Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj fee - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

ik heb de free versie gedownload maar is deze wel permanent op je computer ik gebruik hem alleen voor mezelf en ik wil misschien er een gaan kopen die niet te duur is. ik zou graag informatie willen over de free versie?
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 4:56 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
en wat wil je dan weten over de free versie?
besteed eens wat tijd op de website en je weet nagenoeg alles,
bijna alles is reeds beschreven en of gevraagd.
ff een middag klikken en lezen en je weet alles wat je zou moeten weten.
Heb ik ook gedaan ;-)

begin hier:
http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

als je boven op de zwarte naam van de versie klikt krijg je meer informatie.

of je gaat naar de handleidingen pagina.
http://www.virtualdj.com/wiki/PDFManuals.html

pak die van virtual dj 7 pro.
je zult ontdekken dat alles hetzelfde is alleen mag je minder in de home versie.


Gr uit Rotterdam
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 6:05 am
tja, de free versie kan je gebruiken, maar je bent gelimiteerd, soms permanent en soms tijdgebonden. zo kun je maar 10 minuten per sessie een controller gebruiken, is video output slecht is frame en zie je bij video output altijd vdj logo. er zijn nog meer dingen, maar zoals gezegd, zoek en gij zult vinden
 

Posted Tue 26 Apr 11 @ 8:45 am
u links werken niet? hoe kan dit? ik heb een vraagje is er een goedkope versie onder de 20 euro? zal wel niet maarja het is te proberen. U zegt dat je maar moet zoeken maar ik mag niet lang op de computer dat is mijn probleem.
groetjes lucas
 

Posted Thu 28 Apr 11 @ 2:14 pm
Niets mis met de linkjes. Werken zelfs zonder in te loggen.
Prijzen staan achter de eerste link (...), evenals de downloadlink naar de gratis versie.
 

Posted Thu 28 Apr 11 @ 2:53 pm
Ik vraag me af hoe je wilt deejayen als je "niet al te lang" op de computer mag!
 

Posted Thu 28 Apr 11 @ 9:54 pm
bobhofmans wrote :
Ik vraag me af hoe je wilt deejayen als je "niet al te lang" op de computer mag!


lol, als je niet lang op de computer mag dan kan je blijven werken met de free versie, die doet het 10 minuten met een controller
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 4:25 am
sorry ik was niet duidelijk. ik mag doordeweeks niet al te lang maar gwn in het weekend wel. hoe kan ik de home free versie opgrade naar de le versie en is dat juist fijn of niet? graag informatie.
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 6:34 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
De LE versie krijg je kado bij het aanschaffen van een aantal producten, ik kreeg LE toen ik mijn midi controller kocht ( numark mixtrack pro)
LE staat voor limited Edition ( zeg maar een "uitgeklede versie")
Zover ik nu begrijp kan je de LE editie niet kopen puur omdat LE meegeleverd word met een aantal producten.
Indien je toch een product wilt kopen ben je dus voor (71.62 €) klaar.
Dan koop je Virtual dj pro basic. ;)

ps ik zou geen le installeren als je al een home hebt.
als je kijkt bij het verschil in de versies zoals ik je eerder vertelde zie je dat LE minder kan dan Home ;)
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 8:52 am
Ja en nee. Alles heeft zijn eigenschappen. De Free-edition kan wel iets meer, maar de LE-versie werkt weer prima en ongelimiteerd met de controller waar je het bij hebt gekregen.
Ik begrijp uit het verhaal van Fevelucas dat hij (nog) niets heeft. Negeer dan ook alles dat met een controller te maken heeft, download de Free versie en ga lekker spelen. Het blijft gewoon werken, en als je het installatiebestand op een USB-stick of CD kwakt, kun je strakjes met je eigen PC gewoon weer verder.

Even samenvatten: in jouw geval dus de Free versie downloaden en draaien. De LE-versie kun je niet kopen, die krijg je bij een controller. De eerste versie met toegevoegde mogelijkheden kost je ruim €71,-, de volledige versie (nu, is afhankelijk van de dollar-koers) ong. €232,- en die is uiteraard de beste. Maar dat zal je zakgeld nog niet trekken ;)
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 12:21 pm
en vergeet niet dat als je een controller koopt waar een LE versie bij zit, dat je een behoorlijke korting krijgt op de pro versie.
de korting is afhankelijk van de LE versie die je bij de controller krijgt
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 5:55 am
oke bedankt, maar nog 1 klein vraagje.
hoelang werkt deze versie en zijn er nog dingen geblokkeerd of beperkt??
 

