Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark V7 - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Neefsteef2 wrote :

O ja, ik gebruik de PRO versie van een vriend van me.


Uit de EULA:

This license does NOT allow you to:
- rent, lease, sell, lend, distribute, publish, bundle or sublicense the Software or any part of it.

Lijkt me duidelijk: illegaal. Vriend fout, jij fout.
 

Posted Sun 25 Sep 11 @ 6:17 pm
eigenlijk slaat t ook nergens op want als ik nu zeg dat ik hem van hem heb gekocht..... Wat dan?
 

Posted Mon 26 Sep 11 @ 4:48 am
 

Posted Mon 26 Sep 11 @ 5:11 am
Staat er ook in....

This license does NOT allow you to:
- rent, lease, sell, lend, distribute, publish, bundle or sublicense the Software or any part of it.

Daarnaast kun jij je net aangekochte versie niet registreren, net zomin als de geleende versie. En niet geregistreerd is niet....
Beetje vragen naar de bekende weg. Jouw LE-versie staat op jouw naam, de geleende / overgekochte Full Version niet.
 

Posted Mon 26 Sep 11 @ 6:36 am
Zo, ff tijd om m'n verhaal af te maken:
Als software niet door jou is geregistreerd, mag je er geen gebruik van maken. Als je software 2e hands koopt dan is die al geregistreerd door de vorige gebruiker (ik hoefde mijn DL niet te registreren. Ze wisten al wie ik was toen ik het meegeleverde serienummer inklopte) Je kunt dat niet meer laten aanpassen.

En dat het nergens op slaat: In de End User License Agreement staat dat je akkoord gaat met de door Atomix opgestelde regels als je besluit de software te gaan gebruiken.
Heb je best een dilemma: Je gebruikt het niet omdat het in strijd met de regels is. Gebruik je het toch, dan ga je akkoord en mag je het dus niet gebruiken. Ben je weer terug bij het begin....... Vicieuze cirkels.......
 

Posted Mon 26 Sep 11 @ 11:43 am
heel vreemd allemaal.dus als ik het goed begrijp.stel ik verkoop mijn hercules 4-mx met de daarbij behorende vdj-cd, de verkoop van de 4-mx maakt dus ,volgens vdj de software illegaal?
 

Posted Mon 26 Sep 11 @ 2:03 pm
Dat kun je zelf ook verzinnen: Je hebt onder je naam "Limited Edition User" staan. Dat betekent dat je jouw versie op het bijbehorende registratienummer hebt geclaimd. Verkoop je het spul aan een ander, kan hij niet meer registreren. Als je wat meer op dit forum had rondgekeken had je dat al lang kunnen weten: Er komen regelmatig mensen langs met dat probleem.
Het werkt allemaal wel, maar de koper kan geen enkel voordeel uit de site halen. Het is ook niet voor niets dat we afraden zo'n controller 2e hands te kopen.
Ik zou overigens nooit van z'n leven een tweedehands controller kopen. Daar is het (meestal) iets teveel speelgoed voor en met een niet-registreerbare LE-versie kun je alleen de Full Version nog kopen. Is geen miskoop, maar al met al duurder dan een nieuwe RMX met geldige VDJ.
 

Posted Mon 26 Sep 11 @ 2:22 pm
Neefsteef2 wrote :
heel vreemd allemaal.dus als ik het goed begrijp.


hier is helemaal niets vreemds aan, diverse softwarefabrikanten stellen deze voorwaarden aan de verkoop bij hun producten.
microsoft doet dit al sinds jaar en dag door hun oem licenties te koppelen aan een bepaald systeem en dit vinden we allemaal heel normaal.

maar hoe vreemd je dit ook vind. je gebruikt vdj op een niet correcte wijze, je kan daarom geen ondersteuning verwachten voor vdj in combinatie met de v7. veel mensen hier hebben gewoon dik geld betaald voor de software, voor het gebruik en voor de updates in de toekomst. dit wordt van jou dus ook verwacht als je meer uit vdj wilt halen dan je LE versie je toelaat.

 

Posted Mon 26 Sep 11 @ 2:41 pm
dit is dus wat je zegt: Verkoop je het spul aan een ander, kan hij niet meer registreren.......en dat houd dan in dat het spul opeens illegaal is?
Volgens mij worden er toch best heel veel 2e hands software pakketen verkocht ongeacht of deze is geregisterend of niet. Het lijkt mij sterk dat het dan opeens illegaal is(allemaal te ver gezocht lijkt mij)

Iets anders: Stel dat ik mijn numark V7 op de Numark site laat registeren op mijn naam, vervolgens verkoop ik het spul dat wil dus zeggen dat het dan opeens als gestolen aangemerkt zou worden.!!!!!!!!!!
 

Posted Tue 27 Sep 11 @ 1:48 pm
ik denk dat het in de hierbovenstaande tekst duidelijk genoeg is uitgelegd, en ja dat klopt, als je je product verkoopt met de software erbij ben in je strijd met de verkoopvoorwaarden dus......................
 

Posted Tue 27 Sep 11 @ 3:06 pm
en wat betekend de 'dus'?
 

Posted Tue 27 Sep 11 @ 3:44 pm
btw:waarom zou ik geen recht hebben op ondersteuning?ik ben toch een geregistreerd lid?
 

Posted Tue 27 Sep 11 @ 3:48 pm
Neefsteef2 wrote :
en wat betekend de 'dus'?


Na alles dat je is uitgelegd en verteld: Wat denk je zelf?

Neefsteef2 wrote :
btw:waarom zou ik geen recht hebben op ondersteuning?ik ben toch een geregistreerd lid?


s.waterreus wrote :
.... je kan daarom geen ondersteuning verwachten voor vdj in combinatie met de v7.


Je hebt een 4MX geregistreerd icm een LE-versie. Bij ellende met dat spul blijven we je uiteraard gewoon bijstaan.
 

Posted Tue 27 Sep 11 @ 5:55 pm
Ja en als ik nu net doe alsof ik de LE versie gebruik maar inwerkelijkheid gebruik ik dus de PRO versie wat dan?
Niemand kan zien welke versie ik gebruik dus profiteer ik automatisch mee met de tips en trick en ik lees natuurlijk heel veel mee op het net.
 

Posted Wed 28 Sep 11 @ 12:40 pm
Bas, gooi de zaak opslot. Neefteef zit de boel op te naaien!
(oooops neefsteef bedoel ik)
 

Posted Wed 28 Sep 11 @ 1:18 pm
neefsteef, ik hoop dat je lang kan genieten van software die wij voor jou betaald hebben.
als je problemen hebt met vdj kan je contact opnemen met vdj.

en bob, goed idee, bij deze.
 

Posted Wed 28 Sep 11 @ 2:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)