Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geen playlist op virtial dj 5 djc edition

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

pickpayPRO InfinityMember since 2010
hallo,

ik kan geen playlist maken
ik weet wel hoe het moet , maar heb geen enkel icoontje om op te drukken voor de playlist open te zetten

wie weet raad ?
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 12:26 pm
ik durf je niet met zekerheid te zeggen dat het in jouw versie werkt:
Klik op de knop Config. Klik dan op de tab Browser. Er moet een vinkje staan bij Playlists.
De playlists worden dan weergegeven in de browser links onder in het scherm.
Je moet wel opnieuw je schijf scannen om VDJ te laten weten dat er playlists aanwezig zijn.
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 12:56 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
halllo,

dank je

wat is config en tabbrower aub
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 2:04 pm
als het goed is heb je dit bovenin je scherm staan,
daar staat config bij.
als je daarop klikt krijg je een nieuw scherm met allemaal tabbladen, 1 daarvan is browser
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 2:43 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Hallo,

Heb ik niet

raar hé

Je koopt een stuk van bijna 300 euro en je kan nog niet eens een playlist afspelen met dat ding.

 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 3:10 pm
dat is een beetje een rare opmerking,
je hebt de controller gekocht en daar kan je software naar keuze bij kopen. je hebt er een basis versie van vdj bijgekregen om het te proberen, veel mensen vinden deze versie voldoende, maar als je meer wilt, dan zal je software moeten kopen, een computer werkt ook niet zonder een besturingssysteem, ook die heb je gekocht.
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 4:04 pm
pickpay wrote :
Heb ik niet

raar hé


Hoeveel verschillen er ook mogen zijn tussen de diverse versies, een paar dingen hebben ze allemaal. De Config-knop is er 1 van. Even zoeken en uitproberen.

 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 4:42 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Hallo,

Ik heb de limited edition, maar is het zo dat je dan direct de pro moet kopen ? Of bestaat er nog iets tussenin?

Kan ik de pro gewoon downloaden van deze site voor dacht ik zo een 120 euro ?

Mvg,
 

Posted Mon 27 Dec 10 @ 9:30 am
er zit niets tussenin waarmee je een controller kan gebruiken,
je kan onder de knop buy kijken hoeveel korting je kan krijgen met je bestaande versie, dit is verschillend per versie
 

Posted Mon 27 Dec 10 @ 9:56 am
pickpayPRO InfinityMember since 2010
hallo,

ik heb dit op de site gevonden : VirtualDJ Broadcaster voor 32 euro dacht ik

als ik dit koop via de site van virtual dj, werkt dit dan met mijn hercules rmx ? en werken mijn 6 functietoetsen dan ook ?

mvg en bedankt
 

Posted Mon 27 Dec 10 @ 10:45 am
Martin FourS wrote :
Hoeveel verschillen er ook mogen zijn tussen de diverse versies, een paar dingen hebben ze allemaal. De Config-knop is er 1 van. Even zoeken en uitproberen.


Hier kom ik (onder voorbehoud) op terug. Ik heb uit andere posts begrepen, dat de LE-versie niet altijd de config-knop aan boord heeft. Excuus.
Om op je laatste vraag terug te komen: Nee. De meegeleverde versie werkt met de controller en de Pro-versie doet dat ook. Alle tussenliggende versies werken NIET met een controller. Zie daarvoor >>DEZE<< pagina. Onder Hardware support, laatste regel.
 

Posted Mon 27 Dec 10 @ 11:33 am


(Old topics and forums are automatically closed)