Posted Sun 01 May 11 @ 5:43 am
De LE versies zijn onbekerkt in tijdsduur.
Alleen zit er altijd een "lagere" versie bij. Pro-Full Users zitten nu op "7", een LE versie zal een "5" zijn.
Wat er wel of niet aanwezig is op de LE versie zie je boven onder "Comparison".
 

Posted Sun 01 May 11 @ 8:11 am
Ik gok dat hij de Free edition bedoelt (hij heeft geen LE want geen controller):
De Free edition werkt ook onbeperkt (tijd) maar je kunt er uiteraard niet mee wat een Pro-user kan. Zou een beetje bizar zijn dat wij €232,- betalen en net zoveel zouden kunnen als dat jij kunt voor nop.

De verschillen: ga ik je niet uitleggen. Er is al een paar keer verwezen naar de vergelijkingstabel. Je zegt dat de link niet werkt, maar je kunt er ook zelf naar toe navigeren:
Zet je muis hier bovenaan op de knop "Products". (je hoeft niet te klikken) dan verschijnt er een menuutje. Zet je muis nu op "Software" en klik dan op "Comparison". Daar staan alle verschillen op een rij.
 

Posted Sun 01 May 11 @ 8:52 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011

Alleen zit er altijd een "lagere" versie bij. Pro-Full Users zitten nu op "7", een LE versie zal een "5" zijn.


Gaat dat nog steeds op ?
Ik kreeg naar mijn idee welduidelijk een versie 7 bij mijn mixtrack pro.... ik kijk nog even de cd na maar ben 99% zeker.
 

Posted Tue 03 May 11 @ 12:31 pm
Klopt, hoor.
Bij Hercules wordt bij de goedkope controllertjes nog 4 of 5 meegeleverd. Numark zit wat dichter op het vuur (Cue) dus hebben die wrs de primeur van VDJ7 LE gekregen.
 

Posted Tue 03 May 11 @ 12:43 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Sorry, voor mijn eerdere uitspraak....
ik ga hier gelijk even mijn vergissing recht zetten.(gelukkig was ik maar 99 % zeker ;)
de LE versie die ik heb meegeleverd gekregen bleek versie 6.1.2.
hij geeft overal aan versie LE , tijdens de opstart staat er in het schermpje ver.6.1.2.
*@#% grom zit ik met "oude meuk"te spelen en dat terwijl ze het GRATIS weggeven LOL...
ik was toch al van plan te upgraden maar nu heb ik helemaal een goede reden.
Ben erg tevreden over de software en ben dus benieuwd wat de full pro versie me gaat bieden,
Ik moet wel eerst even paypal "regelen" aangezien dat het makkelijkst is qua betalen.
 

Posted Tue 03 May 11 @ 4:30 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
ff of toppic, jeumig ik ben nu bezig met het aanmaken van een paypal acoount( in al die jaren nooit echt nodig gehad).En ik al die jaren maar denken dat het zo eenvoudig is, ff aanmelden, geld overmaken en gaan.Wat een teleurstelling om te moeten ontdekken dat er voor een hoop dingen een gemiddelde verwerkingstijd is van 3-5 werkdagen ?! wtf ?
afijn account is aangemaakt , geld is overgemaakt maar nog niet gearriveerd.tegen volgende week kan ikV7 pro bestellen....puf,puf hijg hijg...
je moet wat over hebben voor iets wat je leukt vind zeggen ze dan ..... :) LOL
 

Posted Wed 04 May 11 @ 5:22 am
Dozo10 wrote :
Ik moet wel eerst even paypal \"regelen\" aangezien dat het makkelijkst is qua betalen.


Wrong again!
Het makkelijkste om te betalen -- en niet alleen VDJ -- is een credit card, Visa of Master.
Deze manier is ook de snelste - je kan binnen 5 minuten je Full Pro versie downloaden. Geen wachttijd van 3 tot 5 dagen!:(
Een credit card is ook makkelijk als je later b.v. bij bax-shop.nl iets wilt bestellen.

 

Posted Wed 04 May 11 @ 6:12 am
Behalve als je geen creditcard hebt......
Ikke ook met PayPall gekocht. OK, niet de snelste methode, maar goedkoper dan de jaarlijkse kosten van een CC.
Je kunt overigens ook met een bankbetaling betalen. Als je op Buy klikt (bovenaan) en doorgaat met de aanschaf, komt ook de optie tevoorschijn om met een elektronische overboeking te betalen.
 

Posted Wed 04 May 11 @ 6:31 am
59%