Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Dj console mk2 + Vista - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

vissePRO InfinityMember since 2007
Hallo

Sinds enkele dagen heb ik een laptop gekocht met windows vista, maar ik kan mijn dj console niet meer installeren. Wat kan er mis zijn?

Ik heb hem een keer kunnen installeren maar de muziek bleef constant hangen...
Moet ik nu nieuwe software aanschaffen?

 

Posted Sat 19 May 07 @ 10:54 am
Probeer de software(3.4.1) die je kan downloaden vanaf deze site, deze zullen wel onder Vista werken;)
 

Posted Sat 19 May 07 @ 11:11 am
vissePRO InfinityMember since 2007
ik krijg altijd de melding : the controller has not been detected...
 

Posted Sat 19 May 07 @ 11:17 am
Heb je de vista drivers van hercules?
 

Posted Sat 19 May 07 @ 1:04 pm
Volgens mij heb je het volgende nodig:
- Update 3.4.1 van VDJ
- Laatste drivers van de hercules website
- Firmware upgrade voor de console (hier ben ik niet zeker van)
dan installeren in de volgorde: Firmware, Hercules driver, VDJ update
Ewout
 

Posted Sun 20 May 07 @ 12:36 pm
Heb ook een nieuwe laptop van HP met VDJ erop...werkt super heb wel de nieuwste versie van Vdj....4 zoveel...

:)
geen problemen wat ik eerst wel had met de 3 serie op xp..vasthangen enzo...
 

Posted Thu 24 May 07 @ 2:51 pm
dj_hunHome userMember since 2006
je kan de drivers vinden op de site van hercules zelf voor vista
 

Posted Fri 25 May 07 @ 11:29 pm
@dj-ralph
je weet toch dat de demo maar 20 dagen duurt?
Ewout
 

Posted Sat 26 May 07 @ 12:59 pm
vissePRO InfinityMember since 2007
Ik heb alles kunnen installeren, maar mijn muziek blijft echt nog altijd veel haperen...
Zou ik niet beter de nieuwste versie kopen (Vdj 4?), en waar kan ik die software kopen?
 

Posted Sun 03 Jun 07 @ 9:09 pm
site van hercules ligt plat weet er iemand waar ik die drivers voor vista nog zou kunnen downloaden
 

Posted Mon 04 Jun 07 @ 10:09 pm
@visse,
VDJ 4 vraagt nog meer van je systeem dan de 3.4 versie, dus hier zal je niet veel mee opschieten. Heb je de performance tips van het forum opgevolgd? Wat zijn de specs van je machine?

@sven,
gewoon van de Hercules site, meestal als je het na 15 a 30 minuten nog eens probeert werkt het gewoon weer.
Ewout
 

Posted Mon 04 Jun 07 @ 10:48 pm
vissePRO InfinityMember since 2007
wat zijn specs?
ik heb een dell inspiron 1501
processor: AMD turion 64x2 mobile technology TL-52 1.60 GHz
894 MB Ram geheugen

 

Posted Tue 05 Jun 07 @ 6:55 pm
Visse,
draai je alleen muziek met die machine of ook video clips? Heb je de performance tweaks gevolgt die hier op de website staan?
Ewout
 

Posted Tue 05 Jun 07 @ 7:38 pm
vissePRO InfinityMember since 2007
enkel muziek...waar staan die performance tweaks?
 

Posted Tue 05 Jun 07 @ 10:11 pm
vissePRO InfinityMember since 2007
virtual dj valt soms ook gewoon uit...
Als ik een lange mix wil afspelen in vdj blokkeerd het volledig...
 

Posted Wed 06 Jun 07 @ 9:47 pm
Visse,
performance tweaks kun je vinden in een aantal blogs. Zoals hier of hier of hier en hier

Het is een bekend probleem dat vdj mixen alleen afspeelt met bepaalde instellingen. VDJ is gemaakt om zelf mixen te maken en niet om ze af te spelen ;-) Als je in VDJ een nummer naar een deck sleept zal het nummer omgezet worden naar wav en daarna in het geheugen van je pc geladen worden. Laad je dus een mix van bijvoorbeeld 60 minuten in, zal dit ongeveer 650 MB worden. Naast het andere nummer in het geheugen, VDJ, Windows, Virus scanners en andere zaken zal je pc dit dus niet leuk vinden.
Ewout
 

Posted Sun 10 Jun 07 @ 6:02 pm
ik heb ook hetzelfde probleem... nieuwe laptop+vista en k heb alles al gedaan denk ik maar ik slaag er maar niet in het geinstaleerd te krijgen...
 

Posted Mon 15 Sep 08 @ 3:53 pm
of hoe kom je aan de nieuwere versies van VDJ? want mijn cdrom krijg ik niet geinstalleerd dus updates kannek al helemaal vergete e:-)
 

Posted Mon 15 Sep 08 @ 3:56 pm
Je kunt hier van de websie de laatste versie voor de dj console (3.4.1) downloaden. Ook dien je de laatste Hercules drivers en firmware te downloaden en te installeren (voordat je VDJ installeert). Wil je een nieuwere versie van VDJ, dan dien je te upgraden naar de pro versie van VDJ.
Ewout
 

Posted Tue 16 Sep 08 @ 11:25 am
Hoi,

Ik had eens een vraag zijn er nog altijd problemen met de herkenning van de dj console mk2 in vista, want werk nu op een xp systeem en heb ook een laptop van Acer en heb schrik dat hij daar niet op herkend zal worden. Wie kan mij helpen. Want hier op xp blijven de nummers soms ook hangen

mvg

Guy
 

Posted Sun 08 Nov 09 @ 4:12 pm
67%