Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: HERCULES DJ Control MP3 geluidskaart - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo,

Ik wil voor m'n zoontje van 12 een HERCULES DJ Control kopen.
Ik heb hier verder geen verstand van, dus richt ik me tot het forum met de vraag of dit een goede keuz is. Tevens ben ik benieuwd wat ik hier dan nog meer bij nodig heb.

bvd Fred
 

Posted Mon 12 Dec 05 @ 4:41 pm
Het ligt eraan wat hij ermee gaat doen. Je hebt geen ingebouwde videokaart dus je zult die van je pc moeten gebruiken. En het ligt er maar nét aan wat je ermee wilt doen zoals k al zei. Als je live wilt draaien, kan je beter de Hercules DJ Console MK2 pakken want daar kan je voorbeluisteren etc.
 

Posted Mon 12 Dec 05 @ 5:42 pm
Zoals ik al zei gaat het om een jongen van 12.
Die zal waarschijnlijk van uit z'n slaapkamer alleen de huisgenoten in de herrie zetten.
Ik vind 200 euro even te duur om met iets te beginnen.
Is er geen (alternative) manier om met de hercules DJ Control voor te beluisteren dan?
 

Posted Mon 12 Dec 05 @ 6:10 pm
Waar kan ik dat ding trouwens het beste aanschaffen (omgeving a'dam / Zaanstad).
Op internet kom ik weinig tegen.....
 

Posted Mon 12 Dec 05 @ 6:14 pm
Ik heb de eerste DJ Console van Hercules.
Hier kan je wel voorbeluisteren hoor, ik gebruik dit op m'n kamer feesjes...
Gaat super! Maar als je dan toch ene wil kopen raad ik je aan om Hercules DJ Console MK2 te kopen!
Zoals DJMixing zei, gewoon om het feit dat je die console kan 'uitbouwen'. (Externe draaitafels en etc.. op aansluiten)
Je zoon zal er zeker gelukkig mee zijn, maar zal vroeg of laat toch wel willen uitbreiden denk ik zo..
Je kan dit kopen in een speelgoedwinkel, computerzaak én internet.
 

Posted Mon 12 Dec 05 @ 6:21 pm
Ik denk dat dat 'uitbreiden' eerder vroeger dan later komt, dus voorkomen is wellicht beter dan genezen in dit geval.. ;)

 

Posted Mon 12 Dec 05 @ 6:47 pm