Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj fee - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Martin, er zijn een paar redenen om géén credit card te hebben en de jaarlijkse kosten horen daar beslist niet bij.
Ik zou alleen van een CC afblijven als je koopgraag bent en alles maar op die CC gooit tot je op een gegeven moment in de moeilijkheden komt.
Een andere reden is als je een vriendin hebt met hetzelfde euvel en die dan ff je credit card komt "lenen".
Ik koop vaak online en en spaar veel geld met b.v. m'n KLM tickets naar Manila, en zonder Visa binnenlandse vluchten aldaar kopen wordt wel heel erg terug naar af.
 

Posted Wed 04 May 11 @ 11:36 am
Ik geloof je op je woord. Om te voorkomen dat dit een periodieke discussie wordt (we hebben het hier al vaker over gehad): Dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan 1-malig VDJ aanschaffen in de States en daarna die kaart in de kast laten liggen. Uit eigen ervaring: Ik kan me ook prima redden zonder CC, en voor het incidentele geval dat ik eens over 's lands grenzen moet kopen voldoet PayPall. Al 1 x nodig gehad, 3 x raden waarvoor ;)
 

Posted Wed 04 May 11 @ 12:10 pm

VirtualDJ LE7 (VMS4)7.02 daar zit ik nu aan.
Maar deze heb ik nog niet gebruikt ik gebruik de pro,ik heb alleen voor test de cd gebruikt die erbij was om eens te zien en daar update ik de vms4 mee op(nog maar 1 keer gedaan,nieuwe firmware opgezet) maar daar hou ik me niet mee bezig ik zit nu zeer goed met de pro versie
Gouden tip aan allen gebruik de pro versie?

Groetjes aan allen
 

Posted Wed 04 May 11 @ 12:29 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
<------------ zie plaatjes en licentie ;-)
je kan blijkbaar de boel best wat versnellen ( dag of 4 !!!) als je paypal gewoon even belt.
Paypal was actief , geld stond erop en idd binnen 5 minuten was ik pro aan het binnenhalen.

 

Posted Thu 05 May 11 @ 5:58 am
Gefeliciteerd! Da's idd een stuk sneller gegaan dan bij mij.
 

Posted Thu 05 May 11 @ 6:42 am
 

Posted Thu 05 May 11 @ 1:46 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
THX BOB ;-)
 

Posted Fri 06 May 11 @ 3:54 am
is deze versie nou permanent of tijdelijk?
ik hoor van een kennis die het ook had en er niet veel mee deed dat de free versie dan weggaat na een half jaar of jaar
 

Posted Mon 13 Jun 11 @ 6:38 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
feyelucas wrote :
is deze versie nou permanent of tijdelijk?
ik hoor van een kennis die het ook had en er niet veel mee deed dat de free versie dan weggaat na een half jaar of jaar


HUH ? Weg gaat ? pakt zijn koffer en vertrekt naar Spanje?

Software verdwijnt niet uit zichzelf..
Je hebt het over de free versie toch ?
die kan je gewoon blijven gebruiken alleen kan je niet alles wat het complete pakket bied.

En dan nog .... al "verdwijnt" ie compleet ...het is gratis!!!! even een nieuwe downloaden en opnieuw installeren....
 

Posted Mon 13 Jun 11 @ 7:49 am
wat verdwijnt is de mogelijkheid om met een controller te werken, max 10 minuten per sessie, daarna alleen zonder controller.
zo zit het vol met kleine beperkingen. verdwijnen op zich natuurlijk niet.
 

Posted Mon 13 Jun 11 @ 8:30 am
hallo. ik heb nog 1 vraag, ik zag in een aldi krantje een mixer
link: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/OFF01.SHTML
ik vond hem er wel vet uitzien voor dat geld, alleen ik heb de free versie dan kan ik hem maar 1o min per keer gebruiken ofniet?
ik zou graag informatie willen over dit. kun je ook bij dit ding de le versie krijgen of moet je dan een dj controller van de site kopen?
ik zou wel iets willen kopen maar niet te duur.

groetjes lucas
 

Posted Sun 26 Jun 11 @ 7:14 am
Lucas,

het staat in de advertentie:

"Sluit aan op uw PC en samen met de Virtual DJ software kunt u als beginnende of gevorderde DJ prima uit de voeten."
Dat is dus de LE-versie. Met de Free-versie werkt het ding idd maar 10 min. per sessie.
 

Posted Sun 26 Jun 11 @ 7:51 am
ja dat weet ik maar hoe kom ik aan de le versie? Krijg je die bijvoorbeeld als numark MIXTRACK PRO koopt in jullie winkel? want ik zou die best wel een willen kopen voor dat geld. of een andere goedkopere goede. heb je nog tips voor mij wat een goede goedkope is? of moet ik dan ook nog andere dingen erbij kopen? Zoals 4 deks all in one of een sound card of een rackmount controller?
groetjes lucas
 

Posted Sun 26 Jun 11 @ 9:14 am
Zou de LE-versie er niet gewoon bij zitten? Ik zie geen enkele andere reden om het anders in de ad te vermelden. Wil je het zeker weten? Ga zaterdag naar de Aldi en bekijk de doos.
Als je de Mixtrack Pro in de webshop zou kopen, dan zullen ze er echt geen Traktor bij doen. Dus: Ja.
Voor de rest: Goedkoop en goed gaan zelden samen. En nogmaals: Er is duidelijk gevraagd niet om meningen over controllers en andere hardware te vragen. Zie ook mijn antwoord in het Show Us Your Gear-topic.
 

Posted Sun 26 Jun 11 @ 11:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)