.. Iemand een oplossing? Alvast bedankt.
 

Posted Tue 29 Dec 09 @ 5:10 pm
Ik ben bang dat we hier niets mee kunnen. Uit je uitleg blijkt dat je nog niets hebt uitgeprobeerd. Je wilt dus een oplossing voor een probleem dat misschien kan ontstaan.
Zorg dat je de oude versie op backup hebt (CD'tje of andere schijf) en installeer dan de nieuwe versie. Ik gok dat de nieuwere versie standaard al met Vista overweg kan en niet gepatched hoeft te worden. Je console heeft een firmwareupdate gehad (zoals je zelf aangaf) en kan dus hoogst waarschijnlijk ook met Vista overweg.
Werkt het niet, kom dan terug met een duidelijke probleemomschrijving en installeer tijdelijk de oude versie met patch totdat er een oplossing wordt gemeld. Je kunt dan in ieder geval dorgaan met je hobby/werk.
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 6:30 am
remc-oHome userMember since 2007
Ik heb dus alles al geprobeerd, nieuwe versie van VDJ werkt dus niet. De versie die ik op CD-rom heb krijg ik niet geinstalleerd op een of andere manier. Als ik die start krijg ik deze foutmelding: Kan de tekenreeks IDS_TargetReq_DESC_OS niet vinden in de tekenreekstabel.

Dit is me eerder wel ooit gelukt.

Met de nieuwste software/drivers/firmware e.d. werkt het niet. De console wordt wel herkend, en de Hercules software werken prima, maar VDJ 3.4.1 opent niet. VDJ 6 wel maar die kan niet goed overweg met mijn console.

mvg Remco
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 10:21 am
Het meeste is verklaarbaar (daarom heb je ook de patch gebruikt in het verleden), 1 ding niet: Welke console heb je? Ook een MK2? Die zou in ieder geval ondersteund moeten worden door VDJ.
Je geeft aan dat die niet goed werkt. Zou je uit kunnen leggen wat daar niet goed mee gaat?
 

Posted Wed 30 Dec 09 @ 12:26 pm
remc-oHome userMember since 2007
Ik heb een MK2. Ik heb voorheen altijd VDJ en drivers en de hercules software van de CD-rom geïnstalleerd. Dit werkt om een of andere reden niet meer. (waarschijnlijk Windows updates/service packs) De nieuwste drivers en software die ik op internet heb kunnen vinden installeren probleemloos, de console wordt herkend door de hercules software, maar VDJ wil niet starten; die zegt dat er geen console is gevonden, terwijl er in het balkje naast de tijd een mooi DJ icoontje staat, zonder kruisje, dus, dat de console werkt. (ik heb de console eergisteren nog met XP gedraaid, werkte prima.)
 

Posted Thu 31 Dec 09 @ 6:48 am
Ik moet afhaken. ik heb ook nog een Hercules console liggen, maar die is jammerlijk afgebrand nadat ik het op een niet-geaard stopcontact heb aangesloten. (Had ik ook niet moeten doen nadat ik al een oplazer te pakken had bij het aansluiten. Eigenwijs is my middlename.....) Ik kan het daarom niet uitproberen. (Ik draai versie 6.05 opVista)
Het enige dat ik je kan adviseren is contact op te nemen met de supportdesk (in dit scherm rechts boven de knop Support/Help) en dan maar duimen draaien dat de huistechneuten een oplossing voor je hebben.
Zorg dat je een duidelijke foutomschrijving hebt (uiteraard in het engels.....) zodat ze weten waar ze naar moeten zoeken.
Mocht je via hun een oplossing krijgen, wil je die hier dan posten? er kunnen anderen mee geholpen worden.

Ik wens iedereen een hele goede jaarwisseling en een belachelijk druk 2010!!
 

Posted Thu 31 Dec 09 @ 10:52 am
hallo

ik heb een dj control mp3 maar ik ben de disc van virtual dj kwijt ik wil graag weer muziek draaien kan ik virtual dj voor de DJ CONTROL MP3 dan gratis dowloaden..??








mvg..
 

Posted Sat 03 Apr 10 @ 4:30 am
Na 3x je vraag stellen denk ik dat'ie wel gelezen wordt.........
3 opties:
- 1: Ja. De volledige versie die je dan 20 dagen kunt gebruiken. (hier bovenaan, Download / Trial) Maar dat kan iedereen.
- 2: Nee. Je bent niet geregistreerd, dus hoor je bij de vele tientallen die dit ook is overkomen. Jammer.
- 3: Probeer het eens via de helpdesk van Hercules. Misschien dat ze iets voor je kunnen betekenen aan de hand van je serienummer van je console.

Gratis opties op, de volgende is kopen. (Home, Basic, Pro, als in goedkoop, iets duurder, nog iets duurder) Je had echter, als je geregistreerd was geweest, korting gekregen.

Misschien toch nog maar eens hééééééél goed gaan zoeken............?
 

Posted Sat 03 Apr 10 @ 5:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)