Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 2 computers bij een membership

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Iwan.DPRO InfinityMember since 2007

Hallo,

Ik ben erover bezig om een premium membership te nemen.
Mijn probleem is echter dat ik op de computer thuis alle muziek download, en deze met een usb stick of externe schijf naar de 2 de computer waar ik mee draai breng. Deze computer komt nooit in aanraking met het internet. Hij is helemaal clean, er staat alleen Numark Cue op. Is het mogelijk om dan toch de muziek of clips te draaien via de 2 de computer als ik een membership via de 1 ste computer heb?
Alvast bedankt

Iwan
 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 7:47 am
kort gezegd, nee.
via je premium membership stream je muziek naar vdj, daar heb je dus een internetverbinding voor nodig
 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 9:21 am
Iwan.DPRO InfinityMember since 2007
Hoe vaak moet hij dan aan internet om de muziek te draaien of is dat continu

Iwan
 

Posted Thu 01 Dec 11 @ 9:48 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
het werkt als volgt :
je selecteert een liedje , die kan je of life streamen ( rechtstreeks van de internet server afspelen) of locaal opslaan.
sla je ze lokaal op dan komen ze in een speciaal bestandsformaat te staan, die bij het afspelen een licentie controleert (via internet ) indien oke kan je het bestand spelen.
indien je geen internet hebt kan de licentie niet gecontroleerd worden en dus zal het bestand niet afspelen.
 

Posted Thu 01 Dec 11 @ 1:15 pm
Nope. Je kunt je opgehaalde muziek "cachen", zeg maar opslaan op je PC voor later gebruik. Dat moet alleen wel op de PC gebeuren. Dat lukt dus niet op een USB-stick. De muziek kun je blijven gebruiken zolang je je Premium Membershio overeind houdt. Stop je het abonnement, dan is de muziek ook niet meer bruikbaar.

@Dozo: we doen het weer: Praktisch tegelijkertijd reageren. Ik wil er wel even op inhaken: het controleren van de licentie op het moment dat je gaat werken wordt wat lastig als je geen internet op je locatie hebt. Je zou dan helemaal niet kunnen werken. De controle vindt (dacht ik) plaats op ellk moment dat je wel verbinding hebt. En dan komt mijn verhaal over het abonnement weer om de hoek.
 

Posted Thu 01 Dec 11 @ 1:16 pm
ik moet het met dozo eens zijn, in de beta periode werkte het alleen als je een internet verbinding had, gecached of niet.
er moest dus een actieve verbinding zijn om muziek te produceren. ga er vanuit dat dit nog zo is.
 

Posted Fri 02 Dec 11 @ 4:31 am
Ik zoek wel...... (Pilletje weer uitgewerkt :s)

A Man and His Music wrote :
You do not have to have Internet access to play cached files, as long as your subscriptions is up to date. You do have to re-authorize them, and I think that last for 30 days. I am not sure about that, but it would be wise to re-authorize just before you leave for the gig. The tags are not perfect, and you should listen to the tracks first if you can.

 

Posted Fri 02 Dec 11 @ 5:47 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
eigenlijk best een "non " discussie, we hebben anno nu allemaal een smart phone, ff aan de laptop hangen , en de licentie's zijn synchroon en kunnen afgespeeld worden. ;)

 

Posted Fri 02 Dec 11 @ 7:36 am
Iwan.DPRO InfinityMember since 2007
Dozo10 wrote :
eigenlijk best een "non " discussie, we hebben anno nu allemaal een smart phone, ff aan de laptop hangen , en de licentie's zijn synchroon en kunnen afgespeeld worden. ;)



Het is dus even aan internet hangen om te synchroniseren. en dan hoeft het de hele avond niet meer?
 

Posted Thu 15 Dec 11 @ 10:48 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
dat zou voldoende moeten zijn , met het verbinden met internet wordt er "gecontroleerd" of je deze maand betaald hebt voor de dienst indien oke dan kan je de tunes afspelen, indien geen abbo ( dus niet betaald) zal aan het einde van de maand de songs onbruikbaar worden.
 

Posted Fri 16 Dec 11 @ 11:34 am
@brandbier: stom toevallig een topic tegengekomen waarin al je vragen worden beantwoord. Dit in een vergelijkbaar topic geplaatst: >>KLIK<<
 

Posted Tue 03 Jan 12 @ 6:23 am


(Old topics and forums are automatically closed)