Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem opnemen - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 1:30 am
american audio heeft dus een versie gemaakt waar niets meer valt in te stellen,
je zal alle instellingen moeten doen vanuit de driver en windows.
openemen zal daarom ook lastig worden tenzij je dit analoog doet via de master out.
je kan immers geen recordloopback aanmaken
dit is een beperking die american audio je heef opgelegd in hun versie van vdj
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 4:14 am
ik heb ook een mailtje gestuurd naar de mensen van support
want ik vind het toch heel raar dat deze versie zo beperkt is

ben eens benieuwd wat welk antwoord ik van hen ga krijgen
en anders zit er niets anders op dan een upgrade doen maar ik
heb al gemerkt dat het betalen is met visa of masterkaart en dat
heb ik niet dus is het te hopen dat ik het ergens vind met andere
betalingsmogelijkheden
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 5:45 am
ik denk dat er wel ergens een probleem zit met mijn software want ik heb nu de vdj home free gedownload en geïnstalleerd en die heeft wel een normale config
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 6:11 am
Ik hoop wel dat je support van AA hebt aangeschreven. Zij bepalen hoe riant of karig je software wordt afgebouwd (al klinkt dat vreemd). De Free Edition wordt door Atomix zelf geleverd, vandaar de verschillen.

Er zijn meer mogelijkheden: je kunt ook met PayPal betalen en in overleg met support is het ook mogelijk om met een bankoverschrijving te betalen.


@Bas: Om het nog waardelozer te maken is het ding driverloos. De CD bevat alleen VDJ. Blijkbaar werkt het als een standaard HID-apparaat en met de eigen Windows geluidsdrivers. De Windows-mixer is dus de enige optie om hem in te stellen, lijkt me.
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 7:09 am
ach weer zo'n driverloos ding, AA heeft met de hele vms reeks toch wel een bak met ellendige apparaten op de markt gebracht,
ik kom echt alleen maar slechte ervaringen tegen met deze dingen en goedkoop zijn ze niet. driverloos dan inderdaad overgeleverd aan de windows configuratie of misschien nog asio4all als dat ondersteund wordt door de controller.

vdj kan je gewoon betalen met een overschrijving als je bij bestellen doorklikt kom je de optie wire transfer vanzelf tegen.
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 8:53 am
:D
Ik zit net in een ander topic beschaafd AA af te branden, maar zoals jij het stelt is wel duidelijker....
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 10:44 am
heb bericht terug gehad, van vdj en dit is dus inderdaad wat mijn vdj le in houd in dit pakket, vind dit wel schandalig het zal dus een update van de software worden nu nog zoeken hoe ik via overschrijving kan betalen
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 1:10 pm
het is niet schandalig,

je koopt een controller, daar betaal je voor,

vdj krijg je gratis erbij als een soort probeer versie in de vorm van LE.

betalen via overschrijving doe je door voor de onderste optie te kiezen




vergeet niet je huidige serienummer in te vullen want dan krijg je een flinke korting
 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 3:01 am
thnx
 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 10:06 am


(Old topics and forums are automatically closed)