Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem opnemen - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

ik heb nu een week mijn vsm2 alles werkt perfect, maar ik heb een probleempje met het opnemen
als ik opneem dan hoort ik telkens ook het volgende liedje dat ik aan het voor beluisteren ben
heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen dat enkelen opgenomen word hoorbaar is via de
boxen
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 5:27 am
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 9:37 am
ik kan in mijn configuratie niet kiezen tussen master, master + mic en line
ik kan zelfs niets kiezen
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 11:03 am
My bad... Zie nu dat je V7 hebt. Daar is dat blijkbaar uit verdwenen. (ik kan het zo ook niet meer instellen)
Dan ben je "veroordeeld" tot de Advanced Config": >>KLIK<<, pag. 19.
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 1:15 pm
ik beschik over de LE versie ik kan de advanced config niet gebruiken ;-(
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 11:47 pm
ik heb de advanced config gevonden was op de verkeerde plaats aan het kijken
ik heb het zo ingesteld zoals weergegeven is zal straks eens proberen dat het is hoe ik het wil
alvast bedankt voor de hulp
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 4:51 am
ik gebruik nu virtual dj home free en ik wil het gebruiken om te broadcasten. maar als ik start met broadcasten zegt hij dat ik maar 10 minuten kan broadcasten weet iemand waarom
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 5:41 am
Ja, uiteraard.
Je hebt een home free en daarmee kun je slechts 10 minuten broadcasten.
De free version bestaat om de boel te leren kennen.
Als het je bevalt koop je VDJ Broadcast dat écht niet duur is! Ik dacht nog geen 100 euro.
Kijk hierboven bij PRODUCTS en dan SOFTWARE.
Succes!
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 6:10 am
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 6:20 am
mijn probleem blijft dus nog steeds, als ik met de vsm2 via vdj wil opnemen dan neemt hij ook op wat ik voor beluister zelfs na de aanpassingen die hierboven vermeld zijn
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 4:43 am
je moet gewoon een reloop playback aanmaken onder advanced config en daarachter de geluidskaart selecteren die je gebruikt voor opname .
doe je dit goed ben je klaar.
selecteer je de verkeerde poorten of geluidskaart dan krijg je het door jou omschreven probleem
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 11:21 am
mijn 20 dagen pro zijn achter de rug en kan niet meer aan de advanced config dus ik zal het maar opnemen zoals ik vroeger deed eerst op minidisc en daarna omzetten op cd
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 11:35 am
Ik heb, in een ander topic, afgelopen week gezien dat de LE-versie wel degelijk Advanced Config aan boord heeft. Config -> tab Sound Setup. In het middelste venster (Outputs) zit de Advanced Config. (Onderaan in het Pull Down-menu)
(Tenzij AA besloten heeft dat eruit te laten, maar daar zie ik geen reden voor)
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 11:47 am
Martin FourS wrote :
Ik heb, in een ander topic, afgelopen week gezien dat de LE-versie wel degelijk Advanced Config aan boord heeft. Config -> tab Sound Setup. In het middelste venster (Outputs) zit de Advanced Config. (Onderaan in het Pull Down-menu)
(Tenzij AA besloten heeft dat eruit te laten, maar daar zie ik geen reden voor)


Ik heb onlangs de Hercules 4-Mx gekocht en daar zat de LE versie bij...
De enige twee tabs waren voor de in-en outputs in te stellen en een voor te upgraden.
Dus volgens mij moet iedereen dit kunnen aanpassen

 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 12:45 pm
als ik op config druk kriig ik een één tab met de mogelijkheid om de pro versie te proberen of een upgrade te doen naar de pro versie en dat is alles
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 1:37 pm
Er is dus ook een LE Light....
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 2:04 pm
ik zou het niet weten of er le light is maar ik vind het wel raar dat ik het nergens niet vind
enkel bij mijn 20 pro dagen kreeg ik meer tabs
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 2:28 pm
gellimo wrote :
ik zou het niet weten of er le light is maar ik vind het wel raar dat ik het nergens niet vind
enkel bij mijn 20 pro dagen kreeg ik meer tabs


Ik heb effe op mijn andere pc gekeken, daar heb ik blijkbaar de PRO versie nog niet opgezet, dus gebruik ik daar nog steeds de LE versie.
Dit is wat ik daar zie, en denk dat iedereen met LE dat dus ook zal zien....


 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 3:57 pm
gellimo wrote :
ik zou het niet weten of er le light is....

Dat was niet serieus bedoeld ;)
Ruim anders eerst alles eens op (VDJ verwijderen, map Virtual DJ in Mijn Documenten weggooien, let wel even op de database als je veel muziek en cue-points ed hebt opgeslagen. Maak er even een backup van die je later weer terug kan zetten) en herinstalleer VDJ dan.
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 4:32 pm
ik dacht hier mijn afbeelding te plaatsen van mijn scherm maar dat lukt hier niet
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 11:37 pm
67%