Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: HERCULES DJ Control MP3 geluidskaart - Page: 2

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

HALLO ALLEMAAL, KUNNEN JULLIE ME WAT MEER UITLEG GEVEN OVER HOE IK MOET UPGRADEN NAAR DE PRO VERSIE? alvast bedankt!
 

Posted Tue 25 Apr 06 @ 1:11 am
en nog n vraagje, kan ik met de special edition van virtual dj monitoren? Ik probeer het maar het lukt me niet!
 

Posted Tue 25 Apr 06 @ 1:18 am
 

Posted Wed 26 Apr 06 @ 4:19 pm
wat bedoel je met special edition?

de versie die je bij virtualdj hebt gekregen?
 

Posted Wed 26 Apr 06 @ 4:19 pm
lammyHome userMember since 2006
je hebt tog gwoon de mk2 dus daar kan je mee monitoren
 

Posted Wed 26 Apr 06 @ 4:46 pm
dus de djc edition :p
 

Posted Wed 26 Apr 06 @ 9:44 pm
je kan daar mee monitoren je moet ff zoeken op dit forum en alles staat mooi uitgelegd
 

Posted Wed 26 Apr 06 @ 9:45 pm
bedankt voor jullie uitleg!!!
 

Posted Fri 28 Apr 06 @ 3:50 pm
Eind goed al goed
 

Posted Wed 08 Oct 08 @ 3:14 am
Volgens mij snap ik niet goed wat voorbeluisteren is...


Heb ook gewoon dat goedkope speeltje van hercules... mp3 control (van 99 euro) dat bevalt prima en daar kan ik dus wel mee voor(be)luisteren of ik moet me daar iets anders bij voorstellen!

Heb een redelijk simpele laptop, geen idee wat voor geluidskaart er in zit, maar het kan niet iets heel duurs zijn.

Kan dus 1 nummer via de speakers af laten spelen en het volgende nummer in de koptelefoon horen. Ook kan ik het alleen het nieuwe nr dat ik er in wil mixen horen zonder dat ik de ander (die dus werkelijk speelt) nog wat hoor... Ik kan dit overigens niet met de virtual dj console die ik bij de hercules mp3 control gekregen heb. Wel met de gewone (dure) versie.
 

Posted Wed 08 Oct 08 @ 9:13 am
xiron13Home userMember since 2009
ik heb een vraagje

ik heb ook een midi keyboard waardoor ik dus al een externe geluidskaart heb aangeschaft.

wat kan ik nou extra nu ik al een externe geluidskaart heb kan ik dan ook mixen zonder virtual dj?

groetjes thomas
 

Posted Mon 02 Mar 09 @ 11:06 am
hoi ik ben van plan de hercules dj control mp3 te kopen maar kan je hem ook gebruiken zonder computer?
 

Posted Tue 02 Jun 09 @ 9:13 am
neen dat gaat niet. De hercules dj console mp3 bevat geen Geluidskaart en kan je enkel maar gebruiken om software aan te sturen.
 

Posted Tue 02 Jun 09 @ 9:44 am
is er dab een die je zonder computer kan gebruiken?
 

Posted Wed 03 Jun 09 @ 9:42 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Waarom vraag je dit op een forum van een software-pakket die op een computer moet draaien ???

Kijk anders eens voor de Numark HD Mix of de Numark DDS-80.
 

Posted Wed 03 Jun 09 @ 9:50 am
een beetje duur he?
 

Posted Sat 06 Jun 09 @ 3:30 am
matti98PRO InfinityMember since 2008
ik heb zelf de gewone hercules dj console rmx .
die bevalt mij wel en ik kreeg hem al toen ik nog maar 9 was .
en nu ben ik 10 bijna 11 en hij doet het nog steeds heel goed.
hij doet he t heel goed en met de nieuwe virtual dj update kan je ook gelijk opnemen.
en ik weet zelf hoe moeilijk het is dus ik denk dat hij nog niet zo gauw zal uitgaanbreiden.
je hoeft hem ook niet op een speciale versterker aan te sluiten ik sluit he m gewoon op mijn radio/versterker aan dat doet het heel goed
ik denk tegen de tijd dat hij het gaat uitbreiden alles al heel anders is en dan heb je mieschien wel evenveel aan de gewoonen als aan de nieuwe .


(bij mij doet hij het alleen niet op een vista pc maar ik weet niet of dat voor alle vista pc's geldt)
 

Posted Thu 20 Aug 09 @ 8:43 am
hallo

ik heb een hercules dj console mp3 (die van 99$)
deze bevalt me goed. maar ik wil kunnen voor beluisteren.

ik heb een vraag:
ik heb in mijn leptop een 2 kanaals geluidskaart. om te kunnen voorbeluisteren moet je 4 kanaals hebben.
kan ik dan een 2 kanaals usb geluidskaart erbij kopen dat het samen 4 kanalen zijn of moet ik een externe 4 kanaals geluidskaart kopen
want die zijn super duur minimaal 250 euro.

ik moet het zeker weten

reageer a.u.b.

DJ (W)(B)
 

Posted Thu 20 Aug 09 @ 1:17 pm
Als je de andere posts gelezen had, had je kunnen lezen dat multiple sound cards niet werken met de hercules editie. Dus je moet een 4.1 geluidskaart of beter hebben. Ook een usb versie kost maar een paar tientjes, dus ik weet niet waar je die van 250 gezien had. Een maya usb is een redelijk goede kaart en kost maar 100 euro.
Ewout
 

Posted Thu 20 Aug 09 @ 2:01 pm
hoi

ik heb al die verhalen ook gelezen maar een paar mensen zeggen dat het wel kan
als je een usb geluidskaart erbij koopt!!!
 

Posted Fri 21 Aug 09 @ 12:54 pm
91%