Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Dj concole mk4 problemen - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Rikoovdh wrote :
waar kan je de resolutie van vdj instellen?


je kan wel skins in verschillende resoluties selecteren onder config/skins
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 7:42 am
ja wat moet ik met die skins?
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 9:24 am
Martin FourS wrote :
Met maximaliseren bedoel ik op het middelste icoontje rechts boven in je actieve scherm klikken zodat je programma beeldvullend wordt. Da's iets wat je dus beter niet kunt doen in VDJ.


Beetje laat gezien maar deze opmerking maakt alsnog me nieuwsgierig. Ik werk (bijna) altijd met een beeldvullend scherm. Tenzij ik me verveel en tussendoor een potje kaart. Anyway, waarom "beter niet?"

 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 6:16 pm
Geldt natuurlijk voor de gebruikers die problemen krijgen met hun PC (zoals de gemelde haperingen.) Let maar eens op je CPU-load met je skin op standaard grootte en daarna gemaximaliseerd: Je zal zien dat'ie ineens meer werk moet verzetten.
Ik werk ook graag beeldvullend, maar pak daarvoor een skin in de resolutie van mijn scherm. Dan heb je daar geen last van.
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 7:29 pm
Rikoovdh wrote :
ja wat moet ik met die skins?


wat je met die skins moet, je vroeg toch hoe je de resolutie kon instellen, onder skins bij config staan diverse skins die allemaal hetzelfde zijn, maar een verschillende resolutie hebben, zo verander je dus de resolutie in vdj.
kies je een te kleine resolutie ten opzichte van de windows resolutie dan heb je balken aan de zijkant. maak je die skin vol door het vierkantje te gebruiken rechts bovenin, dan wordt de skin opgerekt, vdj gebruikt daarvoor de cpu, dus gaat die harder werken wat ten koste kan gaan van zuiver geluid.
dus is het belangrijk om een skin te zoeken die precies dezelfde resolutie is als je scherm. voor LE users is dat beperkt, maar pro users kunnen nog een heel skala aan skins downloaden
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 10:18 am
Ik ben de cd kwijt die bij mijn mk4 zat en de pc's waar ik mijn mk4 op aansluit vragen allemaal om het stuurprogramma te instaleren. Nu kan ik dat natuurlijk niet meer. Als je je apparaat op deze site registreert, kan je dan ook ergens het stuurprogramma downloaden en niet virtual dj??
please help!!
 

Posted Sat 03 Mar 12 @ 7:58 am
Dan moet je eens gaan kijken op de website van Hercules.
Stuurprogramma's voor de mk4 komen daarvan en hebben in feite niks met VDJ te maken.

Kijk HIER maar eens ;)
 

Posted Sat 03 Mar 12 @ 8:03 am


(Old topics and forums are automatically closed)