Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj home gratis te downloaden werkt niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

pickpayPRO InfinityMember since 2010
Hallo,

op deze site kun je gratis dj home downloaden

maar als ik mijn hercules rmx aansluit zegt hij dat ik maar 10 min kan spelen, doe ik dit niet gaat alles goed

begrijpen wie begrijpen kan.

mvg
 

Posted Mon 27 Dec 10 @ 1:38 pm
dit is normaal het is de gratis probeer versie, na 10 minuten wordt hij beperkt,
als je alle functies wilt behouden zal je moeten upgraden naar pro
hierover ben je al geadviseerd in een ander topic
 

Posted Mon 27 Dec 10 @ 2:10 pm
ZOEF10Home userMember since 2010
Ik heb nog geen half uur geleden virtual dj home 7 gedownload. Maar geldt dat probleem hierboven voor 1 of alle gratis download versies?
 

Posted Thu 30 Dec 10 @ 2:54 am
Er is maar 1 gratis versie. Zie >>>HIER<<<
Bij de eerste staat OEM als prijs. Dat houdt in dat die wordt meegeleverd bij aanschaf van hardware.
 

Posted Thu 30 Dec 10 @ 3:05 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
pickpay wrote :
...gratis dj home...
... maar als ik mijn hercules rmx aansluit ...


De Home versie ondersteunt geen controllers, dus je mag blij zijn dat het 10 min werkte.
Waarom gebruik je de LE-versie die bij de rmx zat niet ?


 

Posted Thu 30 Dec 10 @ 3:55 am
ZOEF10 wrote :
Ik heb nog geen half uur geleden virtual dj home 7 gedownload. Maar geldt dat probleem hierboven voor 1 of alle gratis download versies?



zucht...........
 

Posted Thu 30 Dec 10 @ 3:56 am
:D
Was mijn eerste gedachte. Laat ik me dan maar dom houden...... ;)

pepeis wrote :
De Home versie ondersteunt geen controllers, dus je mag blij zijn dat het 10 min werkte.

De gratis Home-versie is de vervanger voor de trial-verise. Deed de trial het 20 dagen, de Home Free-edition is 10 minuten volledig actief en daarna wordt het echt een gratis versie: Geen ondersteuning externe kaarten, geen downloads, geen controllersupport, enz.
pepeis wrote :
Waarom gebruik je de LE-versie die bij de rmx zat niet ?

Ik denk >hierom<, onder andere ;)
 

Posted Thu 30 Dec 10 @ 5:03 am
ik heb een belangrijke vraag.

ik gebruik mijn hercules rmx al een paar maanden niet meer en maar om 1reden mijn cd met de virtual dj le versie die bij mijn rmx geleverd werd is gebroken ( de cd is letterlijk in 2 ) deze kan ik dus niet meer gebruiken maar wat moet ik nu doen om mijn rmx fantsoenlijk te laten werken met virtual dj of een gelijkaardig programma? want ik weet niet hoe ik dit moet gaan oplossen.

mvg sander.
 

Posted Mon 03 Jan 11 @ 1:44 pm
Sander,

de goedkoopste (misschien wel gratis) optie:
Stuur een email met alle relevante gegevens (en nu maar duimen dat je het hoeje niet weggegooid hebt...) naar de Hercules Helpdesk. Die kun je >HIER< vinden. Je moet wel geregistreerd zijn, maar dat kun je ook via die pagina doen. Misschien dat je de gebroken CD moet opsturen (geen idee, heb het gelukkig nooit aan de hand gehad)

Duurste maar zeker niet de minste optie: Koop de Pro-versie via deze site. Nogmaals hopen dat je het hoesje nog hebt, want als je eerst het serienummer op het hoesje hier invult, krijg je ook nog een dikke korting.
 

Posted Mon 03 Jan 11 @ 3:50 pm
ja daar was ik ook al aan het denken.. is er echt geen andere manier om dit terug op mijn computer te installeren? want ik zag net dat ik dit op een oude computer nog had staan maar die kan ik nietmeer gebruiken maar kan de toepassing daar niet vinden om het te installeren...

ik me in ieder geval al registreren bij hercules en een mailtje sturen want ik zou wel graag terug beginnen draaien.
 

Posted Tue 04 Jan 11 @ 4:30 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Ik dacht dat je VDJ LE kan downloaden via Download Center als je geregistreerd bent, en dat ben je nu toch.
 

Posted Tue 04 Jan 11 @ 5:46 am
Nu wel.... ;) Gisteren had Sander zijn registratienummer nog niet ingevuld.
 

Posted Tue 04 Jan 11 @ 12:41 pm


(Old topics and forums are automatically closed)