Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Maya 44 usb met mac - Page: 3

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Niets. Ook even gekeken hoe de skin vermeld staat in VDJ: The Black Sheep 1.1:1440 x 900. Hij staat er dus niet in met zijn bestandsnaam maar met de naam zoals hij ook in CUE / VDJ verschijnt in het configuratiescherm.
 

Posted Wed 31 Aug 11 @ 2:44 pm
Weet jij misschien hoe een standaard skin heet? ik heb al '' VirtualDJ 7 (2 Decks) 1440:900 geprobeerd, maar het werkt allemaal niet.
Er was ook een post dat je ook Cue 7.0.2 kan downloaden en dan 7.0.4. maar 7.0.2 is nergens meer te krijgen....
 

Posted Thu 01 Sep 11 @ 7:36 am
Na een hoop proberen is het gelukt :-D :-D :-D
Ik heb bij skin 'VirtualDJ 7 (2 Decks):1440x900' ingevuld en toen deed hij het :-)
Echt een heel vervelende fout in de installer van Cue 7 denk ik.

De maya 44 pakt hij nu ook, alleen ik krijg de tijdcode cd's niet goed ingesteld (Cue ziet wel dat er geluid binnenkomt, maar snapt er niks van).
Maar dat word niet zo'n probleem denk ik.

Bedankt voor de hulp!
 

Posted Thu 01 Sep 11 @ 8:05 am
Yeehaah! Trucje zat hem blijkbaar in de spaties.....
Pak de handleiding er even bij voor de setup van de timecode. Ik weet dat je er eerder mee hebt gewerkt maar een foutje is zo gemaakt. Moet goed komen ;)
 

Posted Thu 01 Sep 11 @ 12:39 pm
hoi ik heb onlangs een ion discover pro dj gekocht voor mijn mac en nou zat er een virtual dj software bij maar die werkt niet.
ik download het bestandje dat ik moet installeren, vervolgens zodra de installatie geslaagd is wil ik het icoontje openen en krijg ik een invalid skin error kan iemand mij vertellen hoe ik hier vanaf kom voordat ik me mac uit het raam gooi???????
 

Posted Wed 04 Jan 12 @ 4:23 pm
Ik heb op de vorige pagina een kopietje gepost uit een ander deel val het forum dat je probleem misschien kan oplossen. kijk daar even naar. (ergens halverwege)
 

Posted Wed 04 Jan 12 @ 6:32 pm


(Old topics and forums are automatically closed)